- Waardering
- 4.382
reken op einde augustus dat de nieuwe nitrocrea komt
Ik heb vrijdagavond besteld en ik heb mij bestelling nog steeds niet ontvangen.
Ordernummer: 32664
Krijg ik het spul nog voor donderdag, want ik wilde het me op vakantie?
oke ik dacht dat ze zaterdags ook werktendan zie ik het morgen wel een keer aankomen!
TNT werkt niet op zaterdag om pakketten op te halen dus valt er niets te verzenden

hey allereerst even complimenten voor jullie snelle levering en de prijzen
heb nu complex carb gainer gekocht van jullie en gebruik het zo.
half uur voor t sporten 2 scheppen, extra eetmoment.
meteen na t sporten 4 scheppen.
half uur daarna warme maaltijd.
is dat te kort op elkaar ?
gr
je hebt denk al uitgebreid antwoord gehad en ik sluit me daarbij aan

Is er al een concretere datum (begin of eind augustus?) over de nieuwe smaken van de whey delicious? Ben aan het wachten om een nieuwe bestellingen te doen tot de nieuwe smaken er zijn.
Half augustus denk ik.....
De nieuwe Nos smaakt een stuk beter zeg! Heb ik geen tintelingen meer nadat ik het gedronken heb en valt niet meer zwaar op de maag, helemaal top!
Khad de stack gekocht met JP8,nos, test new hardcore ofzo maar die tabletten zijn huge groot zeg van dat Test stikte er bijna in, zijn er serieus mensen die die dingen kunnen doorslikken? Daarna geprobeert om halve tabletten door te slikken maar lukt ook niet komen weer naar boven hehe. Tabletten zijn dus niks voor mij blijktMaar ik vroeg me af of ik ze misschien in water kon oplossen en dan gewoon opdrinken of werkt dat niet?
Het heet ook niet voor niets test hardcore zijn zware tabletten

Maar ik vroeg me af of ik ze misschien in water kon oplossen en dan gewoon opdrinken of werkt dat niet?