Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik heb vandaag 2 onderleggers van XXL Nutrition bij mijn bestelling gehad, ik hoop toch ooit op eens wat samples :D

Maar die onderleggers zijn ****ing stoer! :cool:

lol :D Volgens mij zijn dat geen onderleggers maar rubbers voor in je handen :D of zijn ze niet van rubber?

Lol zijn inderdaad rubber grip pads, voor extra grip op de halters :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.747
Ik heb vandaag 2 onderleggers van XXL Nutrition bij mijn bestelling gehad, ik hoop toch ooit op eens wat samples :D

Maar die onderleggers zijn ****ing stoer! :cool:

hahaha... ik heb ooit ronde gehad van syntrax en dacht hetzelfde, maar je kan ze daar idd ook prima voor gebruiken :D

Zijn de BBQ-saus en de ketchup van Walden Farms uit het assortiment?

Whey Delicious (perzik-mango) is subliem!

hahaha... ik heb ooit ronde gehad van syntrax en dacht hetzelfde, maar je kan ze daar idd ook prima voor gebruiken :D

:DIets groter...dan kunnen de pannen er ook op, nu zijn ze ook handig naast
de computer voor de muis:D...ha, ha klasse !. Ga ze trouwens morgen ff uitproberen tijdens de training;).

rene kon je die mega BCAA caps als eiwit aanvuller?

Ik was zojuist in de media markt in Amsterdam Noord(grote opening), daar zag ik Jarno Hams samen met een andere huge gozer die een XXL shirt droeg(rood). :D

Beste René, ik heb sinds kort Xtend binnen maar nu heb ik hier een vraagje bij over de inname.

Is het goed als ik het zo doe?

20 minuten voor de KT : 20gr whey + 1 scoop Xtend + 500ml water

Tijdens de KT : 1 scoop Xtend + 500ml water

Direct na de KT : 30gr DextroJuice + 1 scoop Xtend + 500ml water

20 minuten na de KT : 40gr whey + 500ml water

Wat vind jij hiervan?

Alvast bedankt! :D

Xtend
Gebruik:
Neem 30 minuten voor de training 1 scoop
Neem na de training 2 scoops.
Inname in water of vruchtensap of samen met Carb Slam.

Wanneer je na de training ook Whey proteine neemt neem dan eerst direct na de training de Xtend met water of nog beter met DextroJuice en 20-30 minuten daarna de Whey proteine.

Niet samen met je whey innemen dus ;)

Xtend
Gebruik:
Neem 30 minuten voor de training 1 scoop
Neem na de training 2 scoops.
Inname in water of vruchtensap of samen met Carb Slam.

Wanneer je na de training ook Whey proteine neemt neem dan eerst direct na de training de Xtend met water of nog beter met DextroJuice en 20-30 minuten daarna de Whey proteine.

Niet samen met je whey innemen dus ;)
Hmm...kheb eens wat zitten zoeken en ben vele keren teruggekomen op argumenten waar ze tijdens de training ook Xtend nemen? Dus gewoon voor de training en na de training nemen en niet tijdens?:rolleyes:

Ben benieuwd wat René zijn mening is :p

Directions For SciVation Xtend: Mix 2 level scoops (11.29 grams) in 16 ounces of water and shake well. Depending on bodyweight, split the following dose before and during your workout:

<160 lbs: 2 scoops
160-180 lbs: 4 scoops
>180 lbs: 6 scoops

Regardless of bodyweight, consume 1 serving (2 scoops) immediately post-workout.

Directions For SciVation Xtend: Mix 2 level scoops (11.29 grams) in 16 ounces of water and shake well. Depending on bodyweight, split the following dose before and during your workout:

<160 lbs: 2 scoops
160-180 lbs: 4 scoops
>180 lbs: 6 scoops

Regardless of bodyweight, consume 1 serving (2 scoops) immediately post-workout.

Als je deze aanwijzing volgt dan is die pot in no-time op :p

Ik vraag me gewoon af of het goed is als ik het volgens de wijze die ik eerder heb gepost doe..:)

Terug
Naar boven