Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.901
We hebben een nieuwe pre workout erbij van Nanox.

[Link niet meer beschikbaar]ik vind het echt een zeer goede preworkout.. en sterker als supercharge..

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------

Kom je nou mee nu ik net supercharge heb besteld ;) ... misschien daarna maar eens proberen.
Trouwens weer een zeer snelle levering :thumbs: .. wel jammer dat er geen sample crack bij zat
ben toch wel benieuwd of het wat is, NO-Xplode niks van gemerkt .. enne bedankt voor die
shakebeker!!

komt net 10min geleden binnen ;)

Heb je hem zelf gebruikt dan xxl?
Want 11 gram van die 20 gram dosering is eiwit die andere 9 gram is verdeeld over +- 30 ingrediënten, het lijkt op zo een "gooi maar wat ingrediënten bij elkaar die vast wel wat doen pre-work out".
Maar als jou ervaring ermee goed is, wil ik hem in de toekomst wel proberen natuurlijk:D

We hebben een nieuwe pre workout erbij van Nanox.

[Link niet meer beschikbaar]ik vind het echt een zeer goede preworkout.. en sterker als supercharge..

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------

komt net 10min geleden binnen ;)

ja kijk nu ga ik weer twijfelen :p!

die met nos ether? :D

Alles weer in goede staat ontvangen!! Hempje zit goed en de protein80 en whey instant zijn alweer gemengd:D

Top service XXL!:D

Ook net mijn bestelling binnen. Er zaten nog eens samples bij. Cappucino en mango whey. Binnenkort es kijken of die smaken mij bevallen dus :D Thanks XXL

• #10.906
Heb je hem zelf gebruikt dan xxl?
Want 11 gram van die 20 gram dosering is eiwit die andere 9 gram is verdeeld over +- 30 ingrediënten, het lijkt op zo een "gooi maar wat ingrediënten bij elkaar die vast wel wat doen pre-work out".
Maar als jou ervaring ermee goed is, wil ik hem in de toekomst wel proberen natuurlijk:D

ja ik vind het goed spul.. heb niet naar de ingredienten gekeken maar ik heb samples gehad en werkte super goed.

mss declareren ze de losse aminozuren arginine enzo ook wel als eiwitten geen idee.

omega3 en multivit neem ik zowiezo al. er is nog twijfel tussen : jp8+nos ether stack en de xxl training stack met unleash, megagrow , EAS. doel is massa (: . in augustus zwaar knallen als mijn job afgelopen is. voorkeur?

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

ja ik vind het goed spul.. heb niet naar de ingredienten gekeken maar ik heb samples gehad en werkte super goed.

mss declareren ze de losse aminozuren arginine enzo ook wel als eiwitten geen idee.

zou wel eens goed kunnen hoor wat er zitten idd eiwitten in (http://www.nanox.be.dev2.lithium.be/_uploads/NUTRVAL/NUTRINANO495.gif)

wat voor een pre-workout wel niet zo normaal is. qua beschrijving ziet het er mij echt wel goed uit ook :)

omega3 en multivit neem ik zowiezo al. er is nog twijfel tussen : jp8+nos ether stack en de xxl training stack met unleash, megagrow , EAS. doel is massa (: . in augustus zwaar knallen als mijn job afgelopen is. voorkeur?

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

zou wel eens goed kunnen hoor wat er zitten idd eiwitten in (http://www.nanox.be.dev2.lithium.be/_uploads/NUTRVAL/NUTRINANO495.gif)

wat voor een pre-workout wel niet zo normaal is. qua beschrijving ziet het er mij echt wel goed uit ook :)

René bedoelt denk ik dat de aminozuren als eiwitten worden aangegeven in de calorietabel. Dus dat die 15,22 gram eiwit niet eiwitten zijn maar amino's (of gedeeltelijk).

Oke, ik had je post verkeerd geïnterpreteerd ;). Ik dacht dat je bedoelde te zeggen dat er wel degelijk eiwitten inzitten en dat het dus geen amino's kunnen zijn.

a ow nee, ik had het al een tijdje geleden opgemerkt toen het nog niet te koop was, ik was zeer geïnteresseerd in dit product, maar de prijs maakt het me wat moeilijk. ik vind een pre-wo gewoon niet zoveel geld waard. :p

is trouwens een belgisch merk dus zal wel top zijn :D

Verdomme wat smaakt die whey delicious Perzik & Mango verdomd lekker, nu alleen nog met water gehad.
Kan met melk alleen maar beter worden :D

• #10.913
René is het niet een idee om een soort starterspakket samen te stellen voor mensen die nieuw zijn op het gebied van supplementen. Je leest hier vaak op het forum dat mensen beginnen met supplementen en vragen waar ze het beste mee kunnen beginnen. Ook vragen vrienden mij weleens wat ze nou het beste kunnen gebruiken.
Ik leg dan vaak uit dat Whey en 'snelle koolhydraten' goede supplementen zijn om toe te voegen aan een goede voeding. Meestal komt dan ook de vraag; Waar haal jij je eiwitpoeder?

Misschien kan je daarop inspelen door een soort starterspakket samen te stellen met bijvoorbeeld 1kg Whey met dextrojuice en eventueel nog multivit, visolie en creatine erbij.

Laatst bewerkt:
je hebt iig per dosering van 5000mg. 4900mg BCAA's.. zoetstoffen per dosering ca 8-10mg.

is dat beide zoetstoffen samen ?

momenteel neem ik dagelijks 5 servings van de bcaa's (25g)

dus dat zou dan 50 mg of 100 mg per dag geven?

en waarom zit er in de recovery geen acesulfaam k en in de bcaa's wel ?

mvg

• #10.917
René is het niet een idee om een soort starterspakket samen te stellen voor mensen die nieuw zijn op het gebied van supplementen. Je leest hier vaak op het forum dat mensen beginnen met supplementen en vragen waar ze het beste mee kunnen beginnen. Ook vragen vrienden mij weleens wat ze nou het beste kunnen gebruiken.
Ik leg dan vaak uit dat Whey en 'snelle koolhydraten' goede supplementen zijn om toe te voegen aan een goede voeding. Meestal komt dat ook de vraag; Waar haal jij je eiwitpoeder?

Misschien kan je daarop inspelen door een soort starterspakket samen te stellen met bijvoorbeeld 1kg Whey met dextrojuice en eventueel nog multivit, visolie en creatine erbij.

Ik ga er even naar kijken .. opzich een goed idee. we zijn ook bezig met het maken van een supplementenguide maar is veel werk en lastig.

is dat beide zoetstoffen samen ?

momenteel neem ik dagelijks 5 servings van de bcaa's (25g)

dus dat zou dan 50 mg of 100 mg per dag geven?

en waarom zit er in de recovery geen acesulfaam k en in de bcaa's wel ?

mvg

Ja is samen.. waarom de ene het wel heeft en de andere niet heb ik geen idee van. zal eens navragen.

Heb mn bestelling weer binnen (Crack en multivitamines) en was verrast door de gratis goodie van animalpak,thnx! Maandag knallen met Crack en NOS (die ik al besteld had) !

Terug
Naar boven