Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ik ga zo Nitrocrea gebruiken. Ik neem er eventueel nog crea monohydraat bij, is dat een goed idee?
En valt het ook met unleash te combineren? Heb nog ~10 trainingen over in men pot.. :)

En waarmee kan ik de nitrocrea het beste wegdrinken zodat het niet al te ranzig is?

Thnx

ja we hebben nog wat crack samples.. en we geven jou als goede hulp in deze topic natuurlijk wel wat extra samples enzo ;)

ah mooi, dan hoop ik dat ik ook een sample heb gekregen .. ben wel benieuwd.
Aangezien ik ook niks heb gemerkt van No-Xplode ook niet met 3 scoops.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.844
ik ga zo Nitrocrea gebruiken. Ik neem er eventueel nog crea monohydraat bij, is dat een goed idee?
En valt het ook met unleash te combineren? Heb nog ~10 trainingen over in men pot.. :)

En waarmee kan ik de nitrocrea het beste wegdrinken zodat het niet al te ranzig is?

Thnx

gewoon met een sapje.. er komt een vernieuwde versie aan met een licht smaakje.. maar blijft zurig.. formule wordt iets anders ook.

hoe staat het met mijn bestelling?

bestelnummer is: 32639

Ik heb vrijdagavond besteld en ik heb mij bestelling nog steeds niet ontvangen.

Ordernummer: 32664

Krijg ik het spul nog voor donderdag, want ik wilde het me op vakantie?

Vrijdagavond = na 15.00u besteld = maandag verstuurd (zaterdag wordt er niet gewerkt) = in theorie morgen bij je binnen.

;)

Dude! Lekker ongeduldig.... Wil je dat XXL en de post dag en nacht werken omdat jij per se je spullen de volgende dag wilt hebben? Beetje rekening houden met je besteltijd.

oke ik dacht dat ze zaterdags ook werkten ;) dan zie ik het morgen wel een keer aankomen!

hey allereerst even complimenten voor jullie snelle levering en de prijzen :P

heb nu complex carb gainer gekocht van jullie en gebruik het zo.

half uur voor t sporten 2 scheppen, extra eetmoment.

meteen na t sporten 4 scheppen.

half uur daarna warme maaltijd.

is dat te kort op elkaar ?

gr

Is er al een concretere datum (begin of eind augustus?) over de nieuwe smaken van de whey delicious? Ben aan het wachten om een nieuwe bestellingen te doen tot de nieuwe smaken er zijn.

hey allereerst even complimenten voor jullie snelle levering en de prijzen :P

heb nu complex carb gainer gekocht van jullie en gebruik het zo.

half uur voor t sporten 2 scheppen, extra eetmoment.

meteen na t sporten 4 scheppen.

half uur daarna warme maaltijd.

is dat te kort op elkaar ?

gr

Hmm... Ik zou de warme maaltijd zo'n 45 min / 1 uur erna nemen ;)

Hmm... Ik zou de warme maaltijd zo'n 45 min / 1 uur erna nemen ;)

Maakt niet zoveel uit hoor...

Daarentegen weet ik niet of het wellicht beter is een pure eiwitshake te nemen voor het trainen ipv CCG. (ik word hartstikke ziek van CCG als laatste eten voor het trainen...)

Maakt niet zoveel uit hoor...

Daarentegen weet ik niet of het wellicht beter is een pure eiwitshake te nemen voor het trainen ipv CCG. (ik word hartstikke ziek van CCG als laatste eten voor het trainen...)

eiwitshake VOOR t trainen? dacht altijd dat je die t beste na t trainen kan pakken of maakt dat niet veel uit?

eiwitshake VOOR t trainen? dacht altijd dat je die t beste na t trainen kan pakken of maakt dat niet veel uit?

Als je 'm een uurtje tot 45 min. voor het trainen pakt heb je de piek te pakken tijdens je training. De theorie erachter ben ik niet heel erg bekend mee, mij is het zo geleerd (maar ik neem dan ook whey voor en na trainen). Na het trainen om m'n spieren te voeden voor herstel (samen met snelle koolhydraten).

Als je 'm een uurtje tot 45 min. voor het trainen pakt heb je de piek te pakken tijdens je training. De theorie erachter ben ik niet heel erg bekend mee, mij is het zo geleerd (maar ik neem dan ook whey voor en na trainen). Na het trainen om m'n spieren te voeden voor herstel (samen met snelle koolhydraten).

Inderdaad! Ik zal een voorbeeld geven hoe ik het doe...

30 minuten voor de KT : 20gr whey

Tijdens de KT : Xtend ( Heb het gekocht dus moet het op :p )

Direct na de KT : 30gr DextroJuice

20 minuten na de KT : 40gr whey

45/60 minuten na de KT : Volwaardige maaltijd

En dat doet Yoshuba netjes!

De nieuwe Nos smaakt een stuk beter zeg! Heb ik geen tintelingen meer nadat ik het gedronken heb en valt niet meer zwaar op de maag, helemaal top!

Khad de stack gekocht met JP8,nos, test new hardcore ofzo maar die tabletten zijn huge groot zeg van dat Test stikte er bijna in, zijn er serieus mensen die die dingen kunnen doorslikken? Daarna geprobeert om halve tabletten door te slikken maar lukt ook niet komen weer naar boven hehe. Tabletten zijn dus niks voor mij blijkt:p Maar ik vroeg me af of ik ze misschien in water kon oplossen en dan gewoon opdrinken of werkt dat niet?

Terug
Naar boven