Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet toch nu wat minder enthousiast reageren.
De Whey Isolaat ging redelijk goed, klonterde nauwelijks op een paar puntjes na, maar de Whey Night protein is wel zeer klonterig. Is niet dat ik er last van heb ofzo, maar vind het wel vreemd, of verstaan ze onder 'blijft dik' ook klonterig?

Rene even een vraagje over EAS ik heb deze van de week besteld , weer netjes op tijd binnen as usual.
Nu het weer een beetje het seizoen is MTB ik een paar x in de week met wat cardiobedoelingen. Kan ik EAS gewoon in een bidon mengen met water en dex en deze gedurende een paar uur drinken, of kan je het niet lang bewaren en moet je gelijk wegdrinken?
Dit natuurlijk ivm spierbehoud en voor mijn beentjes te voeden tijdens.
Rene even een vraagje over EAS ik heb deze van de week besteld , weer netjes op tijd binnen as usual.
Nu het weer een beetje het seizoen is MTB ik een paar x in de week met wat cardiobedoelingen. Kan ik EAS gewoon in een bidon mengen met water en dex en deze gedurende een paar uur drinken, of kan je het niet lang bewaren en moet je gelijk wegdrinken?
Dat kan niet eiwitten vergaan in water je moet zorgen dat je het binnen 20 min opdrinkt vanaf het moment dat je in water mengt!

Zo megagrow binnen, nieuwe smaak, 1 woord...
heerlijk.
echt, ben ik de enige die dit nu weer lekker vindt of wat
bedankt voor t sample'tje ook ^^ ben benieuwd

Ook net megagrow geprobeerd erg lekker en geeft mij weer energie na het trainen
Echter heb ik een vraagje, het lijkt erop dat het niet allemaal goed oplost ik krijg een soort van schuim na het shaken en er zitten ook een soort van kleine witte stukjes in, ik heb al geprobeerd om het na het shaken even te laten staan maar het lost niet op ik spoel het vervolgens na met water en drink het dan op.
Enig idee hoe ik het juist moet shaken ? Wellicht harder of langer door gaan?

XXL Nutrition, ZMA XXL 2x 160 caps
XXL Nutrition, Glutamine 500 gr
Net besteld
( Grappig om te zien, sinds teh_maniac z'n post en nu zijn er 11 bestellingen gedaan, de winkel loopt prima, ofniet dan Rene? )
Vanavond ook weer wat besteld, 32614.
Rene, als je nog wat samples whey delicious of crack hebt, of eventueel grippads: ik houd me aanbevolen![]()
Vermeld jij je DBB-naam wel in het opmerkingenveld? Ook heeft René al eerder aangegeven als je interesse hebt in bepaalde samples dat je dat mag vermelden (als 'ie ze heeft dan kan hij ze er bij doen)...
wat voor onzin is dat nou weer. Heb vaak bij B&F besteld en daar kreeg ik zelfs bij bestellingen van 15 euro al 2 of zelfs 3 samples. alsof we de supps bijna gratis krijgen, dat we dat niet mogen verwachten![]()
Waarom verkoopt XXL geen elite whey?
Dat spul lost zo makkelijk op en is heerlijk om te drinken. Rene kan ik dat ook bij je bestellen....dan kan ik gelijk mijn andere spullen ook bij jou bestellen. Nu moet ik elke keer naar het muntplein TNHC koop het liever bij jou online eigenlijk..

Zo rene wou gewoon effe mededelen dat die whey delicous super heerlijk is heb de perzik en cocos allebei toppie!!
En ik had ook een sample van cappuchino bij gekregen aangezien ik geen fan van koffie ben dacht ik ieuww maar wat blijkt heb het toch maar geprobeerd en weet je wat het was echt super was er gewoon echt verbaasd om hoe doe je dat![]()
Hey Rene,
Is het misschien voor jullie mogelijk om nog andere smaken van Xtend in te kopen ? Zoals Blue Raspberry en Watermelon ?
Thanks !
Ik vind de oude megagrow veel lekkerder, aan deze nieuwe zit een aparte bijsmaak ietwat chemisch.
De oude had dit niet![]()
Ook net megagrow geprobeerd erg lekker en geeft mij weer energie na het trainen
Echter heb ik een vraagje, het lijkt erop dat het niet allemaal goed oplost ik krijg een soort van schuim na het shaken en er zitten ook een soort van kleine witte stukjes in, ik heb al geprobeerd om het na het shaken even te laten staan maar het lost niet op ik spoel het vervolgens na met water en drink het dan op.
Enig idee hoe ik het juist moet shaken ? Wellicht harder of langer door gaan?
Idd, heb je orange?Dextrojuice is echt heel erg lekker. Toen ik het rook dacht ik dat het niet lekker zou zijn, maar tis echt goed![]()

René, waarom de fresh apple smaak van Xtend eruit halen?
Gaat trouwens erg lekker hé! Ben benieuwd naar de vernieuwingen!
Dextrojuice is echt heel erg lekker. Toen ik het rook dacht ik dat het niet lekker zou zijn, maar tis echt goed![]()
nu ik lees dat hyperdrive weg iswelke goede fatburner blijft er nog over? CUTS vond ik namelijk ook tegenvallen...
End deze week gaat het leed wat cutten heet beginnendit keer met 4 ochtenden 1 uur cardio na het ontwaken
![]()
nu ik lees dat hyperdrive weg iswelke goede fatburner blijft er nog over? CUTS vond ik namelijk ook tegenvallen...
End deze week gaat het leed wat cutten heet beginnendit keer met 4 ochtenden 1 uur cardio na het ontwaken
![]()