AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ik heb daar t3 en caffaine van goede shit egt geweldig

Ik probeer bij mijn bestelling in mijn winkelmandje de glutamine van xxl bij te bestellen maar kan deze niet toevoegen aan mijn winkelmandje. De link van voeg dit product toe werkt niet. Kan dit kloppen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.944
Ik probeer bij mijn bestelling in mijn winkelmandje de glutamine van xxl bij te bestellen maar kan deze niet toevoegen aan mijn winkelmandje. De link van voeg dit product toe werkt niet. Kan dit kloppen?

hier werkt het prima.. mss even cookies wissen?

Ok nu werkt het. Tof, kan ik verder bestellen ;)

Goeie shit! Woensdagochtend besteld, vrijdagmorgend ontvangen!

Bedankt voor de sample!

Grtz

Het blijft goede reclame: samples versturen van andere merken whey (die dus véél minder lekker is dan de XXL-whey!)...
2/3 sample-zakje crack deed ook niks bij me, denk dat ik het maar zonder wo-booster blijf doen...

Het blijft goede reclame: samples versturen van andere merken whey (die dus véél minder lekker is dan de XXL-whey!)...
2/3 sample-zakje crack deed ook niks bij me, denk dat ik het maar zonder wo-booster blijf doen...

Caffeine werkt het beste bij mij, is nog veel goedkoper dan al die andere pré-WO's

Caffeine werkt het beste bij mij, is nog veel goedkoper dan al die andere pré-WO's
Vanochtend de Crack genomen na een kop espresso - nothing...
Ik ben gewoon een non-responder op caffeïne (wist ik al) en blijkbaar ook op wo-boosters...

ik heb mij gisteren dien crack en nos ether besteld hopelijk (maar denk van wel) de moeite waard :)

wil die crack ook wel eens proberen.

Heb laatst dark matter gekocht maar dat bevalt mij helemaal niet. Het enige effect die ik er van heb zijn hartkloppingen...gans de dag en de nacht.

Mijn favorieten tot nu toe zijn :
1.Supercharge
2.No shotgun
3. Ragnorak

Misschien Crack ????

Heb dinsdagmiddag voor het eerst iets besteld, donderdag was het er al :D zalige service! En thx voor de samples delicious, jullie hebben er een vaste klant bij! ;)

Thanks voor de snelle service weer Rene, was de volgende dag keurig in huis (als altijd). :D

Ik had je nog een mailtje gestuurd met een kleine vraag (reply op de orderbevstiging) maar niets meer gehoord. Geen haast, maar wil het wel graag goed begrijpen omdat ik ook voor mn makkers bestel als ze wat nodig hebben en ik wel de juiste verwachtingen wil zetten.

Greetz

John B

ik zie dat jullie wel wrist wraps hebben maar geen knee wraps. komen die nog of niet?

Blijft echt super die service. Woensdag avond besteld en nu al binnen.

:thumbs:

Woot Woot kom net terug van een hele lekkere borst/rug workout!!!

Pré
- Crack sample (heel zakje, 45 gr)
- 3 gram beta alanine
- direct voor het trainen nog: 13 gram recovery formula + 3 gram BCAA's
Tijdens (halverwege)
- 5 gram glutamine
- 4 gram BCAA's
- 6 gram BCAA's
- 5 gram glutamine
- 14 gram dextrojuice

Ik knalde als een raket met een mega pomp door de crack en de 2gr. citruline (RF)

Meteen een lekkere pr met de DB press, 6x 38 kg :D

Laatst bewerkt:
Woot Woot kom net terug van een hele lekkere borst/rug workout!!!

Pré
- Crack sample (heel zakje, 45 gr)
- 3 gram beta alanine
- direct voor het trainen nog: 13 gram recovery formula + 3 gram BCAA's
Tijdens (halverwege)
- 5 gram glutamine
- 4 gram BCAA's
- 6 gram BCAA's
- 5 gram glutamine
- 14 gram dextrojuice

Ik knalde als een raket met een mega pomp door de crack en de 2gr. citruline (RF)

Meteen een lekkere pr met de DB press, 6x 28 kg :D

oh en maar denken dat je die man op je ava was ;p

Terug
Naar boven