- Waardering
- 4.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als er problemen zijn met het bestelscherm mail dan even op info@xxlnutrition.nl dan maken we het in order.

ach het is op den duur gelukt wel irritant maar de volhouder bestelt toch
maar ik heb je dit al eerder verteld enne ik pak dus weer naast de shirtjes![]()
ik hoor er eigenlijk nooit meer iets over dat het niet lukt met die code.. er zijn nog enkele shirt maat xxl.. mail anders even op info@xxlnutrition.nl dan kunnen we die er nog wel bij doen (mits je bestelling nog niet weg is dan).XXL wat is er met de bulkvoordeel van 3 potten shotgun gebeurt!![]()
![]()
you have a PM 
ik hoor er eigenlijk nooit meer iets over dat het niet lukt met die code.. er zijn nog enkele shirt maat xxl.. mail anders even op info@xxlnutrition.nl dan kunnen we die er nog wel bij doen (mits je bestelling nog niet weg is dan).
Greetzz

zou je mij ook even kunne vertellen wat er met die no-shotgun gebeurd is? ik was van plan om er binnen 2 weken een potje bij mijn bestelling te doen maar ik vind alleen nog no-xplode
mvg![]()

en die blijft ook in het assortiment .2 dagen geleden whey, protein 80 en xtargo besteld en vandaag was alles binnen. Super service en super producten. Enige nadeel was wel. TPG post had het gewoon even voor de deur gezet. Kwam thuis van mijn werk en vond ineens een doos voor de deur. Niet echt super als ik eerlijk ben

Welke kan ik het beste nemen; BCAA Capsules of BCAA Powder?
Volgens dit artikel: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/essentiele-aminozuren-bcaa-wanneer-neem-waarom-47412/
5gram voor en 5gram na de training. Als ik het goed begrijp zijn 5 capsules totaal 4000mg(5x784) wat nog niet eens de helft is van de totaal benodigde BCAA's per training.
Zie ik dit nu goed of niet? En nog een vraag: Hoe vies is het poeder van BCAA?
Alhoewel Shotgun een goed supplement is liep het toch niet zo goed, mede denk ik door de hoge prijs t.o.v. vergelijkbare supplementen. vandaar dat we het in de uitverkoop hebben gedaan.. En alles in nu uitverkocht
Maar we hebben gelukkig wel No-Xplode in de aanbiedingen die blijft ook in het assortiment .