- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi XXL,
Verkopen jullie geen Joe Weider repen meer? Of kijk ik nou gewoon niet goed op jullie site. En van die maaltijd vervangde flesjes zie ik ook niet meer die ik laatst een keer geprobeerd had.

Hallo,
Nee joe weider bars zijn eraf.. We hebben nu Megabite van MDY die geven meer eiwit voor je geld en zijn volgens de meeste ook lekkerder.
De Protidrink hebben we geschrapt net zoals Bananabread, hoewel dit goede producten zijn was er nagenoeg geen klandizie voor.. Ik heb dus alles zelf maar opgedronken en het van de site gehaald![]()
Hallo,
Nee joe weider bars zijn eraf.. We hebben nu Megabite van MDY die geven meer eiwit voor je geld en zijn volgens de meeste ook lekkerder.
De Protidrink hebben we geschrapt net zoals Bananabread, hoewel dit goede producten zijn was er nagenoeg geen klandizie voor.. Ik heb dus alles zelf maar opgedronken en het van de site gehaald![]()

Hallo,

Ik heb zojuist eens gekeken op de site van XXl nutrition en ik ga binnenkort zeker de Complex weight geiner bestellen en ik wou ook een crea product bestellen maar ik kan niet kiezen welke
De Kre-alkyn 2500 mega-tabs ofzo
Of de Nitro-crea
ik wil dit puur voor kracht gaan gebruiken en omdat ik nu eens geen gewone crea wil gebruiken word het weer eens tijd voor iets anders.
Welke is dan beter.
GReetz Europe
)
Hoi XXL,
Verkopen jullie geen Joe Weider repen meer? Of kijk ik nou gewoon niet goed op jullie site. En van die maaltijd vervangde flesjes zie ik ook niet meer die ik laatst een keer geprobeerd had.

Ik was aant denken om bij jullie winkel NO-Xplode te kopen en Vendetta(volgens de uitleg bij NO-Xplode gingen deze 2 goed samen).
Als ik deze 2 gebruik heb ik dus normaal geen creatine en aminozuren of iets anders nog nodig neem ik aan? Want er zit zoveel in ...
En dan vroeg ik me af, No-Xplode moet ik 30 tot 40 minuten voor de training nemen, en Vendetta juist voor de training, maar omdat ik met de bus naar de gym moet kan ik deze ten laatste innemen zo'n 30-40 minuten voor de training.
Kan dit tijdsverschil veel kaad? Of het feit dat ik het samen met de NO-Xplode moet inemen?
Okay, dan bestel ik wss als ik men volgende loon heb gehad.Fodman,
Deze producten vullen elkaar uitstekend aan, je hebt verder geen creatine en aminozuren nodig zoals je al aangeeft.
Ik zou in jou geval de no-xplode thuis innemen, de vendetta meenemen in je tas naar de gym in een shaker bv en dan deze opdrinken voor de training of al in de bus
succes!
René

Okay, dan bestel ik wss als ik men volgende loon heb gehad.
Mss nog een stomme vraag maar heeft het zin om bv whey erbij te kopen voor na de training? Of voor op rustdagen bij het ontbijt?
Want er zit geen whey in deze producten of vergis ik me hier?

zijn er al mensen die de extreme growth stack hebben geprobeerd? Zie dat het nu in de aanbieding is. Heb net uit zitten rekenen, en ik kom op ongeveer 20 pillen per dag uit met die stack. Vind ik een beetje veel
Heb je die al veel verkocht xxl? Zie namelijk nog geen review ervan.
zijn er al mensen die de extreme growth stack hebben geprobeerd? Zie dat het nu in de aanbieding is. Heb net uit zitten rekenen, en ik kom op ongeveer 20 pillen per dag uit met die stack. Vind ik een beetje veel
Heb je die al veel verkocht xxl? Zie namelijk nog geen review ervan.