- Waardering
- 1.339
Als dat voorkomt bestel ik gewoon wat multivit mee of whey. Is toch houdbaar en komt altijd wel op.
Of EAS - dat doe ik wel eens als ik even iets nodig heb...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als dat voorkomt bestel ik gewoon wat multivit mee of whey. Is toch houdbaar en komt altijd wel op.
Die strip bovenaan moet je vanaf de zijkant dichtdrukken - dan zit 'ie weer dicht. Maar inderdaad: emmers zijn makkelijker.
.Bestelling is binnen, lekker snel zoals altijd!
De goedkope scivation whey choco (60 euro per 4.5 kilo) valt me reuze mee, de oplosbaarheid is echt prima, de smaak vrij nesquik achtig. Niet zoals de echte chocomel natuurlijk maar zeker niet slecht. De verpakking is niet echt handig (grote plastic zak), hij zou hersluitbaar zijn, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid meer dicht.
De t-shirts (xxl shirt + ironville) zien er prima uit en passen goed.
Al met al weer dik tevreden over xxl!
ps. dat mannetje op jullie magazine cover is echt freaky.
sjah, persoonlijk vind ik het vreselijk lastig dat ik altijd verzendkosten moet betalen als ik maar 1 ding nodig heb...

3. Hoe lang profiteer je van de verhoogde eiwitsynthese?XXL Essential Amino Stack wordt direct door de maagwand opgenomen en knalt via de bloedbaan je spiercellen in, hier kan geen eiwitshake tegen op.
Alvast bedankt!Essentiële aminozuren in hun vrije vorm (dit laatste is erg belangrijk) kunnen indien ze voor/na de training worden ingenomen leiden tot een enorme verhoging van de eiwitsynthese.
Welkom terug Rene! Bruin tintje erbij ?
Mooie folder trouwens! Ben fier dat ik erop sta![]()
Ik heb een vraagje over: Essential Amino Stack.
1. Wordt deze aangeraden voor de bulk of de cut (of beide)?
*oftewel wanneer heb je er het meeste profijt van?*
2. Als je een dosis neemt voor de training en eentje na de training, wanneer neem je dan je whey shake? Of heb je deze niet meer nodig na het trainen, want er staat dit:
3. Hoe lang profiteer je van de verhoogde eiwitsynthese?
Alvast bedankt!
Hallo,
Hebben jullie ook beta ecdysterone?
Of een product waar dat in zit?
Alvast bedankt!
En ik neem nu EAS samen met glutamine in , voor en na de training met dextrojuice.
Ik had goeie verhalen hier gelezen over Super Charge, en ben er wel benieuwd na.
In welke volgorde kan ik het dan het beste in nemen ?
BVD
Ik zie net in het magazine dat er van de whey delicious ook een limoen & citroen smaak is, daar ben ik wel nieuwsgierig naar maar hij staat nog niet op de site?
Bedankt voor je antwoord Rene! Ga ik die recovery formula (+ dextro) eens proberen, ik ben namelijk aan het cutten en zit erg laag in mijn carbs (carb-cycling 3:1, 30/50%).Het is goed zowel in de cut als de bulk, zit je erg laag in je carbs kan je mss beter voor recovery formula gaan. Je whye shake neem je ca 15min na de EAS. Hoelang de verhoogdesynthese duurt heb ik niet echt een idee van. Ik probeer wat info te achterhalen.
rené,
voor deze wedstrijd op DBB zijn we nog op zoek naar een sponsor voor een leuk prijzenpakket.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/wie-grootste-mafketel-op-dbb-2009-a-217943/
groeten skinnie

bestelling is goed toegekomen en (zoals altijd) mooi op tijd.
ik schrok me rot toen ik de dextrojuice pot zag
spijtig van de emmers, maar het zij zo..
veel nieuwe smaken, wordt het dan niet moeilijker met de stock?

, deze potten krijgen we nu gelabeld aan terwijl we voorheen de emmers zelf tijdens het inpakken moesten labellen.Hallo René,
Wat kun je drinken tijdens de training ....behalve waxy maiz ....dit ligt zwaar op mijn maag.
Kan je die waxy maiz ook mengen met een ochtendshake bv. (met water of mag het ook met melk ??)
Thanks en succes nog.