- Waardering
- 404
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja weet ik maar bedoel inverband met je lever. Teveel schaadt toch? Al plas je uit... Dus die twee tesamen is dat teveel?
Ga eens googlen op leverschade en vitamine C....
Je lever doet zo goed als niks met vit C - dus ook geen schade van krijgen.
Het is niet voor niks dat ze bij een beginnende blaasontsteking een flink overschot aan vitamine C voorschrijven - als dat niet goed zou zijn zou de huisarts dat niet voorschrijven, of wel?

Omdat ze daar verlies op maken, en dat wil rene zichzelf niet aandoen.
Ik wilde net een pot kre-alkalyn en een shakebeker bestellen. Maar ik moet toch verzendkosten betalen, ondanks dat het 2 artikelen zijn. Hoe zit dat?
Alleen producten boven de 10 euro tellen mee - je hebt slechts 1 product boven de 10 euro.
. Misschien toch maar 2 potjes kre-alkalyn bestellen
.Ok dat is dan duidelijk. Misschien toch maar 2 potjes kre-alkalyn bestellen
.
sjah, persoonlijk vind ik het vreselijk lastig dat ik altijd verzendkosten moet betalen als ik maar 1 ding nodig heb...

Misschien heeft B&F het al in de prijs verwerkt. Verder zou ik niets kunnnen bedenkenHoe kan het trouwens dat je bij B&F geen verzendkosten hoeft te betalen als je maar 1 product koopt en bij xxl wel?

voor die paar euro's gaan we toch niet klagen.
XXL is gewoon super kwaliteit voor de beste prijs.

[Link niet meer beschikbaar]
Zo'n zakje is het, maar om de een of andere vreemde reden krijg ik hem niet meer dicht.
Was inderdaad al begonnen met overgieten omdat uit een emmertje scheppen veel makkelijker is.
sjah, persoonlijk vind ik het vreselijk lastig dat ik altijd verzendkosten moet betalen als ik maar 1 ding nodig heb...