Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.081
Ik zal eens goed zoeken naar echte tanktops, wie weet is het een optie.

• #1.083
ach het is op den duur gelukt wel irritant maar de volhouder bestelt toch :D
maar ik heb je dit al eerder verteld enne ik pak dus weer naast de shirtjes :(

:rolleyes: ik hoor er eigenlijk nooit meer iets over dat het niet lukt met die code.. er zijn nog enkele shirt maat xxl.. mail anders even op info@xxlnutrition.nl dan kunnen we die er nog wel bij doen (mits je bestelling nog niet weg is dan).

Greetzz

Ik heb afgelopen week voor het eerst een bestelling geplaatst bij xxlnutrition.
2,5 KG instant whey choco en omega 3 caps. Helaas heb ik geen shirt erbij gekregen.
Verder is de service erg goed, het werd snel geleverd en het was netjes verpakt. Een klein puntje, een verzendbevestiging was leuk geweest
De whey smaakt erg goed, en het mengen gaat redelijk.

ik had donderdag 1 kg complex carb gainer besteld (me eerste supp.) en vrijdag al binnen. De smaak is goed te doen en geen klontjes dus... :) keep up the good work!

XXL wat is er met de bulkvoordeel van 3 potten shotgun gebeurt! :eek: :treuren:

Dextrojuice, Taurine, Complex Carbgainer, Whey en T-shirt besteld.
Wilde even laten weten dat ik zeer tevreden ben over de producten en levertijd:thumbs:

Jullie kunnen spoedig een nieuwe bestelling tegemoet zijn. Hopelijk met tanktop;)

Yup naar mijn mening uitstekende webwinkel met uitstekend service.

puik werk keep it up (Y)

helemaal vergeten te zeggen dat ik mijn spullen binnen heb en dat ik vanaf vanavond reclame ga lopen :D

2 dagen geleden whey, protein 80 en xtargo besteld en vandaag was alles binnen. Super service en super producten. Enige nadeel was wel. TPG post had het gewoon even voor de deur gezet. Kwam thuis van mijn werk en vond ineens een doos voor de deur. Niet echt super als ik eerlijk ben

• #1.095
zou je mij ook even kunne vertellen wat er met die no-shotgun gebeurd is? ik was van plan om er binnen 2 weken een potje bij mijn bestelling te doen maar ik vind alleen nog no-xplode;)
mvg :)

Alhoewel Shotgun een goed supplement is liep het toch niet zo goed, mede denk ik door de hoge prijs t.o.v. vergelijkbare supplementen. vandaar dat we het in de uitverkoop hebben gedaan.. En alles in nu uitverkocht :o

Maar we hebben gelukkig wel No-Xplode in de aanbieding :D en die blijft ook in het assortiment .

• #1.096
2 dagen geleden whey, protein 80 en xtargo besteld en vandaag was alles binnen. Super service en super producten. Enige nadeel was wel. TPG post had het gewoon even voor de deur gezet. Kwam thuis van mijn werk en vond ineens een doos voor de deur. Niet echt super als ik eerlijk ben

Ik hoor dit wel eens meer... regelmatig geven we dit ook door aan TNT dan en ze verzamelen die gegevens. Als er in een bepaald postcode gebied meerdere klachten komen over een bezorger dan wordt deze aangepakt.

TNT is in principe de meest betrouwbare bezorger in NL.. maar toch gebeuren dit soort dingen :mad:

• #1.098
Welke kan ik het beste nemen; BCAA Capsules of BCAA Powder?

Volgens dit artikel: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/essentiele-aminozuren-bcaa-wanneer-neem-waarom-47412/

5gram voor en 5gram na de training. Als ik het goed begrijp zijn 5 capsules totaal 4000mg(5x784) wat nog niet eens de helft is van de totaal benodigde BCAA's per training.

Zie ik dit nu goed of niet? En nog een vraag: Hoe vies is het poeder van BCAA?

BCAA poeder is smaakloos maar lost wel vrij moeilijk op. De zwaarsre BCAA caps op de markt zijn 1000,g dus zou je er 10 van moeten nemen idd. Powder is veel voordeliger in gebruik daarom hebben we dit ook als 1 van de weinige in het assortiment.

heb vanmiddag weer effe wat bestelt denk dat ik het dinsdag wel binnen heb

Alhoewel Shotgun een goed supplement is liep het toch niet zo goed, mede denk ik door de hoge prijs t.o.v. vergelijkbare supplementen. vandaar dat we het in de uitverkoop hebben gedaan.. En alles in nu uitverkocht :o

Maar we hebben gelukkig wel No-Xplode in de aanbieding :D en die blijft ook in het assortiment .

ok heerlijk dan ga ik toch maar eens voor die NO-xplode denk ik ik zie wel:)
tnx

Terug
Naar boven