Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Nu rene ff aan het genieten is zal ik m'n best doen om hier eventuele vragen over supps te beantwoorden :)

Rene thnx, Weer pakketje binnen :D De smaak van noxplode is echt verslavend.
Als een klein kind verlangde ik ernaar en nu heb ik het weer haha.

Bedankt voor de sample van CRACK erbij. schijnt aardig stevige sup te zijn!

Wat heb ik nou dan gekregen?!
<quote> NO-Beta (r) is intended for healthy adult men only and should...</quote>

Alleen voor mannen?!
*zucht*

kan misschien voor problemen zorgen tijdens de maandstonden

Gasten, het is een creatine / NO product... cut the crap

Gasten, het is een creatine / NO product... cut the crap

Is een stille hint om je vriend aan het trainen te krijgen!;)

---------- Toegevoegd om 03:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:27 ----------

<quote> NO-Beta (r) is intended for healthy adult men only and should...</quote>

Alleen voor mannen?!
*zucht*
Ken dat spul niet maar misschien zit er iets in wat niet goed is voor de vrouwelijke hormoonhuishouding, zou het risico niet nemen.

ik heb die protein instant besteld op xxl samen met multivit, wristwraps en shakebeker :p

Multivit & glutamine: wát een smaak (niet lekker) - maar dat boeit niet :D

Alleen voor mannen?!
*zucht*

die dingen schrijven ze er vaak op om het product krachtiger te laten lijken. Net als je voor sommige producten off dagen zou moeten nemen etc.
Volgens mij geen probleem

Beste Rene,

Ik heb moeite om mijn dagelijkse hoeveelheden eiwit binnen te krijgen. Nu vroeg ik me af of je een goed product hebt dat me hierbij kan helpen? Ik heb al snelle eiwitten voor vóór en na de training. Echter wanneer ik deze op niet-trainingsdagen neem, ben ik bang dat ik daardoor zal aankomen.

Heb je ook Whey dat een 'normale' afgifte heeft en ideaal als maaltijdvervanger kan dienen? Is dat die Night Proteine of weet je iets beters?

(CCG lijkt me niet verstandig vanwege de vele koolhydraten)
Gr

Beste Rene,

Ik heb moeite om mijn dagelijkse hoeveelheden eiwit binnen te krijgen. Nu vroeg ik me af of je een goed product hebt dat me hierbij kan helpen? Ik heb al snelle eiwitten voor vóór en na de training. Echter wanneer ik deze op niet-trainingsdagen neem, ben ik bang dat ik daardoor zal aankomen.

Heb je ook Whey dat een 'normale' afgifte heeft en ideaal als maaltijdvervanger kan dienen? Is dat die Night Proteine of weet je iets beters?

Gr
René is helaas op vakantie:D Hij verdient het wel trouwens!

Maar uhm..ik zou je aanraden eens te kijken op de XXL Nutrition site!

http://www.xxlnutrition.nl/

NightProtein zijn trage eiwitten, maar dan kun je net zo goed kwark eten...
CCG heeft een K/E/V verhouding van globaal 50/30/20 (als ik me niet vergis) en is daardoor helemaal niet zo koolhydraatrijk...

Terug
Naar boven