Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ben van plan volgende week een nieuwe bestelling te plaatsen samen met een pre-workout product.
Welke zou ik nemen volgens jullie, No-Xplode of Crack? (beste?)
Ik heb nu de mega grow binnengekregen, alleen zit hier geen maatschepje bij. Hoe weet ik nou hoeveel 50 gram is? ik heb nog wel een maatschepje liggen van de dextrojuice, 1 schep daarvan was 20 gram. kan ik die gebruiken voor de mega grow?

Ik wacht nog steeds op de Whey Delicious met choco smaak, ik heb gehoord dat ie er over een paar weken is. Lijkt me heerlijk![]()

Eiwitpercentage komt uit op 77.46 gram / 100 gram. Verklaart meteen waarom de prijs zo scherp is (en kan zijn). Natuurlijk nog altijd een uitstekend prijs/kwaliteit.Heb net ook weer eens een bestellinkje geplaatst:
Scivation, Scivation Whey 1x 4540 gram (Chocolade), aantal:1, prijs: 59.50 XXL Nutrition
Shirt XXL Nutrition 1 shirt (L), aantal:1, prijs: 5.50
IronVille Shirts, Shirt Ghost Bodybuilder Double Biceps 1 shirt (L), aantal:1, prijs: 22.50
Ik ben benieuwd naar die whey, goedkoop is hij in ieder geval wel.
Bij de opmerkingen heb ik nog om een sample van crack gevraagd, weet iemand of die toevallig op voorraad zijn?

Rene,
Wanneer ik Detox-one en de multivit tesamen neem, krijg ik dan niet teveel vitamine c enzo binnen? Bedoel daarmee of het nog gezond blijft?

Uw bestelling:
XXX
heb je samples van pre work out boosters rene? wil anders wel eentje![]()
heb er ook weer eentje gedaan....man man man...ik heb daar een abonnement...:
XXL Nutrition, Waxy Maize (X-Targo) 2500 gram, aantal:1, prijs: 32.00
XXL Nutrition, DextroJuice Pro 2000 gram (Orange), aantal:1, prijs: 14.95
XXL Nutrition, Multivit 120 Tabs, aantal:1, prijs: 16.50
XXL Nutrition, Omega 3 XXL 2x 100 caps, aantal:1, prijs: 18.00
Heb net ook weer eens een bestellinkje geplaatst:
Scivation, Scivation Whey 1x 4540 gram (Chocolade), aantal:1, prijs: 59.50 XXL Nutrition
Shirt XXL Nutrition 1 shirt (L), aantal:1, prijs: 5.50
IronVille Shirts, Shirt Ghost Bodybuilder Double Biceps 1 shirt (L), aantal:1, prijs: 22.50
Ik ben benieuwd naar die whey, goedkoop is hij in ieder geval wel.
Bij de opmerkingen heb ik nog om een sample van crack gevraagd, weet iemand of die toevallig op voorraad zijn?
Uw bestelling:
XXL Nutrition, Creatine Monohydraat 500 gr, aantal:2, prijs: 25.90
Verzendkosten: 0.00
Totaalbedrag: EUR 25.90
Uw bestelnummer is: 35250
heb je samples van pre work out boosters rene? wil anders wel eentje![]()