- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom bij het ontbijt? Het belangrijkste bij het ontbijt is de aanvulling van het leverglycogeen. Dit vang je op met fruit (banaan is ideaal). En verder complexe carbs. Na de training zou ik idd rond de 0,4/0,5 gr/kg LG aanhouden,. Persoonlijk doe ik vrij lang met een kilo xtargo (maandje ofzo). En kost maar 17,50
(Gebakken wel
)Hoeveel pak je hiervan per keer dan?
Want las 0,4 gram/kg lichaamsgewicht na je training en ook ontbijt (bij dextro).
Das ruim 100 gram per dag. Doe ik dus 2 weken (uitgaande van 5 trainingsdagen per week) met zo'n pot.
Aangezien de rest in het gezin ook wil eten word dat een dure hobby![]()
Oh, ja nou ja, die paar euro. Ben ff in de war dan.

op de verpakking van nitrocrea staat droog en koel bewaren. Is kamertemperatuur voldoende of moet het in de koelkast?

op de verpakking van nitrocrea staat droog en koel bewaren. Is kamertemperatuur voldoende of moet het in de koelkast?
Sta versteld van XXLNutrition. Heb van de week voor de tweede keer iets besteld. Hoe krijg je het voor elkaar om het zo verdomd snel te leveren allemaal :O

Ja sinds een paar dagen stralen we de bestellingen zo naar de klant![]()

Verklaard een hoop
Plaats een bestelling en volgende avond is het er. Dan moet je zeker lang zoeken in je magazijn anders zou het sneller moeten kunnen![]()

Jup.. ik had eigenlijk gister me whey nodig. Net besteld en kreeg het eergister al binnen. Net op tijd!![]()

Jup.. ik had eigenlijk gister me whey nodig. Net besteld en kreeg het eergister al binnen. Net op tijd!![]()