Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo René,
Ik heb net een mailtje gestuurd....we zien wel ...was BESTELNUMMER 34594.
Bedankt en prettig verlof.
Alain , Veurne(Be)

ja had ik gelezen, wat versta ik onder trainingsintensiteit ?
Dat je moet opletten dat je geen roidrage krijgt van de testo boost, anders zou je de gym kort en klein slaan.

Rene je hebt vakantie, blijf toch weg van het forum![]()
volgens mij is Rene een workaholic.....of hij kan ons gewoon niet missen![]()

ik heb mijn NOS ether verkocht, iemand had gelezen dat ik het niet kon drinken hier!
nu zag ik ether tabs staan! is dat ongeveer dezelfde werking?
Wat is het verschil tussen NOS Ether en Ether tabs?
Ten eerste is NOS Ether een poeder welke je mixt en drinkt en Ether tabs zijn tabletten welke je inneemt. Als je dus geen tijd of mogelijkheid hebt om te mixen dan kies je voor Ether tabs. Als je moeite hebt met het inslikken van tabletten kies je voor NOS Ether.
Als je het beste product wilt voor kracht en explosiviteit dan kan je voor één beide kiezen.
NOS Ether geeft meer pomp en meer uithoudingsvermogen dan Ether tabs. Ether tabs boosten meer je trainingsintensiteit dan NOS Ether dat doet. Dit komt o.a. omdat Ether tabs een testosteron verhogende werking hebben.
ben nu een weekje met de nanoproxil bezig combi met megagrow en bcaa.
kan het zijn dat ik niet gevoelig ben voor pre workouts? deze werkt niet en de unleash ook niet... mss niet caffiene gevoelig?
de rest is wel top ! maatje van mij traint nu op unleash en zegt zelf dat het super is.
ben nu een weekje met de nanoproxil bezig combi met megagrow en bcaa.
kan het zijn dat ik niet gevoelig ben voor pre workouts? deze werkt niet en de unleash ook niet... mss niet caffiene gevoelig?
de rest is wel top ! maatje van mij traint nu op unleash en zegt zelf dat het super is.
ja dat kan zomaar dat je niet reageert op oppende stoffen.. heb je ook geen pomp en zeg een lekker gevoel?
onze nieuwe unleash lijkt veel op de nanoproxil (iets andere samenstelling) ik vond die zelf er goed.
....Green Bulge, White Blood, E2 Voltage met een halve aspirine zorgt ook voor vuurwerk
.ja dat kan zomaar dat je niet reageert op oppende stoffen.. heb je ook geen pomp en zeg een lekker gevoel?
onze nieuwe unleash lijkt veel op de nanoproxil (iets andere samenstelling) ik vond die zelf er goed.

Rene, hoe bevalt de smaak van de neutrale whey isolaat? Melk smaak ofzo
Wil dat het niet echt doorsmaakt in mijn Bambix shake's
Ik vin het echt goed smaken eigenlijk..heeft idd niet echt een smaak maar als je het met melk doet voor een pre-workout shake is het erg lekker! Met water is het ook goed te zuipen.Rene, hoe bevalt de smaak van de neutrale whey isolaat? Melk smaak ofzo
Wil dat het niet echt doorsmaakt in mijn Bambix shake's