- Waardering
- 4.382
Is XXL-nutrition al bijna naar de beurs?
Krijg al meerdere malen de tip aandelen te kopen (mensen zijn verrast dat ik geen aandelen heb!)

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is XXL-nutrition al bijna naar de beurs?
Krijg al meerdere malen de tip aandelen te kopen (mensen zijn verrast dat ik geen aandelen heb!)

ja we hebben nog wat crack samples.. en we geven jou als goede hulp in deze topic natuurlijk wel wat extra samples enzo![]()
ik ga zo Nitrocrea gebruiken. Ik neem er eventueel nog crea monohydraat bij, is dat een goed idee?
En valt het ook met unleash te combineren? Heb nog ~10 trainingen over in men pot..
En waarmee kan ik de nitrocrea het beste wegdrinken zodat het niet al te ranzig is?
Thnx
hoe staat het met mijn bestelling?
bestelnummer is: 32639

er komt een vernieuwde versie aan met een licht smaakje.. maar blijft zurig.. formule wordt iets anders ook.
Ik heb vrijdagavond besteld en ik heb mij bestelling nog steeds niet ontvangen.
Ordernummer: 32664
Krijg ik het spul nog voor donderdag, want ik wilde het me op vakantie?

Ik heb vrijdagavond besteld en ik heb mij bestelling nog steeds niet ontvangen.
Ordernummer: 32664
Krijg ik het spul nog voor donderdag, want ik wilde het me op vakantie?
hey allereerst even complimenten voor jullie snelle levering en de prijzen
heb nu complex carb gainer gekocht van jullie en gebruik het zo.
half uur voor t sporten 2 scheppen, extra eetmoment.
meteen na t sporten 4 scheppen.
half uur daarna warme maaltijd.
is dat te kort op elkaar ?
gr

Hmm... Ik zou de warme maaltijd zo'n 45 min / 1 uur erna nemen![]()
Maakt niet zoveel uit hoor...
Daarentegen weet ik niet of het wellicht beter is een pure eiwitshake te nemen voor het trainen ipv CCG. (ik word hartstikke ziek van CCG als laatste eten voor het trainen...)
eiwitshake VOOR t trainen? dacht altijd dat je die t beste na t trainen kan pakken of maakt dat niet veel uit?
Als je 'm een uurtje tot 45 min. voor het trainen pakt heb je de piek te pakken tijdens je training. De theorie erachter ben ik niet heel erg bekend mee, mij is het zo geleerd (maar ik neem dan ook whey voor en na trainen). Na het trainen om m'n spieren te voeden voor herstel (samen met snelle koolhydraten).
)
Maar ik vroeg me af of ik ze misschien in water kon oplossen en dan gewoon opdrinken of werkt dat niet?