Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hey renee,

Laatst vertelde je in dit topic dat bcaa powder 5-8 mg zoetstoffen per 5 gram bevat

wat ik raar vind is:

normaal staan de ingrediënten gerangschikt volgens hun aandeel ten opzichte van de totale inhoud

er zit per 5000mg

2500mg leucine
1200 mg valine en isoleucine in

dan is er nog 100 mg over: zit er dan maar echt 5-8 mg zoetstoffen in aangezien citroenzuur en bietenrood achter de zoetstoffen staan en dus een lagere hoeveelheid zouden moeten bevatten?

ik had dit graag geweten voor ik mijn 2 andere dozen leegmaak

mvg

Net weer even 10 kg whey besteld, ik weet niet of jullie er nog samples bij doen maar ik heb er bij gezet in ieder geval geen caffeine whey delicious :p. Wel beter trouwens dat je nu ook 20 kg kan bestellen, zal k de volgende keer gebruiken.

gr!

Net weer even 10 kg whey besteld, ik weet niet of jullie er nog samples bij doen maar ik heb er bij gezet in ieder geval geen caffeine whey delicious :p. Wel beter trouwens dat je nu ook 20 kg kan bestellen, zal k de volgende keer gebruiken.

gr!

nog nooit van gehoord, tenzij je cappuccino whey delicious bedoelt.
Nu kan renee er als nog 3 pakjes cappuccino bijsteken :evil2:

Ik hoop dat Rene ook " DTP van get diesel " gaat importeren , naar het schijnt word hij tamelijk heftig , a must buy !

link : http://getdiesel.com/pages/DT_PROCYCLE.htm

Rene antwoord als je weet of je dit gaat verkopen of niet

dank bij voorbaat :p

Bestelling vandaag ontvangen. Bedankt voor de snelle levering. :thumb:

snelle levering inderdaad, woensdag besteld donderdag in huis.

vandaag begonnen met megagrow. misschieen een beetje een noob vraag maar hoe lang moet ik wachten met het opdrinken, ik heb nu een paar minuten gewacht en het achterover gegooid, smaak was trouwens redelijk te doen. ik gooi 50 mg in een beker van 400 ml water en heb een beetje geroerd met een lepel. alleen bleven de bcaa's bovenop liggen die heb ik er doorgeroerd is dit bedoeling of kan ik beter wachten tot het opgelost is. en op de bodem van me beker zat nog wat megagrow kan ik dit gewoon weer mengen met wat water en opdrinken.

geniet van het mooie weer.

nog een klein vraagje: mensen hier die ervaring hebben met Cafeine Booster, ik heb de hele nacht van dat spul wakker gelegen, had om 18.00 eentje ingenomen. Maar tijdens de training merkte ik er dus niets van. is het verstandig om er 2 in te nemen tegelijk, ik drink nooit koffie btw.

Laatst bewerkt:
XXL Nutrition, Whey Protein Instant 10,0 kg (Banaan, Chocolade, Vanille, Vanille), aantal:1, prijs: 149.95 XXL Nutrition, Whey Delicious 2500 gram (Bosvruchten), aantal:1, prijs: 49.50
Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 199.45

Uw bestelnummer is: 35142

Kun je ook samples van de andere whey delecious smaken erbij doen ? thnx

donderdag besteld vrijdag in huis, netjes als altijd!

wat mij wel tegenvalt van DPD of TNT, hangt er vanaf wie het brengt. die gasten doen zomaar het poortje van ons huis open om dan het pakje aan onze anchterdeur te zetten, dit is privé vind ik en daar hebben deze mensen neits te zoeken IMO. niet dat jij daar wat aan kan doen natuurlijk! maar voor hetzelfde geld (als ik een beetje evil ben) bel ik volgende week naar TNT/DPD om te zeggen dat ik dat pakketje nooit gekregen heb (heb niets afgetekend dus...) en wat dan? ;)

ik had een tegenvaller met de bestelling.
Ik had maandag betaald.....slechts de volgende week maandag in huis.

Is volledig de schuld van DPD.....die heeft een bepaalde ronde in onze streek en komt enkel op maandag. Ik vind dat dit niet kan...Jullie betalen genoeg veronderstel ik voor een snelle levering.
Die man best eens op zijn vingers tikken.
Deze man doet de ronde....De Panne , Veurne...enz...(West-Vlaanderen)

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.493

ik kijk er zo even naar,

Hey renee,

Laatst vertelde je in dit topic dat bcaa powder 5-8 mg zoetstoffen per 5 gram bevat

wat ik raar vind is:

normaal staan de ingrediënten gerangschikt volgens hun aandeel ten opzichte van de totale inhoud

er zit per 5000mg

2500mg leucine
1200 mg valine en isoleucine in

dan is er nog 100 mg over: zit er dan maar echt 5-8 mg zoetstoffen in aangezien citroenzuur en bietenrood achter de zoetstoffen staan en dus een lagere hoeveelheid zouden moeten bevatten?

ik had dit graag geweten voor ik mijn 2 andere dozen leegmaak

mvg

het aantal mg zoetstoffen heb ik uit de product sheet en zijn juist, maak je geen zorgen,, een product bevat ook vocht en dat weegt ook ;)

Ik hoop dat Rene ook " DTP van get diesel " gaat importeren , naar het schijnt word hij tamelijk heftig , a must buy !

link : http://getdiesel.com/pages/DT_PROCYCLE.htm

Rene antwoord als je weet of je dit gaat verkopen of niet

dank bij voorbaat :p

helaas niet legaal in de EU

snelle levering inderdaad, woensdag besteld donderdag in huis.

vandaag begonnen met megagrow. misschieen een beetje een noob vraag maar hoe lang moet ik wachten met het opdrinken, ik heb nu een paar minuten gewacht en het achterover gegooid, smaak was trouwens redelijk te doen. ik gooi 50 mg in een beker van 400 ml water en heb een beetje geroerd met een lepel. alleen bleven de bcaa's bovenop liggen die heb ik er doorgeroerd is dit bedoeling of kan ik beter wachten tot het opgelost is. en op de bodem van me beker zat nog wat megagrow kan ik dit gewoon weer mengen met wat water en opdrinken.

geniet van het mooie weer.

nog een klein vraagje: mensen hier die ervaring hebben met Cafeine Booster, ik heb de hele nacht van dat spul wakker gelegen, had om 18.00 eentje ingenomen. Maar tijdens de training merkte ik er dus niets van. is het verstandig om er 2 in te nemen tegelijk, ik drink nooit koffie btw.

begin met 1 en bouw het op.. kijk ev en wat het doet,., je hoeft de bcaa's niet te laten oplosssen dat maakt voor de werking niets uit verder.

succes!

Ik ben van plan volgende week een nieuwe bestelling te plaatsen samen met een pre-workout product.

Welke zou ik nemen volgens jullie, No-Xplode of Crack? (beste?)

^^crack vond ik beter.

crack is heftiger maar ik vind het wel duur in gebruik.

groeten bigboy25.

Ik heb nu de mega grow binnengekregen, alleen zit hier geen maatschepje bij. Hoe weet ik nou hoeveel 50 gram is? ik heb nog wel een maatschepje liggen van de dextrojuice, 1 schep daarvan was 20 gram. kan ik die gebruiken voor de mega grow?

Ik wacht nog steeds op de Whey Delicious met choco smaak, ik heb gehoord dat ie er over een paar weken is. Lijkt me heerlijk:meal:

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

Ik heb nu de mega grow binnengekregen, alleen zit hier geen maatschepje bij. Hoe weet ik nou hoeveel 50 gram is? ik heb nog wel een maatschepje liggen van de dextrojuice, 1 schep daarvan was 20 gram. kan ik die gebruiken voor de mega grow?

Meestal moet je wat dieper in de pot graven voor je die maatschepje vindt, heb ik ook altijd:p

Wat zou je zeggen van een keukenweegschaal?!

Terug
Naar boven