- Waardering
- 4.382
Alles weer vlug toegekomen hier,bedankt voor de samples René, kan al weer niet wachten om uit te testen![]()
succes kerel!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles weer vlug toegekomen hier,bedankt voor de samples René, kan al weer niet wachten om uit te testen![]()
lolVolgens mij zijn dat geen onderleggers maar rubbers voor in je handen
of zijn ze niet van rubber?
Meen je dat?Lol zijn inderdaad rubber grip pads, voor extra grip op de halters![]()
Damn...dat had ik echt niet door xD

Ik heb vandaag 2 onderleggers van XXL Nutrition bij mijn bestelling gehad, ik hoop toch ooit op eens wat samples
Maar die onderleggers zijn ****ing stoer!![]()

hahaha... ik heb ooit ronde gehad van syntrax en dacht hetzelfde, maar je kan ze daar idd ook prima voor gebruiken![]()
Iets groter...dan kunnen de pannen er ook op, nu zijn ze ook handig naast
...ha, ha klasse !. Ga ze trouwens morgen ff uitproberen tijdens de training
.Zijn de BBQ-saus en de ketchup van Walden Farms uit het assortiment?
Whey Delicious (perzik-mango) is subliem!
rene kon je die mega BCAA caps als eiwit aanvuller?
niet echt.... BCAA is toch wat anders neem dan beste whey amino 2150 dan heb je een meer volledig aminozurenprofiel.

Hmm...kheb eens wat zitten zoeken en ben vele keren teruggekomen op argumenten waar ze tijdens de training ook Xtend nemen? Dus gewoon voor de training en na de training nemen en niet tijdens?Xtend
Gebruik:
Neem 30 minuten voor de training 1 scoop
Neem na de training 2 scoops.
Inname in water of vruchtensap of samen met Carb Slam.
Wanneer je na de training ook Whey proteine neemt neem dan eerst direct na de training de Xtend met water of nog beter met DextroJuice en 20-30 minuten daarna de Whey proteine.
Niet samen met je whey innemen dus![]()

Directions For SciVation Xtend: Mix 2 level scoops (11.29 grams) in 16 ounces of water and shake well. Depending on bodyweight, split the following dose before and during your workout:
<160 lbs: 2 scoops
160-180 lbs: 4 scoops
>180 lbs: 6 scoops
Regardless of bodyweight, consume 1 serving (2 scoops) immediately post-workout.