AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.921
René is het niet een idee om een soort starterspakket samen te stellen voor mensen die nieuw zijn op het gebied van supplementen. Je leest hier vaak op het forum dat mensen beginnen met supplementen en vragen waar ze het beste mee kunnen beginnen. Ook vragen vrienden mij weleens wat ze nou het beste kunnen gebruiken.
Ik leg dan vaak uit dat Whey en 'snelle koolhydraten' goede supplementen zijn om toe te voegen aan een goede voeding. Meestal komt dan ook de vraag; Waar haal jij je eiwitpoeder?

Misschien kan je daarop inspelen door een soort starterspakket samen te stellen met bijvoorbeeld 1kg Whey met dextrojuice en eventueel nog multivit, visolie en creatine erbij.

XXL Basis Stack :D

misschien een lening aanvragen voor de som van 45 eurocent.. (grapje..)

alleen de houdbaarheids datum is erg kort van de whey...

• #10.928
de mijne was tot februari 2009
en ik had hem ong gekocht in augustus... zonde van die 2.5 kg

ik kan het me bijna niet voorstellen.. elke week komen er nieuwe pallets binnen met whey en die zijn normaal minimaal een jaar houdbaar. mss wel langer ik weet het niet precies.

Ik vind het vreemd.

ik kan het me bijna niet voorstellen.. elke week komen er nieuwe pallets binnen met whey en die zijn normaal minimaal een jaar houdbaar. mss wel langer ik weet het niet precies.

Ik vind het vreemd.

Hmm ik weet het ook niet... maja ik drink het wel gewoon.. het smaakt niet anders ofzo... kan geen kwaad tog?

Ik heb is een proteïnebar opgegeten die vervallen was van in 2004, en ik leef nog hoor :p

Ja maar is het uiterst houdbaar tot of ten minste houdbaar tot ;)

• #10.936
Ik had het al op de mail gezien, ziet er idd aantrekkelijk uit voor beginners.
Ik ben benieuwd of het een beetje gaat verkopen ;)

Owjah en nog bedankt voor de crack sample!

:thumbs:

als er nog ideeen zijn voor stack hoor ik ze graag. Ik moet er uiteraard ook zelf wel wat inzien en niet toevallig omdat je dat net wilt bestellen ;)

Tsja je hebt al aardig wat producten gecombineerd op de site.

Misschien kan je die training stack uitbreiden met Glutamine.
Ik heb met de combinatie EAS + losse BCAA's + Glutamine (en dextrose na de KT) best wat massa aangezet terwijl ik op onderhoud eet.

Of een vakantie stack :D
Met amino whey 2150 en van elk merk een paar eiwitrepen en 1kg protein 80 oid....

Of Whey in zakjes verkopen, zoals de Variety pack van ON. Zodoende kan je alle smaken proeven en heb je handige voorverpakte zakjes voor op vakantie of onderweg.

Voor de rest heb je zoals Rooke ook al aangeeft al aardig wat stacks op de site staan.

• #10.939
Tsja je hebt al aardig wat producten gecombineerd op de site.

Misschien kan je die training stack uitbreiden met Glutamine.
Ik heb met de combinatie EAS + losse BCAA's + Glutamine (en dextrose na de KT) best wat massa aangezet terwijl ik op onderhoud eet.

Of een vakantie stack :D
Met amino whey 2150 en van elk merk een paar eiwitrepen en 1kg protein 80 oid....

Of Whey in zakjes verkopen, zoals de Variety pack van ON. Zodoende kan je alle smaken proeven en heb je handige voorverpakte zakjes voor op vakantie of onderweg.
Voor de rest heb je zoals Rooke ook al aangeeft al aardig wat stacks op de site staan.

Probleem is daar dat ik per smaak 1000zakjes moet bestellen en de whey delicious is er straks al in 9 smaken... :o

Terug
Naar boven