AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

emm ik vind hem wel ok smaken, pak hem meestal na de training met me EAS.
EAS was trouwens 1e keer zo smerig nu is het net siroop.
En ik pak meestal 1-2 lepels ervan..in theelepels is dat 4-6 denk ik

gisteren nog een goede bestelling gedaan seh

German American Technologies, Glutamine Peptide Powder 1000gram (Vanille), aantal:1, prijs: 39.90
Scivation, Scivation Whey 1x 4540 gram (Chocolade), aantal:1, prijs: 59.50
XXL Nutrition, Protein 80 10 kg (Vanille, Vanille, Choco, Choco), aantal:1, prijs: 149.95
XXL Nutrition, Protein 80 2,5 kg (Tropical), aantal:1, prijs: 47.50

Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 296.85

hopelijk is het er dinsdag

ik heb een algemene vraag, wie hem beantwoord maakt niet uit.
vandaag met me creaforce begonnen, en vroeg me af.
wanneer moet ik nu de capsule's nemen.
voor het trainen weet ik.

sommige zeggen bij het wakker worden(staat ook aanbevolen)
maar sommige zeggen na de training(dus voor en na).

gisteren nog een goede bestelling gedaan seh

German American Technologies, Glutamine Peptide Powder 1000gram (Vanille), aantal:1, prijs: 39.90
Scivation, Scivation Whey 1x 4540 gram (Chocolade), aantal:1, prijs: 59.50
XXL Nutrition, Protein 80 10 kg (Vanille, Vanille, Choco, Choco), aantal:1, prijs: 149.95
XXL Nutrition, Protein 80 2,5 kg (Tropical), aantal:1, prijs: 47.50

Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 296.85

hopelijk is het er dinsdag

Bijna 17 kg whey.. jij kan nog wel ff vooruit :)

Rene al nieuws over de nieuwe BSN EPOZINE?

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.126
ik heb een algemene vraag, wie hem beantwoord maakt niet uit.vandaag met me creaforce begonnen, en vroeg me af.
wanneer moet ik nu de capsule's nemen. voor het trainen weet ik.

sommige zeggen bij het wakker worden(staat ook aanbevolen)
maar sommige zeggen na de training(dus voor en na).

Doe het gewoon zoals op de pot.... dan zit je goed.

Rene al nieuws over de nieuwe BSN EPOZINE?

ik zal eens mailen voor je...

• #12.131
Laatst bewerkt:
Yo René,

Wil binnenkort een 'kuurtje' gaan doen (stack). Zat te denken aan Mass FX + Hyperdrol X2 (deze laatste heb jij helaas niet).

1. Is dit handig wanneer je aan het cutten bent (carb cyling 3:1)?
2. Of dient je kcal hoger te zijn voor een maximale spiergroei? Zo ja hoeveel dan ongeveer?
3. Is RPM + DRIVE een soortgelijke stack? (beide testosteronboosters?)
4. Zo ja, welke van de twee stacks heeft jouw voorkeur?

Alvast bedankt voor het antwoorden. :)

PS: Andere DBB'ers die ervaring hiermee hebben mogen uiteraard ook antwoorden.

De RPM die ik als sample heb gekregen vond ik wel ok - nou hoor ik uit verschillende hoeken (allemaal mannen) dat drive erbij een nog beter effect geeft.
Weet jij wat over effect / risico / etc. van deze twee producten voor vrouwen?

Zonet enkele nieuwe smaken besteld, hopelijk vallen ze mee :

1kg Delicious whey limoen/citroen
1kg Delicious whey aardbei/banaan
2,5kg Pro80 tropical

Ben erg benieuwd :p

Zojuist Unleash! V2, Essential Amino Stack (EAS), Mega Grow en Whey shake besteld.
Ging een beetje moeizaam in firefox en safari.... maaaaaaaaaaaar het is gelukt!

Ik zal mijn ervaringen delen met jullie wanneer ik alles binnen heb. :)

Gooi je er nog wat samples bij Rene? :P

Hey Rene,

Na in het verleden als verschillende malen Nos Ether gebruikt te hebben zou ik graag de Ether tabs eens proberen. Zijn de reacties daar over het algemeen goed op? En is er groot verschil tussen de Tabs en de Nos Ether in poedervorm.
Ik twijfel nog tussen de Ether Tabs van get Diesel en de Crea Force caps van XXL zelf. Wat zijn de grootste verschillen tussen deze twee producten en welke zou je zelf gebruiken.

Ik ben nu al een dikke week bezig met NoBeta van Double T en dat bevalt met uitstekend, het product doet echt wat het belooft. Een geweldige pomp en beter uithoudingvermogen.
Heeft het trouwens nut die NoBeta te combineren met Ether Tabs of Crea Force Tabs?

Dank bij Voorbaat

• #12.138
Yo René,

Wil binnenkort een 'kuurtje' gaan doen (stack). Zat te denken aan Mass FX + Hyperdrol X2 (deze laatste heb jij helaas niet).

1. Is dit handig wanneer je aan het cutten bent (carb cyling 3:1)?
2. Of dient je kcal hoger te zijn voor een maximale spiergroei? Zo ja hoeveel dan ongeveer?
3. Is RPM + DRIVE een soortgelijke stack? (beide testosteronboosters?)
4. Zo ja, welke van de twee stacks heeft jouw voorkeur?

Alvast bedankt voor het antwoorden. :)

PS: Andere DBB'ers die ervaring hiermee hebben mogen uiteraard ook antwoorden.

Hyperdrol en mass fx is best een goede stack.. alles werkt uiteraard het beste als je niet aan het cutten bent. maar ook in de cut kan het zeker iets doen. rpm en drive tjaa. dan zou ik voor alpha x gaan.

als je ergens aan hyperdrol kan komen probeer dan die stack.

De RPM die ik als sample heb gekregen vond ik wel ok - nou hoor ik uit verschillende hoeken (allemaal mannen) dat drive erbij een nog beter effect geeft.
Weet jij wat over effect / risico / etc. van deze twee producten voor vrouwen?

Risico is er niet volgens mij... maar volgens mij doet drive niet zoveel voor vrouwen.. de combi rpm en drive is wel goed voor mannen. testosteron verhogend .

Zonet enkele nieuwe smaken besteld, hopelijk vallen ze mee :

1kg Delicious whey limoen/citroen
1kg Delicious whey aardbei/banaan
2,5kg Pro80 tropical

Ben erg benieuwd :p

De tropical is een wat gewaagde smaak .,. maar ik vind die wel lekker. de andere 2 zijn gewoon weg heerlijk :meal:

Zojuist Unleash! V2, Essential Amino Stack (EAS), Mega Grow en Whey shake besteld.
Ging een beetje moeizaam in firefox en safari.... maaaaaaaaaaaar het is gelukt!

Ik zal mijn ervaringen delen met jullie wanneer ik alles binnen heb. :)

Gooi je er nog wat samples bij Rene? :P

:thumbs: doet de site raar in deze browsers?

Hey Rene,

Na in het verleden als verschillende malen Nos Ether gebruikt te hebben zou ik graag de Ether tabs eens proberen. Zijn de reacties daar over het algemeen goed op? En is er groot verschil tussen de Tabs en de Nos Ether in poedervorm. Ik twijfel nog tussen de Ether Tabs van get Diesel en de Crea Force caps van XXL zelf. Wat zijn de grootste verschillen tussen deze twee producten en welke zou je zelf gebruiken.

Ik ben nu al een dikke week bezig met NoBeta van Double T en dat bevalt met uitstekend, het product doet echt wat het belooft. Een geweldige pomp en beter uithoudingvermogen.
Heeft het trouwens nut die NoBeta te combineren met Ether Tabs of Crea Force Tabs?

Dank bij Voorbaat

lastige vragen.. kan er ook niet goed een antwoord op geven. de ether tabs worden over het algemeen goed ontvangen .. en ja er zit wel wat verschil in ether tabs en crea-force.. lees even de beschrijvingen door van beiden...

nos ether geeft meer pomp dan de ether tabs maar de ethertabs geven meer drive en zijn ook testosteron verhogend.

Pffff, dat zijn idd een aantal lastige vragen!

Ok, ik heb een hele simpele voor je.....

waneer krijg ik wat samples van je?:D

@Rene

Ik werk op een mac en browse met firefox en/of safari.
Het bestelproces liep vast in Firefox na mijn bankkeuze, in safari ging het 2x niet lekker bij de captcha. Miscchien even een hick-up het lijntje, maar alles deed het uiteindelijk :-)

Laat het spul maar komen, kan ik lekker gaan knallen :P

Terug
Naar boven