Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

overbodige vraag misschien maar

Uw bestelling:

Scivation, Xtend 390 gr (Refreshing Apple), aantal:1, prijs: 19.90
XXL Nutrition, Omega 3 XXL 100 caps, aantal:1, prijs: 9.50
XXL Nutrition, Multivit 120 Tabs, aantal:1, prijs: 16.50
Get Diesel, NOS Ether + JP8 Stack 1 stack, aantal:1, prijs: 85.00

Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 130.90

Uw bestelnummer is: 33532

Heb ik dit voor zaterdag? ^^

Dat zal dan wel met de banken te maken hebben... vergeet niet dat er ook een Belgische feestdag nog tussen zit .

Je deed me effe twijfelen met de bank, maar aangezien je een belgisch rekeningnr hebt kan het niet daaraan liggen want die overschrijving is direct via internetbankieren.

Niet dat ik lig te zagen hoor. Ik merk het gewoon op dat ik dat altijd voor heb als ik op zondag bestel :p Hopen dat ik het morgen krijg dan! Je hebt die betaling toch eh?

Net weer paar kilo whey en dextrojuice besteld. bedankt

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.184
Je deed me effe twijfelen met de bank, maar aangezien je een belgisch rekeningnr hebt kan het niet daaraan liggen want die overschrijving is direct via internetbankieren.

Niet dat ik lig te zagen hoor. Ik merk het gewoon op dat ik dat altijd voor heb als ik op zondag bestel :p Hopen dat ik het morgen krijg dan! Je hebt die betaling toch eh?

telebankieren of niet... als de banken dicht zijn komt er geen enkele overschrijving door.... dus ook op zondag gebeurt er niets en ook op feestdagen niet... tenzij je bij de zelfde bank zit.. dan meen ik wel.

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

Net weer paar kilo whey en dextrojuice besteld. bedankt

thanks! :thumbs:

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

Ik heb de Whey Instant besteld met bananensmaak. Echt heerlijk! Voor de zekerheid een kleine emmer. Morgen maar eens een grote emmer bestellen.

:brew:

overbodige vraag misschien maar

Uw bestelling:

Scivation, Xtend 390 gr (Refreshing Apple), aantal:1, prijs: 19.90
XXL Nutrition, Omega 3 XXL 100 caps, aantal:1, prijs: 9.50
XXL Nutrition, Multivit 120 Tabs, aantal:1, prijs: 16.50
Get Diesel, NOS Ether + JP8 Stack 1 stack, aantal:1, prijs: 85.00

Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 130.90

Uw bestelnummer is: 33532

Heb ik dit voor zaterdag? ^^

Ik verwacht van wel ;)

Ik heb de Whey Isolate van jullie, prima smaak enzo geen problemen mee. Alleen vraag ik me af, of de werking ervan minder is wanneer er nog klontjes in zitten. Ik heb niet altijd de tijd (of moeite) om goed te schudden, waardoor er dus soms klontjes overblijven. Heeft dit nadelige effecten qua opname ? Ik ga ervanuit dat alles word opgenomen, inclusief de klontjes maar ik ben er niet helemaal zeker van..

Ik heb de Whey Isolate van jullie, prima smaak enzo geen problemen mee. Alleen vraag ik me af, of de werking ervan minder is wanneer er nog klontjes in zitten. Ik heb niet altijd de tijd (of moeite) om goed te schudden, waardoor er dus soms klontjes overblijven. Heeft dit nadelige effecten qua opname ? Ik ga ervanuit dat alles word opgenomen, inclusief de klontjes maar ik ben er niet helemaal zeker van..

??? Heb nooit klontjes met de whey van XXL en schud max 5 seconden

• #11.187

Nee dat heeft geen nadelige effecten, als zich al klontjes vormen dan is dat maar een heel klein percentage.

??? Heb nooit klontjes met de whey van XXL en schud max 5 seconden

Ik heb ook geen klontjes.. maar ik denkt dat hermaniak het roert in een glas want het is 5 keer hard schudden en is klaar normaal.

na een periode van 6 weken kracht nu overgegaan op reps icm met Unleash gemengd met amino stack van XXL.....kon me arme niet meer strekken zo vol zaten me bi en triceps, schouders leken wel te klappen zo vol kon niet meer naar links of rechts kijken.....Unleash smaakt vreemd maar de pomp is bizar :D:D:D

Ik heb soms ook klontjes hoor in de shakebeker. Valt niet vaak voor, maar het valt blijkbaar vaker voor als het einde van de pot is.

Heb vandaag mijn pakket weer aangekregen van XXL.
Bedankt voor de correcte levering alweer.
Heb wel de indruk dat sommige emmers (whey en dextrojuice) niet zo goed sluiten? Kan ook aan mij liggen natuurlijk.

H
Heb wel de indruk dat sommige emmers (whey en dextrojuice) niet zo goed sluiten? Kan ook aan mij liggen natuurlijk.

Dat had ik en ik dacht ook hetzelfde :D

Verder vind ik de Dextrojuice lemon zeer goed te drinken, zou het bijna voor mn plezier drinken :)

heb klein vraagje over je pillendoosje hoelang mag je die daar in bewaren

• #11.193
Heb vandaag mijn pakket weer aangekregen van XXL.
Bedankt voor de correcte levering alweer.

geen idee.. mss door transport?

de emmer gaan verdwijnen binnen nu en 6 weken en alles gaat naar potten.

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

dat is niet zo te zeggen.. ligt eraan wat voor soort pil en hoe warm en vochtig het is..

als je de pillen in de doos doet en bewaard op kamertemperatuur dan is het toch goed... Ik doe overigens ongeveer 1-2 weken met mijn pillen erin... gaat goed tot zover, heb overigens caffeine van XXL en AAKG mega tabs

• #11.195
als je de pillen in de doos doet en bewaard op kamertemperatuur dan is het toch goed... Ik doe overigens ongeveer 1-2 weken met mijn pillen erin... gaat goed tot zover, heb overigens caffeine van XXL en AAKG mega tabs

ja kan prima..

Heb gistermiddag een bestelling gedaan (2xpamspray en matrix 5.0) en om half tien vanmorgen al binnen:eek:. Echt verbazend snel binnen en heb gelijk die sample van de whey delicious gedronken. Man wat een heerlijke whey zeg. Bedankt voor de snelle bezorging. Top

geen idee.. mss door transport?

de emmer gaan verdwijnen binnen nu en 6 weken en alles gaat naar potten.

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

dat is niet zo te zeggen.. ligt eraan wat voor soort pil en hoe warm en vochtig het is..

gespierde lesbiennes FTW! (flauwe grap maar kon het niet laten)

• #11.198
Heb gistermiddag een bestelling gedaan (2xpamspray en matrix 5.0) en om half tien vanmorgen al binnen:eek:. Echt verbazend snel binnen en heb gelijk die sample van de whey delicious gedronken. Man wat een heerlijke whey zeg. Bedankt voor de snelle bezorging. Top

ok mooi zo... de whey delicious is/wordt een topper.. er komen volgende maand 4 smaken bij ;)

gespierde lesbiennes FTW! (flauwe grap maar kon het niet laten)

:D:D:D

ik blijf het jammer vinden dat de emmers gaan verdwijnen, vind ze wel handig om achteraf te hergebruiken :( :P

Damned, dacht vandaag mn bestelling binnen te hebben, misschien straks nog :)

Vandaag mijn bestelling aangekregen. Die feestdag zat er toch voor iets tusse dan!

Terug
Naar boven