Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ik zat in het verkeerde topic te reageren. :o

Ik ben nu 1,5 week bezig met Animal Cuts en ben er best tevreden over. Het bevalt me beter dan hydroxycut hardcore.

Maare 1 uur cardio op nuchtere maag lijkt me echt killing voor je spiermassa :eek:

niet helemaal nuchter...was van plan om een watershake met WI te nemen en wat bcaa's.

moet het sowieso nog allemaal beetje uitdokteren maar :)

hey rene, is de smaak tav night protein aardbei veranderd? ik vind hem wat minder zoet smaken en volgens mij is hij nu ook wat voller.

@ René: enig idee hoelang het nog duurt voordat nox pump weer verkrijgbaar is, en is de nieuwe versie even sterk als de oude? Zo niet, welke andere pre workout booster is aan te raden? Heb laatst Ragnarok gebruikt, die tegenviel, en ben momenteel tevreden over Crack :P

niet helemaal nuchter...was van plan om een watershake met WI te nemen en wat bcaa's.

moet het sowieso nog allemaal beetje uitdokteren maar :)

Ik zou het gewoon bij 5 gram BCAA's houden en dan 20 minuten op lage intensiteit op een nuchtere maag en eventueel ook nog eens hetzelfde maar dan na de krachttraining.

Succes ermee!

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.826
Hey rene...ik had vrijdag rond 13u een bestelling gedaan. Had dus verwacht dat hij zaterdag rond de middag zou komen maar heb helaas niks gekregen. Is het normaal dat de levertijd 2 werkdagen is want dit is de laatste 3 keer steeds zo geweest? Is verder niet zo erg gewoon benieuwd :)

afgelopen vrijdag zijn we 1 keer eerder afgesloten, mss dat je order daarom er nog niet is. Maar dat is een uitzondering, mss is het wel zo dat de post van ons naar jou 2 dagen duurt ipv 1 dag. Heb er anders geen verklaring voor. Normaal gaat alles wat beteld is tot 15.00 mee die dag, op maandag sluiten we vanwege de drukte wel eens om 14.30.

hey rene, is de smaak tav night protein aardbei veranderd? ik vind hem wat minder zoet smaken en volgens mij is hij nu ook wat voller.

het lost wat beter op en wordt iets minder dik, voor de rest moet er niets anders zijn. maar de smaak per batch varieert toch altijd wat. we krijgen eind juli ook banaan en choco die vind ik beter dan de huidige smaken.

@ René: enig idee hoelang het nog duurt voordat nox pump weer verkrijgbaar is, en is de nieuwe versie even sterk als de oude? Zo niet, welke andere pre workout booster is aan te raden? Heb laatst Ragnarok gebruikt, die tegenviel, en ben momenteel tevreden over Crack :P

we krijgen in augustus een veranderde unleash die is echt zeer goed. heb 10 samples verspreid en iedereen was verrast door de werking incl sanca hier.

crack is goed.. en supercharge is ook nog een aanrader.

geen idee of en wanneer de nox komt, ik verwacht niet dat het nog zo sterk is.

Misschien een gierige vraag, haha, maar krijg je samples bij het bestellen van supplementen Rene? Of moet je een x-aantal bedrag besteden? :p

heb je geen ragnarok meer? Is nochtans super spul

Ben van plan om binnenkort whey delicious te nemen van XXL iemand nog een smaak die aan te raden is?

René, bedankt voor de samples!

Whey Delicious Cappucino was onvoorstelbaar lekker! na m'n vakantie bestel ik een pot!

nieuwe verpakking van de XXL spullen ziet er erg goed uit Rene!

• #10.833
Ben van plan om binnenkort whey delicious te nemen van XXL iemand nog een smaak die aan te raden is?

voor mij is perzik mango favoriet (tot nu toe) er komen dus 4 smaken bij in augustus

René, bedankt voor de samples!

Whey Delicious Cappucino was onvoorstelbaar lekker! na m'n vakantie bestel ik een pot!

ja die is ook erg goed als je van dat soort koude koffie een liefhebber bent

nieuwe verpakking van de XXL spullen ziet er erg goed uit Rene!

Thanks... ik vind het zelf ook mooi. In augustus heeft bijna alles zijn nieuwe verpakking, alleen de whey instant hou ik in de emmers vanwege gebruiksgemak. En deze lijn hoeft niet de winkel of in een gym te staan daar hebben we de whey delicious voor ;)

het lost wat beter op en wordt iets minder dik, voor de rest moet er niets anders zijn. maar de smaak per batch varieert toch altijd wat. we krijgen eind juli ook banaan en choco die vind ik beter dan de huidige smaken.
Dat is goed om te horen.:D Ik ben de xxl choco fan.;)
Moet bijna een hele bak vanille pro 80 weg doen omdat ik het echt niet weg kreeg. :(

Blijf je trouwens de beef texas van monana power verkopen?
Ik wil dit op kort termijn oa bestellen met whey misschien of kan ik hier ook gewoon tot eind juli mee wachten?
Wellicht handig om eind juli alles in 1 keer te bestellen, maar dan wil ik wel zeker zijn dat de montana power er nog is. :)

Rene dat dark rage wat is dat nu voor spul?? Al gehad?

• #10.836
Misschien een gierige vraag, haha, maar krijg je samples bij het bestellen van supplementen Rene? Of moet je een x-aantal bedrag besteden? :p

doen we als we hebben erbij.. vaak selectief maar iig voor degene die er omvragen in de opmerkingen (zoals we hebben uiteraard)

heb je geen ragnarok meer? Is nochtans super spul

ik ga die denk over een aantal weken weer bestellen.

Rene dat dark rage wat is dat nu voor spul?? Al gehad?

het is een pre workout en best sterk... heb een paar keer mee getraind en toen de pot aan een maatje gegeven die vind het ook een topper. heb helaas maar enkele potten :(

Bestelnr: 32755
na de samples ben ik óm - whey delicious cappuccino wordt m'n zomerdrankje! Verantwoord ijskoffie drinken :D

Ik heb het er al bij gezet, maar als je een crack-sampletje hebt (eentje is genoeg) dan ben ik héél erg gelukkig te krijgen!

• #10.839
Bestelnr: 32755
na de samples ben ik óm - whey delicious cappuccino wordt m'n zomerdrankje! Verantwoord ijskoffie drinken :D

Ik heb het er al bij gezet, maar als je een crack-sampletje hebt (eentje is genoeg) dan ben ik héél erg gelukkig te krijgen!

ja we hebben nog wat crack samples.. en we geven jou als goede hulp in deze topic natuurlijk wel wat extra samples enzo ;)

ja we hebben nog wat crack samples.. en we geven jou als goede hulp in deze topic natuurlijk wel wat extra samples enzo ;)

:D

Is XXL-nutrition al bijna naar de beurs?
Krijg al meerdere malen de tip aandelen te kopen (mensen zijn verrast dat ik geen aandelen heb!)

Terug
Naar boven