AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.881
Beste Rene,

ik vroeg me af of ik die Complex Carb gainer ook in de cut kan gebruiken en zo ja hoeveel maatscheppen zou jij dan doen

want zat eerst te denken aan Syntha-6 1 schep als 2e maaltijd en voor het slapen gaan 1 schep Syntha-6 alleen dan krijg ik wel erg weinig binnen qua eiwitten en koolhydraten.

ik zou dan 50gram nemen.. maar in de cut zou ik gewoon lekker eten ;)
je mag toch al niet zoveel eten daarom.

ik zou dan 50gram nemen.. maar in de cut zou ik gewoon lekker eten ;)
je mag toch al niet zoveel eten daarom.

alleen ja heb bijna geen tijd om te eten en dat is echt waar dus vandaar een shake alleen als ik 50 gram neem dan 2 keer per dag alleen dan krijg ik maar 18 gram eiwit per keer binnen das toch verdomd weinig

Is er een gedacht wanneer er een lading nieuwe Premium Pro Bar's van Best Body arriveert?
Als dit kortelings is stel ik ff men bestelling uit.

Grts

Heb 15 gram (1/3 zakje) Crack! gebruikt, maar merk er eigenlijk vrij weinig van ;)
Wat ik niet begrijp: wat zeurt iedereen over de smaak? Spul is héérlijk!

alleen ja heb bijna geen tijd om te eten en dat is echt waar dus vandaar een shake alleen als ik 50 gram neem dan 2 keer per dag alleen dan krijg ik maar 18 gram eiwit per keer binnen das toch verdomd weinig

Dan doe je er een schepje eiwitpoeder extra doorheen....

• #10.886

Ja ik begrijp je.. dan moet je er wat proteine bijmengen... dat je rond de 30 gram zit per keer.

Is er een gedacht wanneer er een lading nieuwe Premium Pro Bar's van Best Body arriveert?
Als dit kortelings is stel ik ff men bestelling uit.

Grts

heb de betaling net gedaan verwacht ze uiterlijk maandag .

Krea-Alkalyn

hoe lang mag je Krea-Alkalyn blijven innemen
ik neem op traininings 3 capsulles s`morgens en 3 voor de training
en op de niet alleen 2 s`morgens. Kan ik de
Krea-Alkalyn ook na mijn training nemen of heeft dit geen zin

Heb 15 gram (1/3 zakje) Crack! gebruikt, maar merk er eigenlijk vrij weinig van ;)
Wat ik niet begrijp: wat zeurt iedereen over de smaak? Spul is héérlijk!

Gelukkig, je bent er nog, dank je dat jij het even getest hebt, heb namelijk 2 potten besteld en ga vrijdag beginnen, kijken hoe het werkt:D

@Rene; kan ik de Crack! samen gebruiken met EAS (wel apart in elk hun eigen beker!) of is dit niet aan te raden?
Heb ook nog een pot Dextro Juice staan, kan ik die er ook inkwakken bij de EAS of wordt het dan teveel van het goede?

Gelukkig, je bent er nog, dank je dat jij het even getest hebt, heb namelijk 2 potten besteld en ga vrijdag beginnen, kijken hoe het werkt:D

@Rene; kan ik de Crack! samen gebruiken met EAS (wel apart in elk hun eigen beker!) of is dit niet aan te raden?
Heb ook nog een pot Dextro Juice staan, kan ik die er ook inkwakken bij de EAS of wordt het dan teveel van het goede?

Ik heb de EAS gewoon tijdens m'n training gebruikt... nergens last van gehad :rolleyes:
Waarom zou dextrojuice niet kunnen?

• #10.890
hoe lang mag je Krea-Alkalyn blijven innemen
ik neem op traininings 3 capsulles s`morgens en 3 voor de training
en op de niet alleen 2 s`morgens. Kan ik de
Krea-Alkalyn ook na mijn training nemen of heeft dit geen zin

Je kan best 2 potjes opmaken achter elkaar dan een pauze van een week of 2 is voldoende.

Je kan EAS en crack zeker samen nemen en eventueel ook wel bij elkaar mengen. Na de training kan je dan dextro met EAS nemen.

Zo ook weer eens besteld!

- XXL Caffeine + L-Carnitine Tartraat
- XXL Whey Delicious Cappuccino
- Best Body Protein Block

Ben eens benieuwd naar die Caffeine + L-Carnitine Pré-WO!!

Grtz

Rene is verkoop je ook eiwit wat per portie verpakt is.. Dus beetje zoals die samples in zo zakje.. Ga volgende week op vakantie met vliegtuig en wil wel me eiwitten meenemen maar om nou zo grote emmer mee te nemen en om het nou zelf in boterhamzak te stoppen lijkt me niet echt verstandig dan denken ze dadelijk dat het crack is hahaha

Rene is verkoop je ook eiwit wat per portie verpakt is.. Dus beetje zoals die samples in zo zakje.. Ga volgende week op vakantie met vliegtuig en wil wel me eiwitten meenemen maar om nou zo grote emmer mee te nemen en om het nou zelf in boterhamzak te stoppen lijkt me niet echt verstandig dan denken ze dadelijk dat het crack is hahaha

Zoiets?
Had ik mee op vakantie en 'slechts' 3 smaken vond ik niet echt lekker :D

ZMA
Tribulus
Maca
extra zinc
Mariadistel

Is dat een leuke toevoeging aan je nakuur?

• #10.896

Nee die hebben we niet alleen dat variety pack van optimum.

ZMA
Tribulus
Maca
extra zinc
Mariadistel

Is dat een leuke toevoeging aan je nakuur?

ik zou testhardcore dan pakken of test2010 ipv die losse tribulus, zma en maca

wel bummer dat je verzendkosten moet betalen als een een pack neemt met 2 producten >_>

ik begrijp dat... maar het is even niet anders.. de site is daar ook niet op berekend.[

Kom je nou mee nu ik net supercharge heb besteld ;) ... misschien daarna maar eens proberen.
Trouwens weer een zeer snelle levering :thumbs: .. wel jammer dat er geen sample crack bij zat
ben toch wel benieuwd of het wat is, NO-Xplode niks van gemerkt .. enne bedankt voor die
shakebeker!!

Terug
Naar boven