XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Wanneer kan ik het beste Mega Grow innemen, wanneer ik ochtenddienst heb?
Ik sta dan op om 3:30, eet dan normaal ontbijt, werk om 4:30. Daarna lichte snacks tot einde dienst.
Ga weer op bed om 9:00 en sta dan om 12 - 1u op, en start dan de dag met een goed ontbijt (verder trainen, hobby dat soort dingen). Ik weet niet zo goed waar ik de mega grow het beste kan plaatsen aangezien ik eigenlijk 2 keer opsta.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.382
Wanneer kan ik het beste Mega Grow innemen, wanneer ik ochtenddienst heb?
Ik sta dan op om 3:30, eet dan normaal ontbijt, werk om 4:30. Daarna lichte snacks tot einde dienst.
Ga weer op bed om 9:00 en sta dan om 12 - 1u op, en start dan de dag met een goed ontbijt (verder trainen, hobby dat soort dingen). Ik weet niet zo goed waar ik de mega grow het beste kan plaatsen aangezien ik eigenlijk 2 keer opsta.

dat is een raar schema haha... ik zou de mega grow nemen als je opstaat rond 12.00-13.00 op niet trainingsdagen dan anders na de training

:thumbs:

Ik zou eens kijken naar onze trainingsstack als ik jou was. Daar zit alles in wat je rondom je training nodig hebt... op een whey na dan.

Maar vendetta kan ook prima maar ik zou je dan nanoproxil aanraden ipv no xplode.

Er komt in augustus heel veel van eigen merk bij :D

Bedankt voor het uitgebreide advies.

Kan een huismerken-combo wel op tegen wereldwijd bewezen producten als vendetta en No-Xplode?
Sowieso beide eens proberen. :)

2 opties dus de xxl trainingsstack of vendetta gecombineerd met nanoproxil.
Je raad me nanoproxil aan ipv NO-Xplode dus dat zou een betere combo zijn met vendetta.
Terwijl NO-Xplode als goed bekend staat overtreft nanoproxil dit bewezen product zeg je?

Een goede combo zou dan zijn vooraf vendetta en nanoproxil en na het training druivesuiker met whey. :)

wat is het verschil tussen whey isolaat en Whey Protein Instant?

mvg !

René wanneer kan ik glutamine het beste s'avonds innemen. 15 minuten voor of 15 na de night protein?
Ik ga dan 20 min daarna slapen.

• #11.388
Oke mooi thanks, zo doe ik het idd ook al een tijdje :)

succes man ! je bent er erg serieus mee bezig.

hoop dat je een beetje progressie maakt... maak niet te lange intensieve trainingen en put de spier echt uit dan moet het goed komen..

ik ga onder de wol hier!

• #11.390
Ik ga vandaag op vakantie en kom de 20e weer terug, tot die tijd zal ik wel af en toe posten en eventuele vragen doormailen. Beste stel je vragen over orders op info@xxlnutrition.nl, de bestellingen worden uiteraard gewoon verwerkt.

Het is hier erg druk geweest de afgelopen tijd met de verhuizing en het omzetten van de huisssT en alle nieuwe producten (er komen er veel de komende weken). Dus ik ben wel even aan vakantie toe :D

Dwarf en de anderen.. neem het maar even zoveel mogelijk over! :thumbs: :D

Greetzzzz!

Prettige vakantie René! Ik ga binnekort een grote bestelling doen, en wou deze keer graag eens sample's ontvangen maar dit zal een probleem worden zeker?:p

Geniet ervan man! Je verdient het!:)

• #11.392
Prettige vakantie René! Ik ga binnekort een grote bestelling doen, en wou deze keer graag eens sample's ontvangen maar dit zal een probleem worden zeker?:p

Geniet ervan man! Je verdient het!:)

Zet het even in de opmerkingen graag sample's..

de whey delicious samples zijn alleen op.. Nieuwe samples van de vanille en aardbei&banaan komen over een week of 3.

fijne vakantie rené :)

geniet er maar wat van !

have fun Rene ...

Lekker uitrusten, goede vakantie!

• #11.396
Ik ben weg ... greettzzzzz :wave2:

ik dacht al, nu issem nog ni weg ; )

Bye René, fijne vakantie!

Ik zit eigenlijk met een klacht. Ik had supplementen voor een vriend besteld en die staat er op dat die een bepaalde smaak hebben.
No-explode orange en ik heb fruitpunch.
Cell mass grape cooler en ik heb ook fruitpunch.

Ik had nochtans bij opmerkingen de gewilde smaak ingevult. Kan er een regeling getroffen zijn?

Ik zit eigenlijk met een klacht. Ik had supplementen voor een vriend besteld en die staat er op dat die een bepaalde smaak hebben.
No-explode orange en ik heb fruitpunch.
Cell mass grape cooler en ik heb ook fruitpunch.

Ik had nochtans bij opmerkingen de gewilde smaak ingevult. Kan er een regeling getroffen zijn?

René:
Ik ga vandaag op vakantie en kom de 20e weer terug, tot die tijd zal ik wel af en toe posten en eventuele vragen doormailen. Beste stel je vragen over orders op info@xxlnutrition.nl, de bestellingen worden uiteraard gewoon verwerkt.

Terug
Naar boven