MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

wat is de verhouding tussen de concentraat en isolaat in de whey instant?is het voornamelijk een concentraat of zit er een goede verdeling in?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.223
wat is de verhouding tussen de concentraat en isolaat in de whey instant?is het voornamelijk een concentraat of zit er een goede verdeling in?

De verhouding is 60% concentraat en 40% isolaat. Ik zal dat ook even op de site vermelden.

René

• #1.226
Hola....momentje...

In 2 scoops, hoeveel eiwitten zitten daar in? Niet de grammage maar de effectieve eiwitten.

Goeie shit k gebruik ZMA mega grow en whey voor een mooi prijsie

Zijn die schepjes bij de gewone whey ook 15gr? Dan heb ik steeds te weinig zitten innemen elke dag :P

Huh? Zie niet hoe je antwoord mijn vraag ook maar enigzins beantwoord...

10 kg weight gainer besteld en taurine..

betaald en anderhalve dag later had ik het al in huis :eek: niet normaal zo snel. :thumbup:

• #1.234
Zijn die schepjes bij de gewone whey ook 15gr? Dan heb ik steeds te weinig zitten innemen elke dag :P

als het goed is wel.. alle scoops in de proteine zijn zo 15gram product.
uitgaande van 80-85%eiwitgehalte kan je de eiwitten uitrekenen ;)

Dus 3 scoops = 38 gr. eiwitten

Ok. Dan is het in orde.

als het goed is wel.. alle scoops in de proteine zijn zo 15gram product.
uitgaande van 80-85%eiwitgehalte kan je de eiwitten uitrekenen ;)

Bleh. Me pa zei ooit eens gemeten te hebben dat het circa 25gr was. Nu heb ik dus constant de helft te weinig zitten innemen rofl.

Verwacht binnenkort trouwens maar weer een kleine bestelling. :D

• #1.240
Scoops zijn altijd indicaties. Als je een beetje serieus met de sport aan de gang gaat zou ik zeggen haal een digitaal weegschaaltje ;)

Terug
Naar boven