Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) en hij is gewoon 2-3 kg zwaarder geworden en is met 10 kg omhoog gegaan met bankdrukken

In 3 weken 3kg is wel veel inderdaad. Zal wel voornamelijk vocht/vet zijn. Dat 10kg omhoog zou kunnen met banken. Is gewoon een kwestie van meer zelfvertrouwen hebben en meer durven banken. Meestal kunnen mensen wel zwaarder maar durven en proberen ze het niet.
wat bedoel je precies?
even een vraagje, als ik nou 15KG whey bestel, krijg ik dan ook die 5kg voor de "10kg -150e" per kg prijs (15euro)? of moet ik dan gewoon 150 + 81 betalen

Macb, Dan bestel je via de site 10kg en 5kg. en mail dan even naar info@xxlnutrition.nl over het bovenstaande. Dan komt alles gewoon voor de 15euro/kg prijs. De site is hier "nog" niet op ingericht.![]()

hij zit gewoon stiekem aan de roids FrenkpieIn 3 weken 3kg is wel veel inderdaad. Zal wel voornamelijk vocht/vet zijn. Dat 10kg omhoog zou kunnen met banken. Is gewoon een kwestie van meer zelfvertrouwen hebben en meer durven banken. Meestal kunnen mensen wel zwaarder maar durven en proberen ze het niet.
Neemt niet weg dat megagrow super is, en nog lekker is ook. Gebruik het zelf momenteel ook![]()

vet zal t zeker niet zijn, vocht kan idd, maar dat is altijd met crea.Ik heb een vraag,
Ik heb reeds 10 Oktober een bestelling geplaatst en meteen via internetbankieren betaald, maar tot op vandaag nog geen reactie verwacht via e-mail dat het internetbankieren is gelukt of dat het product is verstuurd.
Wanneer kan ik dit verwachten?
graag een reactie natuurlijk![]()
... zal dat melden bij tnt. Maar in iedergeval wordt er morgen direct een nieuw pakket naar je toegestuurd.Wanneer krijgen jullie weer dextrose?
Wilde dat namelijk eens gaan proberen naast mijn Whey.
Ben niet zo van de supplementen, maar wil dextrose wel een keer proberen![]()
Wanneer krijgen jullie weer dextrose?
Wilde dat namelijk eens gaan proberen naast mijn Whey.
Ben niet zo van de supplementen, maar wil dextrose wel een keer proberen![]()
ik raad je echt xtargo aan. Neemt sneller op en heeft een tragere afgifte. Ideaal voor PWO..

Hoeveel pak je hiervan per keer dan?
Want las 0,4 gram/kg lichaamsgewicht na je training en ook ontbijt (bij dextro).
Das ruim 100 gram per dag. Doe ik dus 2 weken (uitgaande van 5 trainingsdagen per week) met zo'n pot.
Aangezien de rest in het gezin ook wil eten word dat een dure hobby![]()