Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Moet toch nu wat minder enthousiast reageren.
De Whey Isolaat ging redelijk goed, klonterde nauwelijks op een paar puntjes na, maar de Whey Night protein is wel zeer klonterig. Is niet dat ik er last van heb ofzo, maar vind het wel vreemd, of verstaan ze onder 'blijft dik' ook klonterig?

Moet toch nu wat minder enthousiast reageren.
De Whey Isolaat ging redelijk goed, klonterde nauwelijks op een paar puntjes na, maar de Whey Night protein is wel zeer klonterig. Is niet dat ik er last van heb ofzo, maar vind het wel vreemd, of verstaan ze onder 'blijft dik' ook klonterig?

Een eigenschap van Miscellar Caseine eiwit is wel dat het behoorlijk dikke proteine is. Het moet ook langzaam verteert worden tenslotte. Dus als je ooit een x Miscellar Caseine koopt die super goed en snel oplost zit er waarschijnlijk niet zo veel caseine in.

Maar als je goed schut en je doet 40 gram met 400 ml water moet het wel aardig oplossen.

Zo rene wou gewoon effe mededelen dat die whey delicous super heerlijk is heb de perzik en cocos allebei toppie!!

En ik had ook een sample van cappuchino bij gekregen aangezien ik geen fan van koffie ben dacht ik ieuww maar wat blijkt heb het toch maar geprobeerd en weet je wat het was echt super was er gewoon echt verbaasd om hoe doe je dat:eek:

Rene even een vraagje over EAS ik heb deze van de week besteld , weer netjes op tijd binnen as usual.

Nu het weer een beetje het seizoen is MTB ik een paar x in de week met wat cardiobedoelingen. Kan ik EAS gewoon in een bidon mengen met water en dex en deze gedurende een paar uur drinken, of kan je het niet lang bewaren en moet je gelijk wegdrinken?

Dit natuurlijk ivm spierbehoud en voor mijn beentjes te voeden tijdens.

Rene even een vraagje over EAS ik heb deze van de week besteld , weer netjes op tijd binnen as usual.

Nu het weer een beetje het seizoen is MTB ik een paar x in de week met wat cardiobedoelingen. Kan ik EAS gewoon in een bidon mengen met water en dex en deze gedurende een paar uur drinken, of kan je het niet lang bewaren en moet je gelijk wegdrinken?

Geen probleem.

Hey Rene,

Is het misschien voor jullie mogelijk om nog andere smaken van Xtend in te kopen ? Zoals Blue Raspberry en Watermelon ?

Thanks !

Dat kan niet eiwitten vergaan in water je moet zorgen dat je het binnen 20 min opdrinkt vanaf het moment dat je in water mengt!

Dat kan niet eiwitten vergaan in water je moet zorgen dat je het binnen 20 min opdrinkt vanaf het moment dat je in water mengt!

Het zijn niet bepaald eiwitten , het zijn bcaa's en amino's.
Dat het met whey niet gaat weet ik maar dit is toch een andere samenstelling.

We zullen zien wat Rene zegt die zal het wel weten ;)

Zo megagrow binnen, nieuwe smaak, 1 woord...

heerlijk.

echt, ben ik de enige die dit nu weer lekker vindt of wat :D
bedankt voor t sample'tje ook ^^ ben benieuwd

Ik vind de oude megagrow veel lekkerder, aan deze nieuwe zit een aparte bijsmaak ietwat chemisch.
De oude had dit niet :(

Ook net megagrow geprobeerd erg lekker en geeft mij weer energie na het trainen :)

Echter heb ik een vraagje, het lijkt erop dat het niet allemaal goed oplost ik krijg een soort van schuim na het shaken en er zitten ook een soort van kleine witte stukjes in, ik heb al geprobeerd om het na het shaken even te laten staan maar het lost niet op ik spoel het vervolgens na met water en drink het dan op.

Enig idee hoe ik het juist moet shaken ? Wellicht harder of langer door gaan?

Ook net megagrow geprobeerd erg lekker en geeft mij weer energie na het trainen :)

Echter heb ik een vraagje, het lijkt erop dat het niet allemaal goed oplost ik krijg een soort van schuim na het shaken en er zitten ook een soort van kleine witte stukjes in, ik heb al geprobeerd om het na het shaken even te laten staan maar het lost niet op ik spoel het vervolgens na met water en drink het dan op.

laat het wat langer staan dit zijn de bcaa's, als je niet langer kunt wachten dan gewoon opdrinken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.812
Ik was even 2 dagen weg..... bedankt Dwarf en de rest voor het bij springen :D

XXL Nutrition, ZMA XXL 2x 160 caps
XXL Nutrition, Glutamine 500 gr

Net besteld :)

( Grappig om te zien, sinds teh_maniac z'n post en nu zijn er 11 bestellingen gedaan, de winkel loopt prima, ofniet dan Rene? )

ja de shop loopt steeds beter, ben er ook erg happy mee. Maar we doen ook ons best, veel nieuwe supplementen, de nieuwe look en we maken ook meer reclame. straks na de verhuizing komt er nog meer bij .

Vanavond ook weer wat besteld, 32614.
Rene, als je nog wat samples whey delicious of crack hebt, of eventueel grippads: ik houd me aanbevolen :D

Vermeld jij je DBB-naam wel in het opmerkingenveld? Ook heeft René al eerder aangegeven als je interesse hebt in bepaalde samples dat je dat mag vermelden (als 'ie ze heeft dan kan hij ze er bij doen)...

Juist.. dat is de way to go..

wat voor onzin is dat nou weer. Heb vaak bij B&F besteld en daar kreeg ik zelfs bij bestellingen van 15 euro al 2 of zelfs 3 samples. alsof we de supps bijna gratis krijgen, dat we dat niet mogen verwachten :rolleyes:

We geven ook samples hoor, maar soms zijn er niet zoveel en geven we alleen mensen die erom vragen in de opmerkingen.

Waarom verkoopt XXL geen elite whey?
Dat spul lost zo makkelijk op en is heerlijk om te drinken. Rene kan ik dat ook bij je bestellen....dan kan ik gelijk mijn andere spullen ook bij jou bestellen. Nu moet ik elke keer naar het muntplein TNHC koop het liever bij jou online eigenlijk..

Ik heb die gehad en raakte het aan de straatstenen niet kwijt. heb ze toen weg gedaan voor 35euro meen ik.

René jij grote profiteur, terug aan het werk :finger:

:p

Nee... alles van de importeur is in beslag genomen.

Zo rene wou gewoon effe mededelen dat die whey delicous super heerlijk is heb de perzik en cocos allebei toppie!!

En ik had ook een sample van cappuchino bij gekregen aangezien ik geen fan van koffie ben dacht ik ieuww maar wat blijkt heb het toch maar geprobeerd en weet je wat het was echt super was er gewoon echt verbaasd om hoe doe je dat:eek:

Ja ik vind het ook een succes die whey, er komen nog 4 smaken bij in augustus.

Jahoor dat kan prima zo.. zo dan wel 20gram erin doen.

Hey Rene,

Is het misschien voor jullie mogelijk om nog andere smaken van Xtend in te kopen ? Zoals Blue Raspberry en Watermelon ?

Thanks !

ik wou juist de green apple eruit doen haha.. ik zal eens kijken ernaar.
Probeer mss eens onze recovery formula, is vrijwel hetzelfde en erg lekker.

Ik vind de oude megagrow veel lekkerder, aan deze nieuwe zit een aparte bijsmaak ietwat chemisch.
De oude had dit niet :(

Ja klopt, de oude was lekkerder., we hebben nu net een nieuwe batch en de smaak is weer iets verbeterd. Komt door de BCAA's hoofdzakelijk.

Even laten staan en omschudden dat zijn dus de BCAA's die wel oplossen maar even een paar minuutjes nodig hebben.

René, waarom de fresh apple smaak van Xtend eruit halen? :D

Gaat trouwens erg lekker hé! Ben benieuwd naar de vernieuwingen!

Dextrojuice is echt heel erg lekker. Toen ik het rook dacht ik dat het niet lekker zou zijn, maar tis echt goed ;)

• #10.816
René, waarom de fresh apple smaak van Xtend eruit halen? :D

Gaat trouwens erg lekker hé! Ben benieuwd naar de vernieuwingen!

ja die verkoopt bijna niet.. en we moeten eigenlijk ook beter onze recovery formula wat promoten.. is min of meer zelfde formule.. en de smaak is echt lekker. en EU ingredienten geen chinese bras.

Dextrojuice is echt heel erg lekker. Toen ik het rook dacht ik dat het niet lekker zou zijn, maar tis echt goed ;)

Ik vind de lemon erg lekker. we krijgen in augustus die nieuwe formule met maltodextrine en nog extra mineralen erin. De smaak van de orange daarvan is nog niet helemaal zoals ik die wil. we werken daar nog aan.

nu ik lees dat hyperdrive weg is :mad: welke goede fatburner blijft er nog over? CUTS vond ik namelijk ook tegenvallen...
End deze week gaat het leed wat cutten heet beginnen :) dit keer met 4 ochtenden 1 uur cardio na het ontwaken :P

• #10.818
nu ik lees dat hyperdrive weg is :mad: welke goede fatburner blijft er nog over? CUTS vond ik namelijk ook tegenvallen...
End deze week gaat het leed wat cutten heet beginnen :) dit keer met 4 ochtenden 1 uur cardio na het ontwaken :P

mss lipo 6.. en we hebben nog enkele potten van de oude formule hydroxycut zijn die met 210caps.. de sterke variant is dat.

Ik ben nu 1,5 week bezig met Animal Cuts en ben er best tevreden over. Het bevalt me beter dan hydroxycut hardcore.

Maare 1 uur cardio op nuchtere maag lijkt me echt killing voor je spiermassa :eek:

Hey rene...ik had vrijdag rond 13u een bestelling gedaan. Had dus verwacht dat hij zaterdag rond de middag zou komen maar heb helaas niks gekregen. Is het normaal dat de levertijd 2 werkdagen is want dit is de laatste 3 keer steeds zo geweest? Is verder niet zo erg gewoon benieuwd :)

Terug
Naar boven