Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.861

reken op einde augustus dat de nieuwe nitrocrea komt

Ik heb vrijdagavond besteld en ik heb mij bestelling nog steeds niet ontvangen.

Ordernummer: 32664

Krijg ik het spul nog voor donderdag, want ik wilde het me op vakantie?

oke ik dacht dat ze zaterdags ook werkten ;) dan zie ik het morgen wel een keer aankomen!

TNT werkt niet op zaterdag om pakketten op te halen dus valt er niets te verzenden ;)

hey allereerst even complimenten voor jullie snelle levering en de prijzen :P

heb nu complex carb gainer gekocht van jullie en gebruik het zo.

half uur voor t sporten 2 scheppen, extra eetmoment.

meteen na t sporten 4 scheppen.

half uur daarna warme maaltijd.

is dat te kort op elkaar ?

gr

je hebt denk al uitgebreid antwoord gehad en ik sluit me daarbij aan ;)

Is er al een concretere datum (begin of eind augustus?) over de nieuwe smaken van de whey delicious? Ben aan het wachten om een nieuwe bestellingen te doen tot de nieuwe smaken er zijn.

Half augustus denk ik.....

De nieuwe Nos smaakt een stuk beter zeg! Heb ik geen tintelingen meer nadat ik het gedronken heb en valt niet meer zwaar op de maag, helemaal top!

Khad de stack gekocht met JP8,nos, test new hardcore ofzo maar die tabletten zijn huge groot zeg van dat Test stikte er bijna in, zijn er serieus mensen die die dingen kunnen doorslikken? Daarna geprobeert om halve tabletten door te slikken maar lukt ook niet komen weer naar boven hehe. Tabletten zijn dus niks voor mij blijkt:p Maar ik vroeg me af of ik ze misschien in water kon oplossen en dan gewoon opdrinken of werkt dat niet?

Het heet ook niet voor niets test hardcore zijn zware tabletten :D

Ja ok maar kan ik ze dus misschien laten oplossen in water en dan opdrinken?

gewoon oefenen, bolletjesslikkers krijgen pakketjes weg die 3x zo groot zijn :P ik kreeg in het begin amper een normale capsule weg, nu gooi ik er gewoon 3 in 1 keer naar binnen :)

Rene,

Heb gisteravond een bestelling geplaatst:
Bulkvoordeel whey instant/protein 80
Waxy maize
en het XXL hempje. Heb daarover een opmerking geplaatst, zou jij even de juiste maat kunnen kiezen eventueel?

Alvast bedankt!

gewoon oefenen, bolletjesslikkers krijgen pakketjes weg die 3x zo groot zijn :P ik kreeg in het begin amper een normale capsule weg, nu gooi ik er gewoon 3 in 1 keer naar binnen :)

Haha, echt wel, vroeger had ik ook moeite met 1 en nu slik ik 2 taurine + multivit + 2 visolie + 2 green thea allemaal tergelijk binnen. Hopelijk dat dit niks van de werking afdoet.

• #10.867
Rene,

Heb gisteravond een bestelling geplaatst:
Bulkvoordeel whey instant/protein 80
Waxy maize
en het XXL hempje. Heb daarover een opmerking geplaatst, zou jij even de juiste maat kunnen kiezen eventueel?

Alvast bedankt!

Ik zag het Marvin... ik geef je een L.. ze vallen wat klein uit de hempjes.

De producten en service, vooral de snelheid van XXL heb ik altijd top gevonden.

Maar nu sinds deze week ben ik toch behoorlijk gaan twijfelen aan de service. Zeker aan hoe XXL met klanten om gaat want feedback is blijkbaar bijdehand.

Een bestelling was wat laat, dus stuurde ik een mail in de ochtend met de vraag of er misschien niet iets fout ging, aangezien ik wel eens een ander adres gebruik. In de avond was de bestelling eigenlijk al twee dagen te laat (volgens de voor 15:00 besteld, volgende dag in huis service van XXL) aangezien ik vrijdag voor 15:00 had besteld. Hier had ik opzich geen problemen mee, maar ik wilde wel graag tijdig weten of er niet iets fout ging maar helaas geen antwoord op mijn vrij simpele vraag in een dag tijd.
Daarom stuurde ik een mail met feedback hierin, dat ik het spijtig vond dat het zo lang moest duren om mijn vraag te beantwoorden. Helaas werd de feedback als een aanval gezien en werd ik in het antwoord bijdehand genoemd.

Heel spijtig, nooit verwacht dat XXL zo met klanten om zou gaan. De bedragen die ik daar tot nu toe uitgeven heb lopen in totaal waarschijnlijk al op in de duizenden. Dan verwacht je eigenlijk toch wel wat vriendelijkheid, begrip en betrokkenheid van de kant van XXL.

En dan nog na te gaan dat ik hun folders verspreidde en XXL aangeraden heb aan mensen op de sportschool en mn omgeving.

• #10.870
De producten en service, vooral de snelheid van XXL heb ik altijd top gevonden.

Maar nu sinds deze week ben ik toch behoorlijk gaan twijfelen aan de service. Zeker aan hoe XXL met klanten om gaat want feedback is blijkbaar bijdehand.

Een bestelling was wat laat, dus stuurde ik een mail in de ochtend met de vraag of er misschien niet iets fout ging, aangezien ik wel eens een ander adres gebruik. In de avond was de bestelling eigenlijk al twee dagen te laat (volgens de voor 15:00 besteld, volgende dag in huis service van XXL) aangezien ik vrijdag voor 15:00 had besteld. Hier had ik opzich geen problemen mee, maar ik wilde wel graag tijdig weten of er niet iets fout ging maar helaas geen antwoord op mijn vrij simpele vraag in een dag tijd.
Daarom stuurde ik een mail met feedback hierin, dat ik het spijtig vond dat het zo lang moest duren om mijn vraag te beantwoorden. Helaas werd de feedback als een aanval gezien en werd ik in het antwoord bijdehand genoemd.

Heel spijtig, nooit verwacht dat XXL zo met klanten om zou gaan. De bedragen die ik daar tot nu toe uitgeven heb lopen in totaal waarschijnlijk al op in de duizenden. Dan verwacht je eigenlijk toch wel wat vriendelijkheid, begrip en betrokkenheid van de kant van XXL.

En dan nog na te gaan dat ik hun folders verspreidde en XXL aangeraden heb aan mensen op de sportschool en mn omgeving.

Hey juzzme,

ik zal het eens nakijken hier hoe dat gegaan is... en hoe er geantwoord is.
Want iemand normaal te woord staan is toch wel het minste.

Ik had al eerder aangegeven hier dat we vrijdag als uitzondering een keer eerder zijn gesloten om 12.00 ipv 15.00. Ik was zelf in het buitenland en er waren wat omstandigheden dat ze eerder moesten afsluiten. Alle orders van vrijdag na 12.00 zijn dus maandag verzonden en worden dinsdag bezorgd.

Hey juzzme,

ik zal het eens nakijken hier hoe dat gegaan is... en hoe er geantwoord is.
Want iemand normaal te woord staan is toch wel het minste.

Ik had al eerder aangegeven hier dat we vrijdag als uitzondering een keer eerder zijn gesloten om 12.00 ipv 15.00. Ik was zelf in het buitenland en er waren wat omstandigheden dat ze eerder moesten afsluiten. Alle orders van vrijdag na 12.00 zijn dus maandag verzonden en worden dinsdag bezorgd.

Kijk zo hoort dat, als ik dat tijdig had geweten, dan had er niks aan de hand geweest. Dank je.

Laatst bewerkt:
ik heb zondag een bestelling gedaan en betaald met internetbankieren.
Dinsdag geleverd in België, en zo gaat dat altijd.
Rapper kan niet. In België zou je niet zo rap besteld zijn.

Keep up the good work René en team.

Alain

• #10.875
ik heb zondag een bestelling gedaan en betaald met internetbankieren.
Dinsdag geleverd in België, en zo gaat dat altijd.
Rapper kan niet. In België zou je niet zo rap besteld zijn.

Keep up the good work René en team.

Alain

thanks.. en succes met de pre workout ;)

Wow!
Thanks!

Nou nog van de helft opzoeken wat het is ;)

Crack half zakje nemen voor m'n workout? (schijnt heftig spul te zijn)

@ XXL

Ik heb donderdag wat goederen besteld maar nog niks ontvangen
zal vast onderweg zijn maar de eiwitjes zijn weer op he haha
factuurnummer 32618
:thumbs:

zo ik heb 2x de recovery formula binnengekregen ;) ff mee getraint en het spul smaakte lekker, het smaakt een beetje als ranja dus dat komt goed.

Ik heb het spul eigenlijk voor op vakantie meegenomen, om bijvoorbeeld smiddags te drinken als je wat minder voeding binnekrijgt. Maar hoelang blijven die amino's goed in water?

Kan ik bijvoorbeeld rond 12 uur smiddags een liter maken die ik dan gedurende de middag opdrink? of gaat dit dan ten koste van de amino's (ik kan me herrineren dat ik dit gelezen heb...)

• #10.879
Wow!
Thanks!

Nou nog van de helft opzoeken wat het is ;)

Crack half zakje nemen voor m'n workout? (schijnt heftig spul te zijn)

ja half zakje zou ik nemen of 1/3

@ XXL

Ik heb donderdag wat goederen besteld maar nog niks ontvangen
zal vast onderweg zijn maar de eiwitjes zijn weer op he haha
factuurnummer 32618
:thumbs:

betaling kwam pas laat binnen, vandaag is het verzonden.

zo ik heb 2x de recovery formula binnengekregen ;) ff mee getraint en het spul smaakte lekker, het smaakt een beetje als ranja dus dat komt goed.

Ik heb het spul eigenlijk voor op vakantie meegenomen, om bijvoorbeeld smiddags te drinken als je wat minder voeding binnekrijgt. Maar hoelang blijven die amino's goed in water?

Kan ik bijvoorbeeld rond 12 uur smiddags een liter maken die ik dan gedurende de middag opdrink? of gaat dit dan ten koste van de amino's (ik kan me herrineren dat ik dit gelezen heb...)

dat kan wel denk ik... ik weet niet precies hoelang het duurt voor de aminos gaan vervallen maar zal meer dan een aantal uren voor nodig zijn.

Vraag

Beste Rene,

ik vroeg me af of ik die Complex Carb gainer ook in de cut kan gebruiken en zo ja hoeveel maatscheppen zou jij dan doen

want zat eerst te denken aan Syntha-6 1 schep als 2e maaltijd en voor het slapen gaan 1 schep Syntha-6 alleen dan krijg ik wel erg weinig binnen qua eiwitten en koolhydraten.

Terug
Naar boven