MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hee XXL,

ik heb een paar weken terug 10kg whey besteld bij jullie. Heb de aardbeie pot nu best ver leeg, maar ik vind er rare bruine stukken in. Lijken wel steentjes ofzo en zijn kei hard... Ik weet zelf dat dit niet komt omdat ik er water in heb laten vallen ofzo, het zat er al zo in. Weet jij wat dit is? Heb nu al een paar keer gehad dat ik een stuk uit mn brinta viste ofzo, en heb er ook eens 1 in mn mond gehad en t smaakte echt goor.
Verder vind ik het wel goeie whey, maar dit vind ik wel jammer. Zit nu elke keer heel erg op te letten of ik niet weer van die rommel prongelijk opeet ofzo...

Momenteel bekijken: 2 (2 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
/-\naboliC, KaLe

Ben benieuwd wat voor antwoord er gaat komen.. :D

Vraag me dit al een tijdje af...

Wat is het verschil tussen Wheij Proteine 80 en Wheij Isolaat?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.184
Hee XXL,

ik heb een paar weken terug 10kg whey besteld bij jullie. Heb de aardbeie pot nu best ver leeg, maar ik vind er rare bruine stukken in. Lijken wel steentjes ofzo en zijn kei hard... Ik weet zelf dat dit niet komt omdat ik er water in heb laten vallen ofzo, het zat er al zo in. Weet jij wat dit is? Heb nu al een paar keer gehad dat ik een stuk uit mn brinta viste ofzo, en heb er ook eens 1 in mn mond gehad en t smaakte echt goor.
Verder vind ik het wel goeie whey, maar dit vind ik wel jammer. Zit nu elke keer heel erg op te letten of ik niet weer van die rommel prongelijk opeet ofzo...

:eek:rare stukken in je whey?..

dat moet je ons morgen meteen maar even bellen en evt opsturen wat je uit de whey gevist hebt.. wat dat mag natuurlijk never nooit. Ik heb dit ook nog nooit eerder gehoord....

Neem even contact met ons op..

@XXL Nutrition: Tot wanneer (hoeveel maanden) kan je een pot mega grow bewaren als ik hem bijv. vandaag koop? (Expiration date)

• #1.186
Ik zal vandaag nog ff zoeken of er nog meer van die dingen in de pot zitten en ik bel vanavond wel even. (zit nu op werk)

• #1.189
ik heb een shakebaker van XXL en daar zit een soort van "zeef" in, misschien een optie voor jou, houd de "grote?" klonte eruit :)

Nee.. er mogen absoluut geen klonten in onze whey zitten. Deze is van instant kwaliteit dus fijn. Dit incident is al opgelost met Koen ;)

Rene, alweer super service.
Bedankt...ik ga een tricep naar jouw noemen: Rene Tricep Brachii XXL Nuts. :D

Rene Tricep Brachii XXL Nutrition vond ik echt niet klinken. :D

MegaGrow is minimaal een jaar houdbaar. Neem aan dat je hem binnen die tijd wel op hebt.. :D
Okey by me, heb hem ook gelijk besteld. Hopelijk krijg ik hem ook zo snel mogelijk, hoewel ik heb gehoord dat de bezorging minimaal een week duurt...:(
Ach ja, dan maar zelf kijken hoe lang het gaat duren.... ;)

• #1.194
Okey by me, heb hem ook gelijk besteld. Hopelijk krijg ik hem ook zo snel mogelijk, hoewel ik heb gehoord dat de bezorging minimaal een week duurt...:(

Een week?? Van wie heb je dat dan gehoord??

Bestellingen (machtiging/rembours) voor 16:00uur besteld heb je de volgende dag is huis. Bij een vooruitbetaling per bank verzenden we direct als het geld is bijgeschreven.

Bestellingen (machtiging/rembours) voor 16:00uur besteld heb je de volgende dag is huis. Bij een vooruitbetaling per bank verzenden we direct als het geld is bijgeschreven.
Ik heb het gehoord hier in de forum met de vooruitbetaling. Ik heb dinsdag avond 20:41 vooruitbetaald door ABN-Amro internet bankieren (dus direct).
Als het goed is moet ik hem vandaag krijgen. Maar ik laat het ff weten als ik hem binnen heb ;)

voor belgie is een 4-5 dagen met vooruitbetaling per bank, voor jou zal het dan indd 1 of 2 dagen zijn Fyrefox. Xxl levert snel.

Laatste keer dat ik bestelde was het er inderdaad gewoon de volgende dag (en dat was met een machtiging). Handig met plannen als je weet wanneer er iemand thuis is om het pakket aan te nemen.

Ik heb het gehoord hier in de forum met de vooruitbetaling. Ik heb dinsdag avond 20:41 vooruitbetaald door ABN-Amro internet bankieren (dus direct).
Als het goed is moet ik hem vandaag krijgen. Maar ik laat het ff weten als ik hem binnen heb ;)
En ik heb hem vandaag binnen gekregen :rolleyes:

ik heb vorig vrijdag mijn overschrijving gedaan(weekend tussen) donderdag vandaag gekregen dus ik vind het snelle service voor mij was het de eerste keer bij xxl en de producten zullen ook wel goe zijn voor mij zal het nie bij die eerste keer blijven

plan is om rpm, drive, igf2 en whey te bestellen

dbb-kortingkje? :o

Terug
Naar boven