Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Beste Rene,

Ik heb moeite om mijn dagelijkse hoeveelheden eiwit binnen te krijgen. Nu vroeg ik me af of je een goed product hebt dat me hierbij kan helpen? Ik heb al snelle eiwitten voor vóór en na de training. Echter wanneer ik deze op niet-trainingsdagen neem, ben ik bang dat ik daardoor zal aankomen.

Heb je ook Whey dat een 'normale' afgifte heeft en ideaal als maaltijdvervanger kan dienen? Is dat die Night Proteine of weet je iets beters?

(CCG lijkt me niet verstandig vanwege de vele koolhydraten)
Gr

Kijk eens naar Protein 80.
Bestaat voor 25% uit Whey, 25 % ei eiwit, 50% melk eiwit.
Een eiwit mix die je op verschillende momenten op de dag kan nemen. Whey is idd niet optimaal om de hele dag door te nemen.

Yup Pro 80 is daarvoor een goede keuze. Of zelf een mengeling maken van whey en nightprotein.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.423
Beste Rene,

Ik heb moeite om mijn dagelijkse hoeveelheden eiwit binnen te krijgen. Nu vroeg ik me af of je een goed product hebt dat me hierbij kan helpen? Ik heb al snelle eiwitten voor vóór en na de training. Echter wanneer ik deze op niet-trainingsdagen neem, ben ik bang dat ik daardoor zal aankomen.

Heb je ook Whey dat een 'normale' afgifte heeft en ideaal als maaltijdvervanger kan dienen? Is dat die Night Proteine of weet je iets beters?

(CCG lijkt me niet verstandig vanwege de vele koolhydraten)
Gr

ik zal af en toe even inloggen hier ;).. antwoord is al gegeven zag ik.. ik zou dan voor pro80 gaan.

Ik zit eigenlijk met een klacht. Ik had supplementen voor een vriend besteld en die staat er op dat die een bepaalde smaak hebben.
No-explode orange en ik heb fruitpunch.
Cell mass grape cooler en ik heb ook fruitpunch.

Ik had nochtans bij opmerkingen de gewilde smaak ingevult. Kan er een regeling getroffen zijn?

we hebben alleen Fruitpunch normaal van cellmass en no xplode dat zijn is meest verkochte smaak van BSN. ik vind het zinloos om van een creatine product alle smaken op voorraad te nemen/ neem contact op met info@xxl; en stuur ze maar terug. je had beter even voor je ging bestellen contact op kunnen nemen.

Maak dat je terug in je strandzetel ligt rene :p

• #11.425
Maak dat je terug in je strandzetel ligt rene :p

hahaa... ik ben al bijna zwart. Ik heb een notebookje en heb wifi op de kamer dus log zo nu en dan even in ;)

ze hebben hier een redelijke gym nog in het hotel, ben na het opstaan even gaan trainen. heb de afgelopen 2 weken niet veel getraind vanwege de verhuizing van het magazijn.

ik ga even lekker eten :meal:, het is hier trouwens 5 uur later dan in NL ..

Ik heb een notebookje en heb wifi op de kamer dus log zo nu en dan even in ;)

ze hebben hier een redelijke gym nog in het hotel,

Workaholic ;)

Je moet maar zo denken, als je op vakantie je nog steeds graag bezighoud met wat je normaal ook doet, dan is je 'normale' leven in ieder geval geslaagd.

Das geen probleem voor mij rene, het was toch voor een vriend. Maar ik snap wat je bedoeld.

Toch ben ik tevreden over de sevice enz. toen ik voor mijzelf besteld had.

hahaa... ik ben al bijna zwart. Ik heb een notebookje en heb wifi op de kamer dus log zo nu en dan even in ;)

ze hebben hier een redelijke gym nog in het hotel, ben na het opstaan even gaan trainen. heb de afgelopen 2 weken niet veel getraind vanwege de verhuizing van het magazijn.

waar zit je ergens mss?

prachtig dit :D

waarom is eigenlijk AMP en Venom uit assortiment? wilde namelijk een stevige fatburnen pakken maar...

Venom die mocht niet meer verkocht worden bij mijn weten.

Hier nog een antwoord van rene zelf, vrij recent :

Origineel gepost door veys
geen venom hyperdrive meer?
--->Nee... alles van de importeur is in beslag genomen.

AMP weet ik niet..
Heb je Hydroxycut of Lip 6 al geprobeert?
Ikzelf heb vorig jaar Scorch V3 eens gebruikt en was daar eigenlijk heel tevreden van. Daar hoor je hier minder van maar in de us is het wel vrij populair

Laatst bewerkt:
lip 6 of X? wat is het wezelijke verschil? Daar zat ik ook nog naar te kijken.

Ik heb ook het 1 en ander bij xxl weg , ben op zich tevreden.
Maar die EAS krijg ik echt niet door me strot, vind de smaak echt verschrikkelijk, mag ik vragen waar anderen dit mee mengen zodat het wat beter te drinken is.
Ik meng het op het moment met water.

EAS met water (fruitpunchsmaak) vind ik briljant lekker!

Ik heb ook het 1 en ander bij xxl weg , ben op zich tevreden.
Maar die EAS krijg ik echt niet door me strot, vind de smaak echt verschrikkelijk, mag ik vragen waar anderen dit mee mengen zodat het wat beter te drinken is.
Ik meng het op het moment met water.

ik meng het voor het trainen met 20 gram dextrojuice, b-alanine, creatine, en bv met uleash oid en water
na het trainen met 60 gram dextrojuice, b-alanine, creatine en water.

Met dextro heb ik het idd ook geprobeerd, misschien moet ik er maar aan wennen.

René, die dark rage, heb je daar nog 2 potten van?

Hey rene, zopas de Night protein terug binnen gehad (aardbei) Maar die is veranderd van smaak sedert vorige maand? Zie dat er een toevoeging van rode biet is, wss is dat de extra smaak?

dinsdag betaald maar nog altijd niet ontvangen.
Normaal gezien 1 of max 2 dagen later staat het al in huis.
René is met verlof....heeft dat er iets mee te maken ??????

• #11.440
Hey rene, zopas de Night protein terug binnen gehad (aardbei) Maar die is veranderd van smaak sedert vorige maand? Zie dat er een toevoeging van rode biet is, wss is dat de extra smaak?

het lost wat beter op en ik heb gevraagd er iets meer smaak aan te geven, rodebiet is voor de kleur alleen.

dinsdag betaald maar nog altijd niet ontvangen.
Normaal gezien 1 of max 2 dagen later staat het al in huis.
René is met verlof....heeft dat er iets mee te maken ??????

Nee dat kan er niets mee te maken hebben omdat ik zelf nooit de order klaar maak voor verzending.. mail beste even op info@xxl.....

Terug
Naar boven