- Waardering
- 91
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat heb ik nou dan gekregen?!
<quote> NO-Beta (r) is intended for healthy adult men only and should...</quote>
Alleen voor mannen?!
*zucht*

Dát zou te makkelijk zijn![]()
Eerst kijken of ik er zelf misschien wel wat aan heb...
bwa ik denk niet dat "supps" veel kwaad doenkan misschien voor problemen zorgen tijdens de maandstonden
Dát zou te makkelijk zijn![]()
Eerst kijken of ik er zelf misschien wel wat aan heb...

Gasten, het is een creatine / NO product... cut the crap

Ken dat spul niet maar misschien zit er iets in wat niet goed is voor de vrouwelijke hormoonhuishouding, zou het risico niet nemen.Wat heb ik nou dan gekregen?!
<quote> NO-Beta (r) is intended for healthy adult men only and should...</quote>
Alleen voor mannen?!
*zucht*
Multivit & glutamine: wát een smaak (niet lekker) - maar dat boeit niet![]()
Wat heb ik nou dan gekregen?!
Alleen voor mannen?!
*zucht*
Multivit & glutamine: wát een smaak (niet lekker) - maar dat boeit niet![]()

Gasten, het is een creatine / NO product... cut the crap

René is helaas op vakantieBeste Rene,
Ik heb moeite om mijn dagelijkse hoeveelheden eiwit binnen te krijgen. Nu vroeg ik me af of je een goed product hebt dat me hierbij kan helpen? Ik heb al snelle eiwitten voor vóór en na de training. Echter wanneer ik deze op niet-trainingsdagen neem, ben ik bang dat ik daardoor zal aankomen.
Heb je ook Whey dat een 'normale' afgifte heeft en ideaal als maaltijdvervanger kan dienen? Is dat die Night Proteine of weet je iets beters?
Gr
Hij verdient het wel trouwens!