Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

het is weer eens tijd voor een nieuw gratis weggeef item! heb al 3 shirts, en 2 paar handschoenen.. tanktop of een broek misschien? :D

tanktop vind ik een gaaf idee:thumbs:

Grippers of dipping belts mogen ook wel:p
Een ander, goedkoper idee is een verpakking goede zweetbandjes. Liefst van die lange.

In me gym heeft werkelijk niemand nog van XXL nutrition gehoord;) *hint hint ;)

Ben nu in het bezit van een XXL shirtje in maatje tig-XL.
Is kijken hoever ik hem kan laten krimpen op 80 graden:roflol:

Jaaaaa tanktop.. maar ja moet er wel ook een kleiner maatje bij zijn natuurlijk...

dan draag ik die met het trainen uiteraard.

Super goed idee. :D

zo weer eens besteld en jawel weer hetzelfde probleem met die code ik snap er niets van de eerste code die er staat voer ik gewoon goed in en die weigert ie dan en weer opnieuw en opnieuw en opnieuw net zolang tot er een nieuwe code verschijnt die voer ik dan ook weer in en hoppa elke keer met een nieuwe code is het raak ben ik nou echt de enige die dit heeft..........en volgens mij vis ik nu weer achter het shirtjes net....:(

Die code is natuurlijk wel hoofdletter gevoelig. Misschien ligt het daar aan.....

nee daar let ik wel op dus ik deed het met hoofdletters en dat gebeurd me dus bij elke bestelling

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.078
Super!!! Weet je ook ongeveer wanneer? Want ik ben weer van plan om een gainer te bestellen, en de complex carb gainer spreekt me zeer aan. Alleen die vanille is niks voor mij, daarom wacht ik op de banaan smaak.

Ik verwacht met een week of 2..

• #1.079
zo weer eens besteld en jawel weer hetzelfde probleem met die code ik snap er niets van de eerste code die er staat voer ik gewoon goed in en die weigert ie dan en weer opnieuw en opnieuw en opnieuw net zolang tot er een nieuwe code verschijnt die voer ik dan ook weer in en hoppa elke keer met een nieuwe code is het raak ben ik nou echt de enige die dit heeft..........en volgens mij vis ik nu weer achter het shirtjes net....:(

Als er problemen zijn met het bestelscherm mail dan even op info@xxlnutrition.nl dan maken we het in order.

• #1.080
Ik heb trouwens die man besteld op de voorpagina... met een xxlshirt...

XXl shirt is helemaal perfect en slaapt heerlijk. Maar heb een andere man gekregen en niet die van de voorpagina :(

oeps.. vergissing... ik stap meteen in de auto en kom eraan :D

Terug
Naar boven