Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.202
  • #1.208
Mijn eiwit is ook weer bijna op..

en ik wacht nog steeds op het nieuwe weg geef item! waar blijven die haltertops? ;)

• #1.210
Haltertops gaan zeker komen. Alleen dat gaat nog een tijdje duren. Waarschijnlijk wordt dat pas in 2008...

thanks xxl!!!!

:thumbs:

mn whey, bcaa, crea , zma , glutamine zijn ook weer bijna ok :S ...heb je ook nog wat sampletjes liggen van het een en ander? zou wel handig zijn kan ik beetje kijken.

Heb een vraaag over nitrocrea. Voor het trainen moet het ingenomen worden op een lege maag. Lege maag bedoelen jullie min. 1u niet gegeten hebben toch? En stel nou ik neem het in op een lege maag, kan ik na het innemen meteen eten en na 45min trainen?

• #1.214
mn whey, bcaa, crea , zma , glutamine zijn ook weer bijna ok :S ...heb je ook nog wat sampletjes liggen van het een en ander? zou wel handig zijn kan ik beetje kijken.

Ja we hebben samples van DRIVE en ik geloof ook nog RPM. Moet je wel even tijdens het bestellen bij de opmerking zetten dat je samples wil. Dan komt het goed...

• #1.215
Heb een vraaag over nitrocrea. Voor het trainen moet het ingenomen worden op een lege maag. Lege maag bedoelen jullie min. 1u niet gegeten hebben toch? En stel nou ik neem het in op een lege maag, kan ik na het innemen meteen eten en na 45min trainen?

Het beste kan je het inderdaad op een redelijk lege maag innemen. 1 uur niets gegeten hebben is toch wel het minimum ja. Na het innemen kan je beter even een half uurtje wachten met eten.

bestelling was gister al binnen vrijdag bestelt super thanks voor de item's en natuurlijk de extra's :D

Binnenkort heb ik ook even nieuwe whey nodig, welke kan ik het beste nemen ?

Grtz,

Terug
Naar boven