Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

even een vraagje, als ik nou 15KG whey bestel, krijg ik dan ook die 5kg voor de "10kg -150e" per kg prijs (15euro)? of moet ik dan gewoon 150 + 83 betalen

wtf, m'n broertje is een week of 3 geleden begonnen met megagrow (kers; :lick:) en hij is gewoon 2-3 kg zwaarder geworden en is met 10 kg omhoog gegaan met bankdrukken :eek:

Hij zei dat op t begin merkte dat het trainen wat lastiger ging omdat z'n spieren snel volliepen, maar de laatste week gaat het supergoed.

Denk dat ik dat binnenkort ook eens ga proberen :D

hij zit gewoon stiekem aan de roids Frenkpie ;) In 3 weken 3kg is wel veel inderdaad. Zal wel voornamelijk vocht/vet zijn. Dat 10kg omhoog zou kunnen met banken. Is gewoon een kwestie van meer zelfvertrouwen hebben en meer durven banken. Meestal kunnen mensen wel zwaarder maar durven en proberen ze het niet.

Neemt niet weg dat megagrow super is, en nog lekker is ook. Gebruik het zelf momenteel ook :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.107
even een vraagje, als ik nou 15KG whey bestel, krijg ik dan ook die 5kg voor de "10kg -150e" per kg prijs (15euro)? of moet ik dan gewoon 150 + 81 betalen

Macb, Dan bestel je via de site 10kg en 5kg. en mail dan even naar info@xxlnutrition.nl over het bovenstaande. Dan komt alles gewoon voor de 15euro/kg prijs. De site is hier "nog" niet op ingericht. ;)

Ik heb een vraag,

Ik heb reeds 10 Oktober een bestelling geplaatst en meteen via internetbankieren betaald, maar tot op vandaag nog geen reactie verwacht via e-mail dat het internetbankieren is gelukt of dat het product is verstuurd.
Wanneer kan ik dit verwachten?

graag een reactie natuurlijk :P

hij zit gewoon stiekem aan de roids Frenkpie ;) In 3 weken 3kg is wel veel inderdaad. Zal wel voornamelijk vocht/vet zijn. Dat 10kg omhoog zou kunnen met banken. Is gewoon een kwestie van meer zelfvertrouwen hebben en meer durven banken. Meestal kunnen mensen wel zwaarder maar durven en proberen ze het niet.

Neemt niet weg dat megagrow super is, en nog lekker is ook. Gebruik het zelf momenteel ook :D

blalala, nu niet meteen mijn en m'n broertje's euforie de grond in stampen met negatieve aannames ;)

M'n broertje weeg nu 72 kg met een lengte van 1.70 m en is benchmarcdroog :P vet zal t zeker niet zijn, vocht kan idd, maar dat is altijd met crea.

• #1.111
Ik heb een vraag,

Ik heb reeds 10 Oktober een bestelling geplaatst en meteen via internetbankieren betaald, maar tot op vandaag nog geen reactie verwacht via e-mail dat het internetbankieren is gelukt of dat het product is verstuurd.
Wanneer kan ik dit verwachten?

graag een reactie natuurlijk :P

oo... het is even nagekeken en je pakketje staat rood in tracktrace van tnt wat betekend dat het zoek is :( ... zal dat melden bij tnt. Maar in iedergeval wordt er morgen direct een nieuw pakket naar je toegestuurd.

hebben jullie geen hydrolisaat? en vitargo?

• #1.114
hebben jullie geen hydrolisaat? en vitargo?

Wij hebben X-Targo in het assortiment andere naam maar vergelijkbaar aan Vitargo met glutamine.

En hydrolisaat hebben we niet maar we zijn wel aan het kijken om een 3e proteine toe te voegen en zou zomaar een hydrolisaat kunnen worden.

Wanneer krijgen jullie weer dextrose?
Wilde dat namelijk eens gaan proberen naast mijn Whey.
Ben niet zo van de supps, maar wil dextrose wel een keer proberen:)

Ben niet zo van de supplementen, maar wil dextrose wel een keer proberen:)

ik raad je echt xtargo aan. Neemt sneller op en heeft een tragere afgifte. Ideaal voor PWO..

waarom dextrose niet gewoon in de supermarkt halen?

• #1.118
Ben niet zo van de supplementen, maar wil dextrose wel een keer proberen:)

He Ries..

Ja Olimp heeft een Europese rechtzaak verloren over de naam Dextro.. dus is alles even snel uit de handel genomen en komt het weer uit met een nieuwe naam. Ik hoop binnen 10 dagen.

René

ik raad je echt xtargo aan. Neemt sneller op en heeft een tragere afgifte. Ideaal voor PWO..

Hoeveel pak je hiervan per keer dan?
Want las 0,4 gram/kg lichaamsgewicht na je training en ook ontbijt (bij dextro).
Das ruim 100 gram per dag. Doe ik dus 2 weken (uitgaande van 5 trainingsdagen per week) met zo'n pot.

Aangezien de rest in het gezin ook wil eten word dat een dure hobby:D

Hoeveel pak je hiervan per keer dan?
Want las 0,4 gram/kg lichaamsgewicht na je training en ook ontbijt (bij dextro).
Das ruim 100 gram per dag. Doe ik dus 2 weken (uitgaande van 5 trainingsdagen per week) met zo'n pot.

Aangezien de rest in het gezin ook wil eten word dat een dure hobby:D

Waarom bij het ontbijt? Het belangrijkste bij het ontbijt is de aanvulling van het leverglycogeen. Dit vang je op met fruit (banaan is ideaal). En verder complexe carbs. Na de training zou ik idd rond de 0,4/0,5 gr/kg LG aanhouden,. Persoonlijk doe ik vrij lang met een kilo xtargo (maandje ofzo). En kost maar 17,50

Terug
Naar boven