peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben nu 1,5 week bezig met Animal Cuts en ben er best tevreden over. Het bevalt me beter dan hydroxycut hardcore.
Maare 1 uur cardio op nuchtere maag lijkt me echt killing voor je spiermassa![]()

niet helemaal nuchter...was van plan om een watershake met WI te nemen en wat bcaa's.
moet het sowieso nog allemaal beetje uitdokteren maar![]()
Hey rene...ik had vrijdag rond 13u een bestelling gedaan. Had dus verwacht dat hij zaterdag rond de middag zou komen maar heb helaas niks gekregen. Is het normaal dat de levertijd 2 werkdagen is want dit is de laatste 3 keer steeds zo geweest? Is verder niet zo erg gewoon benieuwd![]()
hey rene, is de smaak tav night protein aardbei veranderd? ik vind hem wat minder zoet smaken en volgens mij is hij nu ook wat voller.
@ René: enig idee hoelang het nog duurt voordat nox pump weer verkrijgbaar is, en is de nieuwe versie even sterk als de oude? Zo niet, welke andere pre workout booster is aan te raden? Heb laatst Ragnarok gebruikt, die tegenviel, en ben momenteel tevreden over Crack![]()
het lost wat beter op en wordt iets minder dik, voor de rest moet er niets anders zijn. maar de smaak per batch varieert toch altijd wat. we krijgen eind juli ook banaan en choco die vind ik beter dan de huidige smaken.
Ben van plan om binnenkort whey delicious te nemen van XXL iemand nog een smaak die aan te raden is?
René, bedankt voor de samples!
Whey Delicious Cappucino was onvoorstelbaar lekker! na m'n vakantie bestel ik een pot!
nieuwe verpakking van de XXL spullen ziet er erg goed uit Rene!

Dat is goed om te horen.het lost wat beter op en wordt iets minder dik, voor de rest moet er niets anders zijn. maar de smaak per batch varieert toch altijd wat. we krijgen eind juli ook banaan en choco die vind ik beter dan de huidige smaken.
Ik ben de xxl choco fan.

Misschien een gierige vraag, haha, maar krijg je samples bij het bestellen van supplementen Rene? Of moet je een x-aantal bedrag besteden?![]()
Rene dat dark rage wat is dat nu voor spul?? Al gehad?

Bestelnr: 32755
na de samples ben ik óm - whey delicious cappuccino wordt m'n zomerdrankje! Verantwoord ijskoffie drinken
Ik heb het er al bij gezet, maar als je een crack-sampletje hebt (eentje is genoeg) dan ben ik héél erg gelukkig te krijgen!

ja we hebben nog wat crack samples.. en we geven jou als goede hulp in deze topic natuurlijk wel wat extra samples enzo![]()