Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Directions For SciVation Xtend: Mix 2 level scoops (11.29 grams) in 16 ounces of water and shake well. Depending on bodyweight, split the following dose before and during your workout:

<160 lbs: 2 scoops
160-180 lbs: 4 scoops
>180 lbs: 6 scoops

Regardless of bodyweight, consume 1 serving (2 scoops) immediately post-workout.

ja, je doet het dus goed (aandachtig lezen!)

ja, je doet het dus goed (aandachtig lezen!)
Ok, bedankt :D

Dat zijn dan dus 4 scoops op 1 trainingsdag, 3 trainingen per week = 12 scoops in 1 week.

Er zitten 90 servings in dus 180 scoops, d.w.z. dat ik met zo'n pot ongeveer 45 dagen moet doen?

Ben slecht in rekenen :p Maar 45 dagen valt best mee! Een top product!

Afgelopen maandag 5KG whey delicious (2,5kg perzik en 2,5kg bosvrucht), een pot crack en een pot megagrow bestelt en een dag later (dinsdag) al in huis. Service zoals ik gewend was/ben. Dank rené.

Wat overigens wel geinig is; ik kreeg een extra sample erbij van whey delicious maar het bleek perzik-mango te zijn waar ik 2,5kg van besteld had :roflol: (geeft niet, je bedoelt het ook goed natuurlijk :thumb:) Dus nu weet ik voor de volgende keer nog niet hoe coco/cappucino smaakt

Uiteraard schrijf ik een review op je site rené wanneer ik de whey geproefd heb. (moet eerst mijn ''oude'' nog opmaken)

Hmm...kheb eens wat zitten zoeken en ben vele keren teruggekomen op argumenten waar ze tijdens de training ook Xtend nemen? Dus gewoon voor de training en na de training nemen en niet tijdens?:rolleyes:

Ben benieuwd wat René zijn mening is :p

Ik zou Xtend alleen tijdens je training nemen als je in de cut zit en onder je onderhoud eet.
Als je bulked en dat doe je geloof ik, dan moet voor- en na je training voldoende zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.765
Ik was zojuist in de media markt in Amsterdam Noord(grote opening), daar zag ik Jarno Hams samen met een andere huge gozer die een XXL shirt droeg(rood). :D

ahaa richard van der linden denk ik! :D

Beste René, ik heb sinds kort Xtend binnen maar nu heb ik hier een vraagje bij over de inname.

Is het goed als ik het zo doe?

20 minuten voor de KT : 20gr whey + 1 scoop Xtend + 500ml water

edit> geen xtend mengen met je whey.. dan is de snelle opname weg.

Tijdens de KT : 1 scoop Xtend + 500ml water

Direct na de KT : 30gr DextroJuice + 1 scoop Xtend + 500ml water

20 minuten na de KT : 40gr whey + 500ml water

Wat vind jij hiervan?

Alvast bedankt! :D

een heel schema zeg... maar lijkt me prima.. zie geen gekke dingen.

edit> geen xtend mengen met je whey dan gaat de snelle opname verloren.

Laatst bewerkt:
  • #10.767
  • #10.768
Afgelopen maandag 5KG whey delicious (2,5kg perzik en 2,5kg bosvrucht), een pot crack en een pot megagrow bestelt en een dag later (dinsdag) al in huis. Service zoals ik gewend was/ben. Dank rené.

Wat overigens wel geinig is; ik kreeg een extra sample erbij van whey delicious maar het bleek perzik-mango te zijn waar ik 2,5kg van besteld had :roflol: (geeft niet, je bedoelt het ook goed natuurlijk :thumb:) Dus nu weet ik voor de volgende keer nog niet hoe coco/cappucino smaakt

Uiteraard schrijf ik een review op je site rené wanneer ik de whey geproefd heb. (moet eerst mijn ''oude'' nog opmaken)

ja dat wel makkelijk zo'n sample dan haha... van coco hebben we zo i zo geen samples ;)

een heel schema zeg... maar lijkt me prima.. zie geen gekke dingen.

edit> geen xtend mengen met je whey dan gaat de snelle opname verloren.
Hmm, dus hier is het aangepast, is dit dan goed? (Heeft veel belang voor mij ;))
30 minuten voor de KT : 1 scoop Xtend + 300ml water

20 minuten voor de KT : 20gr whey + 300ml water

Tijdens de KT : 1 scoop Xtend + 500ml water

Direct na de KT : 30gr DextroJuice + 1 scoop Xtend + 500ml water

20 minuten na de KT : 40gr whey + 500ml water

Of moet ik eerst de whey nemen en dan de Xtend? Maar ik denk dat het zoals het nu is perfect is?

Uurtje tot 1/2 uurtje voor je KT kun je je whey al nemen ;) Zit het de rest ook niet in de weg...

net mijn bestelling ontvangen van xxl, precies toen ik terug kwam van het trainen. Mijn complimenten voor de snelle levering.

Maar nu heb ik wel een vraagje: op het potje van "kre alkalyn" van xxl, staat dat je 2 capsules voor het ontbijt en twee capsules voor de training moet innemen. Het probleem is dat ik dus een uur na mijn ontbijt ga trainen en het lijkt me niet zo zinvol om dan al de 2de dosering in te nemen. Is het voor mij misschien handiger om het na de training (voor de whey shake) of voor het avond eten te nemen?

alvast bedankt!

Uurtje tot 1/2 uurtje voor je KT kun je je whey al nemen ;) Zit het de rest ook niet in de weg...

Ok, dus eerst de whey (zo'n 40min voor de training) en dan Xtend (zo'n 20min voor de training)?

Ben benieuwd naar het effect! Bedankt DW!

René, pak je rust man:p Ga lekker in het zonnetje liggen, je verdient het :cool:

Ok, dus eerst de whey (zo'n 40min voor de training) en dan Xtend (zo'n 20min voor de training)?

Ben benieuwd naar het effect! Bedankt DW!

René, pak je rust man:p Ga lekker in het zonnetje liggen, je verdient het :cool:

No prob ;)
Ben tussendoor ook nog aan het 'werk':p

Jammer dat ik geen flauw benul heb van Krea-Alkalyn...
Heb een pot crea mono in de kast staan die ik eind van dit jaar nogmaals ga uitproberen (had niet alles op orde om te weten of het iets deed begin van dit jaar).

Heb vandaag mijn eerste bestelling gedaan bij XXLNutrition, heb er het volste vertrouwen in! :rocker2:

nieuwe bestelling gedaan morgen naar de bank ;) als je nog van die grippads liggen hebt Rene mag je die er altijd bij stoppen 32611

XXL Nutrition, Creatine Monohydraat 500 gr, aantal
XXL Nutrition, Glutamine 500 gr
XXL Nutrition, Essential Amino Stack 500 gram,
XXL Nutrition, Recovery Formula 520 gram, aantal:
IronVille Shirts, Shirt put the metal where youre mouth is 1 shirt

vorige keer alles zeer snel thuis gekregen maak me dan ook totaal geen zorgen ! echt leuk om zo te bestellen , goeie supps goeie site uitstekende levering top man !

zijn er al longsleeves in de maak?

Terug
Naar boven