Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Die strip bovenaan moet je vanaf de zijkant dichtdrukken - dan zit 'ie weer dicht. Maar inderdaad: emmers zijn makkelijker.

Heb nu eindelijk ontdekt wat het probleem was, tijdens het overgieten was er wat poeder in de ribbel van de sluiting gekomen, even weg geblazen en nu sluit hij weer perfect :D .

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.543
Bestelling is binnen, lekker snel zoals altijd!

De goedkope scivation whey choco (60 euro per 4.5 kilo) valt me reuze mee, de oplosbaarheid is echt prima, de smaak vrij nesquik achtig. Niet zoals de echte chocomel natuurlijk maar zeker niet slecht. De verpakking is niet echt handig (grote plastic zak), hij zou hersluitbaar zijn, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid meer dicht.

De t-shirts (xxl shirt + ironville) zien er prima uit en passen goed.

Al met al weer dik tevreden over xxl!

ps. dat mannetje op jullie magazine cover is echt freaky.

ja die zakken zijn echt dramatisch... daar is wel erg op beknibbeld.

sjah, persoonlijk vind ik het vreselijk lastig dat ik altijd verzendkosten moet betalen als ik maar 1 ding nodig heb...

90% van de klanten bestellen meer als 1 product en betalen geen bijdrage in de verzendkosten. We kijken ernaar of we de verzendkosten voor 1 product iets kunnen laten zakken, of evt gratis maken boven een x bedrag. totaal geen verzendkosten heb ik een aantal bezwaren tegen, 1 ervan is dat ons systeem de klant beter laat nadenken voor hij besteld. Anders krijg je dat iemand vandaag een potje vitaminen besteld en morgen denkt hee omega 3 vergeten., even bijbestellen. Je snapt het wel denk ik.

net klaar met hemotropin tabbletten werkt goed 3 tabs 30 min voor het slapen gaan je slaapt er goed van en geeft je meet kracht bankdrukken 100kg 8 keer

komt er binnekort nog wat leuks bij rene?

Welkom terug Rene! Bruin tintje erbij ? :D

Mooie folder trouwens! Ben fier dat ik erop sta ;)

Nou ben ik helemaal benieuwd naar de folders!
Heb ik de comments gezet dat mijn gym wel wat folders kan gebruiken ;)
(en ik wel wat boosters...)

Ik heb een vraagje over: Essential Amino Stack.

1. Wordt deze aangeraden voor de bulk of de cut (of beide)?
*oftewel wanneer heb je er het meeste profijt van?*

2. Als je een dosis neemt voor de training en eentje na de training, wanneer neem je dan je whey shake? Of heb je deze niet meer nodig na het trainen, want er staat dit:
XXL Essential Amino Stack wordt direct door de maagwand opgenomen en knalt via de bloedbaan je spiercellen in, hier kan geen eiwitshake tegen op.
3. Hoe lang profiteer je van de verhoogde eiwitsynthese?
Essentiële aminozuren in hun vrije vorm (dit laatste is erg belangrijk) kunnen indien ze voor/na de training worden ingenomen leiden tot een enorme verhoging van de eiwitsynthese.
Alvast bedankt!

Hallo,

Hebben jullie ook beta ecdysterone?
Of een product waar dat in zit?

Alvast bedankt!

En ik neem nu EAS samen met glutamine in , voor en na de training met dextrojuice.
Ik had goeie verhalen hier gelezen over Super Charge, en ben er wel benieuwd na.
In welke volgorde kan ik het dan het beste in nemen ?
BVD

Laatst bewerkt:
Ik zie net in het magazine dat er van de whey delicious ook een limoen & citroen smaak is, daar ben ik wel nieuwsgierig naar maar hij staat nog niet op de site?

Die komt er spoedig aan :) Rene zal wel exact weten wanneer ;)

• #11.553
komt er binnekort nog wat leuks bij rene?

Jazeker!

Ten 1e gaan er veel emmers verdwijnen en worden potten (whey instant blijft in emmers). Dextrojuice is verbeterd en zit nu 2000gram in een pot en er is een neutrale smaak bij gekomen, Night Proteine is nu 1100gram in een pot en de smaken banaan en choco zijn nieuw.

Protein 80 tropical is nieuw
Whey Isolaat tropical is ook nieuw en is 2500gram ipv 2250gram , de andere smaken gaan ook naar 2500gram en in potten.

Nieuw komen deze week of uiterlijk volgende week:
Whey Delicious in Vanille, Chocolade, Aardbei&Banaan en Limoen@Citroen.
we krijgen samples van Vanille en Aardbei&Banaan (1-2 weken later)

Weightgainer in aardbei en chocolade.

Crea-Force onze nieuwe creatine mix in capsule en poedervorm.
Per dosering: Creatine Ethyl Ester Malaat 1000mg, Creatine Malaat 1000mg
Crea-Trona (gebufferde creatine) 750mg, Taurine250mg

Taurine Capsules 200x1500mg

En over 2 weken verwacht ik de totaal vernieuwde UNLEASH! v2

Welkom terug Rene! Bruin tintje erbij ? :D

Mooie folder trouwens! Ben fier dat ik erop sta ;)

Jazeker bruin.. heb zelf de nieuwe folders nog niet gezien in het echt.

Ik heb een vraagje over: Essential Amino Stack.

1. Wordt deze aangeraden voor de bulk of de cut (of beide)?
*oftewel wanneer heb je er het meeste profijt van?*

2. Als je een dosis neemt voor de training en eentje na de training, wanneer neem je dan je whey shake? Of heb je deze niet meer nodig na het trainen, want er staat dit:
3. Hoe lang profiteer je van de verhoogde eiwitsynthese?
Alvast bedankt!

Het is goed zowel in de cut als de bulk, zit je erg laag in je carbs kan je mss beter voor recovery formula gaan. Je whye shake neem je ca 15min na de EAS. Hoelang de verhoogdesynthese duurt heb ik niet echt een idee van. Ik probeer wat info te achterhalen.

Hallo,

Hebben jullie ook beta ecdysterone?
Of een product waar dat in zit?

Alvast bedankt!

En ik neem nu EAS samen met glutamine in , voor en na de training met dextrojuice.
Ik had goeie verhalen hier gelezen over Super Charge, en ben er wel benieuwd na.
In welke volgorde kan ik het dan het beste in nemen ?
BVD

Geen idee... ik ken het spul zo nie... Supercharge kan je gewoon mengen met je eas en glutamine geen enkel probleem.

Ik zie net in het magazine dat er van de whey delicious ook een limoen & citroen smaak is, daar ben ik wel nieuwsgierig naar maar hij staat nog niet op de site?

Ik verwacht volgende week.

Het is goed zowel in de cut als de bulk, zit je erg laag in je carbs kan je mss beter voor recovery formula gaan. Je whye shake neem je ca 15min na de EAS. Hoelang de verhoogdesynthese duurt heb ik niet echt een idee van. Ik probeer wat info te achterhalen.
Bedankt voor je antwoord Rene! Ga ik die recovery formula (+ dextro) eens proberen, ik ben namelijk aan het cutten en zit erg laag in mijn carbs (carb-cycling 3:1, 30/50%).

bestelling is goed toegekomen en (zoals altijd) mooi op tijd.

:roflol: ik schrok me rot toen ik de dextrojuice pot zag :D
spijtig van de emmers, maar het zij zo..

veel nieuwe smaken, wordt het dan niet moeilijker met de stock?

• #11.558
bestelling is goed toegekomen en (zoals altijd) mooi op tijd.

:roflol: ik schrok me rot toen ik de dextrojuice pot zag :D
spijtig van de emmers, maar het zij zo..

veel nieuwe smaken, wordt het dan niet moeilijker met de stock?

We hebben een groter magazijn wat veel makkelijker werkt, de stock is goed te checken met een dagelijkse ronde ;)

De potten hebben een redelijke opening waar je hand wel in moet passen ;), deze potten krijgen we nu gelabeld aan terwijl we voorheen de emmers zelf tijdens het inpakken moesten labellen.

Hallo René,

Wat kun je drinken tijdens de training ....behalve waxy maiz ....dit ligt zwaar op mijn maag.

Kan je die waxy maiz ook mengen met een ochtendshake bv. (met water of mag het ook met melk ??)

Thanks en succes nog.

• #11.560
Hallo René,

Wat kun je drinken tijdens de training ....behalve waxy maiz ....dit ligt zwaar op mijn maag.

Kan je die waxy maiz ook mengen met een ochtendshake bv. (met water of mag het ook met melk ??)

Thanks en succes nog.

Je kan WMS mengen met je ochtendshake geen enkel probleem, als je carbs wilt drinken tijdens je training kijk eens naar onze vernieuwde dextrojuice pro. en wil je het helemaal goed doen dan meng je dextro juice pro met essential amino stack.

Terug
Naar boven