MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hoi XXL,

Verkopen jullie geen Joe Weider repen meer? Of kijk ik nou gewoon niet goed op jullie site. En van die maaltijd vervangde flesjes zie ik ook niet meer die ik laatst een keer geprobeerd had.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.162
Hoi XXL,

Verkopen jullie geen Joe Weider repen meer? Of kijk ik nou gewoon niet goed op jullie site. En van die maaltijd vervangde flesjes zie ik ook niet meer die ik laatst een keer geprobeerd had.

Hallo,

Nee joe weider bars zijn eraf.. We hebben nu Megabite van MDY die geven meer eiwit voor je geld en zijn volgens de meeste ook lekkerder.

De Protidrink hebben we geschrapt net zoals Bananabread, hoewel dit goede producten zijn was er nagenoeg geen klandizie voor.. Ik heb dus alles zelf maar opgedronken en het van de site gehaald :D

Hallo,

Nee joe weider bars zijn eraf.. We hebben nu Megabite van MDY die geven meer eiwit voor je geld en zijn volgens de meeste ook lekkerder.

De Protidrink hebben we geschrapt net zoals Bananabread, hoewel dit goede producten zijn was er nagenoeg geen klandizie voor.. Ik heb dus alles zelf maar opgedronken en het van de site gehaald :D

O Jammer ik vond het wel fijne producten. Ik vrees alleen dat veel mensen ze waarschijnlijk iets te prijzig vonden.

Hallo,

Egoïst :mad:

• #1.167

11 gram is niet weinig maar ook weer niet echt veel, kijk maar:

Mammoth = 10gram
WOW = 17gram
Low carb reep interactive = 7 gram
iso bars 9 gram

Het is gewoon een goede reep voor een goede prijs en die ook goed te eten is.. We hebben uiteindelijk voor deze gekozen.. Er zijn er wel met significant minder vet maar deze zijn vaak ook 1,5x zo duur.

Ik heb zojuist eens gekeken op de site van XXl nutrition en ik ga binnenkort zeker de Complex weight geiner bestellen en ik wou ook een crea product bestellen maar ik kan niet kiezen welke
De Kre-alkyn 2500 mega-tabs ofzo
Of de Nitro-crea

ik wil dit puur voor kracht gaan gebruiken en omdat ik nu eens geen gewone crea wil gebruiken word het weer eens tijd voor iets anders.

Welke is dan beter.

GReetz Europe

• #1.170
Ik heb zojuist eens gekeken op de site van XXl nutrition en ik ga binnenkort zeker de Complex weight geiner bestellen en ik wou ook een crea product bestellen maar ik kan niet kiezen welke
De Kre-alkyn 2500 mega-tabs ofzo
Of de Nitro-crea

ik wil dit puur voor kracht gaan gebruiken en omdat ik nu eens geen gewone crea wil gebruiken word het weer eens tijd voor iets anders.

Welke is dan beter.

GReetz Europe

Hallo,

persoonlijk zou als het puur voor kracht is voor Mega Grow gaan. Degene die je noemt zijn ook een optie maar mega grow geeft net even meer krachttoename over het algemeen.

rene

ik heb paar weken terug het volgende bij XXL besteld:

BSL no-Xplode (voor voor de training)
MegaGrow (voor na de training)
Whey (halfuur na MegaGrow en wanneer ik veel spierpijn heb als aanvulling)

Shakebaker + Riem (jammer dat de kleinste maat XL is, want ik moet gaatjes bijmake, smalle taille :P)

En bevalt me goed :)

Hoi XXL,

Ik heb die Megabite ook geprobeerd, daar krijg je geen spijt van kerel....zoooooooooooooooo lekker!!:D

Ik was aant denken om bij jullie winkel NO-Xplode te kopen en Vendetta(volgens de uitleg bij NO-Xplode gingen deze 2 goed samen).
Als ik deze 2 gebruik heb ik dus normaal geen creatine en aminozuren of iets anders nog nodig neem ik aan? Want er zit zoveel in ...

En dan vroeg ik me af, No-Xplode moet ik 30 tot 40 minuten voor de training nemen, en Vendetta juist voor de training, maar omdat ik met de bus naar de gym moet kan ik deze ten laatste innemen zo'n 30-40 minuten voor de training.
Kan dit tijdsverschil veel kaad? Of het feit dat ik het samen met de NO-Xplode moet inemen?

Xxl Nutrition

Hallo

XXL NUTRITION is the best!!!
ik zou geen andere voedingssupplementen meer moeten hebben,het is goedkoop en heel goede service!!!

Laatst bewerkt:
  • #1.175
Fodman,

Deze producten vullen elkaar uitstekend aan, je hebt verder geen creatine en aminozuren nodig zoals je al aangeeft.

Ik zou in jou geval de no-xplode thuis innemen, de vendetta meenemen in je tas naar de gym in een shaker bv en dan deze opdrinken voor de training of al in de bus ;)

succes!

René

Ik was aant denken om bij jullie winkel NO-Xplode te kopen en Vendetta(volgens de uitleg bij NO-Xplode gingen deze 2 goed samen).
Als ik deze 2 gebruik heb ik dus normaal geen creatine en aminozuren of iets anders nog nodig neem ik aan? Want er zit zoveel in ...

En dan vroeg ik me af, No-Xplode moet ik 30 tot 40 minuten voor de training nemen, en Vendetta juist voor de training, maar omdat ik met de bus naar de gym moet kan ik deze ten laatste innemen zo'n 30-40 minuten voor de training.
Kan dit tijdsverschil veel kaad? Of het feit dat ik het samen met de NO-Xplode moet inemen?

Fodman,

Deze producten vullen elkaar uitstekend aan, je hebt verder geen creatine en aminozuren nodig zoals je al aangeeft.

Ik zou in jou geval de no-xplode thuis innemen, de vendetta meenemen in je tas naar de gym in een shaker bv en dan deze opdrinken voor de training of al in de bus ;)

succes!

René
Okay, dan bestel ik wss als ik men volgende loon heb gehad. :)

Mss nog een stomme vraag maar heeft het zin om bv whey erbij te kopen voor na de training? Of voor op rustdagen bij het ontbijt?
Want er zit geen whey in deze producten of vergis ik me hier?

• #1.177
Er zit geen whey in deze producten inderdaad, wel bevat Vendetta veel vrije aminozuren. Voor aanvulling van je eiwitinname zou een whey een goede optie zijn. Je moet wel even in de gaten houden dat het wel betaalbaar blijft allemaal. Zelfs met onze lage prijzen ;)

Wat ik je evt zou aanraden is NitroCrea met Vendetta en Whey dat scheelt iets in de beurs en die NitroCrea is echt een topper.

Succes met je keuze!

Okay, dan bestel ik wss als ik men volgende loon heb gehad. :)

Mss nog een stomme vraag maar heeft het zin om bv whey erbij te kopen voor na de training? Of voor op rustdagen bij het ontbijt?
Want er zit geen whey in deze producten of vergis ik me hier?

zijn er al mensen die de extreme growth stack hebben geprobeerd? Zie dat het nu in de aanbieding is. Heb net uit zitten rekenen, en ik kom op ongeveer 20 pillen per dag uit met die stack. Vind ik een beetje veel :D

Heb je die al veel verkocht xxl? Zie namelijk nog geen review ervan.

• #1.179
Jopske,

Deze stack hebben we pas 2 dagen op de site meen ik, dus reviews of ervaringen hebben we helaas nog niet.

René

zijn er al mensen die de extreme growth stack hebben geprobeerd? Zie dat het nu in de aanbieding is. Heb net uit zitten rekenen, en ik kom op ongeveer 20 pillen per dag uit met die stack. Vind ik een beetje veel :D

Yo ik zie die stack ok nu pas. Heb vorige week de RPM bij jullie besteld. Daar kreeg ik een hoop drive capsules bij en een boek. Die rpm samen met drive werkt erg lekker. Heb echt veel meer energie en zin tijdens trainen. Was ook wat sterker maar kan er nog niet veel over zeggen want ben pas 4 dagen bezig. Misschien had ik beter die stack kunnen kopen maar die stond toen nog niet op de site

Terug
Naar boven