MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

xxl, ben benieuwd naar je whey delicious. Ik heb gekozen voor de cappucino ...

Die ether tabs, was is de beste (betere) inname (tijd, hoeveelheid)? Ben er wel benieuwd naar, de nos ether is al men beste crea geweest.

Ja weet ik maar bedoel inverband met je lever. Teveel schaadt toch? Al plas je uit... Dus die twee tesamen is dat teveel?

Ga eens googlen op leverschade en vitamine C....
Je lever doet zo goed als niks met vit C - dus ook geen schade van krijgen.

Het is niet voor niks dat ze bij een beginnende blaasontsteking een flink overschot aan vitamine C voorschrijven - als dat niet goed zou zijn zou de huisarts dat niet voorschrijven, of wel?

Ga eens googlen op leverschade en vitamine C....
Je lever doet zo goed als niks met vit C - dus ook geen schade van krijgen.

Het is niet voor niks dat ze bij een beginnende blaasontsteking een flink overschot aan vitamine C voorschrijven - als dat niet goed zou zijn zou de huisarts dat niet voorschrijven, of wel?

met overdreven veel drinken zou het ook al moeten verholpen zijn.

die cappuccino krijg je.. ;)

Hoe kan het trouwens dat je bij B&F geen verzendkosten hoeft te betalen als je maar 1 product koopt en bij xxl wel?

Omdat ze daar verlies op maken, en dat wil rene zichzelf niet aandoen.

Ik wilde net een pot kre-alkalyn en een shakebeker bestellen. Maar ik moet toch verzendkosten betalen, ondanks dat het 2 artikelen zijn. Hoe zit dat?

Ik wilde net een pot kre-alkalyn en een shakebeker bestellen. Maar ik moet toch verzendkosten betalen, ondanks dat het 2 artikelen zijn. Hoe zit dat?

Alleen producten boven de 10 euro tellen mee - je hebt slechts 1 product boven de 10 euro.

Laatst bewerkt:
sjah, persoonlijk vind ik het vreselijk lastig dat ik altijd verzendkosten moet betalen als ik maar 1 ding nodig heb...

voor die paar euro's gaan we toch niet klagen.
XXL is gewoon super kwaliteit voor de beste prijs.

Bestelling is binnen, lekker snel zoals altijd!

De goedkope scivation whey choco (60 euro per 4.5 kilo) valt me reuze mee, de oplosbaarheid is echt prima, de smaak vrij nesquik achtig. Niet zoals de echte chocomel natuurlijk maar zeker niet slecht. De verpakking is niet echt handig (grote plastic zak), hij zou hersluitbaar zijn, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid meer dicht.

De t-shirts (xxl shirt + ironville) zien er prima uit en passen goed.

Al met al weer dik tevreden over xxl!

ps. dat mannetje op jullie magazine cover is echt freaky.

Zit er niet zo'n luchtdichte strip op? Dat had ik ook bij de Serious Mass. Ideaal is het inderdaad niet...

Anders overhevelen in oude potten of emmers, als je die nog hebt. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo'n zakje is het, maar om de een of andere vreemde reden krijg ik hem niet meer dicht.

Was inderdaad al begonnen met overgieten omdat uit een emmertje scheppen veel makkelijker is.

[Link niet meer beschikbaar]

Zo'n zakje is het, maar om de een of andere vreemde reden krijg ik hem niet meer dicht.

Was inderdaad al begonnen met overgieten omdat uit een emmertje scheppen veel makkelijker is.

Die strip bovenaan moet je vanaf de zijkant dichtdrukken - dan zit 'ie weer dicht. Maar inderdaad: emmers zijn makkelijker.

Terug
Naar boven