Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Een vraagje rene ik wil arginine caps bij jullie kopen maar dan had ik een vraagje.

Kan ik dit gewoon als pre met creatine, glutamine en eas mengen. En post met creatine, eas, glutamine en wms mengen is dat een probleem?
wordt de werking zo van arginine minder?

En ik doe al deze producten samen in een bakje

Alvast bedakt

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.102
Ah oke, bedankt voor je snelle antwoord ;)

Helaas is het Karmaspuitje op..

oo had wel ff zin in een +1 karma shot :D

Een vraagje rene ik wil arginine caps bij jullie kopen maar dan had ik een vraagje.

Kan ik dit gewoon als pre met creatine, glutamine en eas mengen. En post met creatine, eas, glutamine en wms mengen is dat een probleem?
wordt de werking zo van arginine minder?

En ik doe al deze producten samen in een bakje

Alvast bedakt

ja dat kan prima samen! succes :wl:

zo even wat dingetjes ingeslagen wat ik nodig had/me broer
bestel nummer: 37207
gooi d'r maar wat samples bij :D
(net voor 3uur besteld nog), en waarschijnlijk is niemand morgen vroeg hier, dus bij buren afleveren als ik die informatie aan jou kan door geven
mvg

Jezus ! Die mammoth bars zijn nog groot ook :O

Zijn er mensen die de pro80 tropical al geprobeerd hebben?Ik zou niet weten wat ik mij met tropical moet voorstellen?Ananas?Ik ga deze misschien aan mijn boodschappenlijstje toevoegen ;)
Die WD limoen/citroen ga ik er ook bijnemen, lijkt me lekker fris en dat heb ik wel graag na men training

Laatst bewerkt:
goeie spullen ingekocht rene. De leucine en citruline malaat powders zijn zeker interessant!

tijdelijk kan je geluk hebben en 2500gram krijgen ipv 2250 ;).. omdat van sommige smaken de 2250 al uitverkocht is.. en als ik daar allemaal verschillene gewichten op de site moet zetten het een rommeltje wordt.

Ik heb geen samples van die isolaat verder ...
En geluk dat ik had! Dubbel geluk zelfs! Heb 2 potten van 2500 gram (ipv 2x 2250 gram) ontvangen. Helemaal toppie! Daar kan geen sample tegenop! :woot:

En wederom bedankt voor de supersnelle levering, ik had geen grammetje whey meer in huis. Begon al bijna afkickverschijnselen te krijgen... :jk:

• #12.109
Zijn er mensen die de pro80 tropical al geprobeerd hebben?Ik zou niet weten wat ik mij met tropical moet voorstellen?Ananas?Ik ga deze misschien aan mijn boodschappenlijstje toevoegen ;)
Die WD limoen/citroen ga ik er ook bijnemen, lijkt me lekker fris en dat heb ik wel graag na men training

Tropical is oranje.. en tjaa waar lijkt het op... moeilijk te zeggen eigenlijk.

goeie spullen ingekocht rene. De leucine en citruline malaat powders zijn zeker interessant!

Ja dat vond ik ook ;)

En geluk dat ik had! Dubbel geluk zelfs! Heb 2 potten van 2500 gram (ipv 2x 2250 gram) ontvangen. Helemaal toppie! Daar kan geen sample tegenop! :woot:

En wederom bedankt voor de supersnelle levering, ik had geen grammetje whey meer in huis. Begon al bijna afkickverschijnselen te krijgen... :jk:

:thumbs:

Over dextrojuice
Ik vond de smaak orange oh zo lekker de vorige keren, kon niet wachten tot na de training.
Mixte hem dan met EAS.

Ik schrok net een beetje van de nieuwe smaak, echt zoet !
Jammer man, maar jah smaken verschillen ,ik weet het ;)
Volgende keer effe lemon proberen dan maar, of is die ook zo zoet?

Dextro word ja gedoseerd na je lichaamsgewicht.
Ik heb een BF van 24% bij een gewicht van 116 kilo en 1.85 lang.
Gewoon doseren na die 116 kilo?

Whey instant choco is en blijft een toppertje!!
Na wat klagen ook een complimentje hehe:D

Ik heb Dextro lemon, vind em heerlijk smaken. Absoluut niet te sterk of te zoet (ik houd niet van te zoet). Meng hem meestal met Recovery Formula (punchsmaak), waardoor de smaak van de punch overheerst.

Zelf gebruik ik de Dextro alleen op trainingdagen (20 gram pre en 30 gram post WO i.c.m. de recovery formula bij zowel pre als post).

• #12.112
Over dextrojuice
Ik vond de smaak orange oh zo lekker de vorige keren, kon niet wachten tot na de training. Mixte hem dan met EAS.

Ik schrok net een beetje van de nieuwe smaak, echt zoet !
Jammer man, maar jah smaken verschillen ,ik weet het ;)
Volgende keer effe lemon proberen dan maar, of is die ook zo zoet?

Dextro word ja gedoseerd na je lichaamsgewicht.
Ik heb een BF van 24% bij een gewicht van 116 kilo en 1.85 lang.
Gewoon doseren na die 116 kilo?

Whey instant choco is en blijft een toppertje!!
Na wat klagen ook een complimentje hehe:D

te zoet? het zou eigenlijk minder zoet moeten zijn.... neem niet meer dan 40gram na de workout

ja,hij is echt een stuk zoeter, de vorige smaak was om te smullen :D

ik heb de tropical gisteren besteld dus volgende week zal ik het je weten te zeggen.
ik hoop dat hij lekker is want heb 2,5kg genomen.

service toppie weer!
zijn wel grootte caspules die CreaForce Caps, niet gedacht hehe.
Ik zal wel regelmatig een post doen over de werking.

En bedankt voor de samples!
hoop altijd een Crack sample te krijgen hopelijk bij me volgende bestelling(whey inslaan):P

• #12.117
service toppie weer!

hoop altijd een Crack sample te krijgen hopelijk bij me volgende bestelling(whey inslaan):P

Crack samples zijn er al even niet meer... ja dat zijn "000"caps.. maar anders krijgen we er ook niet zoveel mg in hahahaa

service toppie weer!

Haha extra veel kleine bestellingen plaatsen in de hoop meer samples te krijgen. :D
(niet eens zo'n slechte strategie)

Haha extra veel kleine bestellingen plaatsen in de hoop meer samples te krijgen. :D
(niet eens zo'n slechte strategie)
nou deze bestelling was toch een paar nulletjes
volgende zal wat minder zijn evt dextro juice aanschaffen, heb nu druivensuiker van de tuinen die zijn wel goedkoper maar is de werking nu echt anders?
en ik heb weer nieuwe whey nodig, heb cappucino en mango-perzik gekregen, word weer smullen

Haha jij cashkoetje! :D

Zo duur is die Dextrojuice toch niet? Je doet echt heel lang met een pot van 2kg. Gebruik je er veel van dan?

Hoe smaakt die druivensuiker?

Ik gebruik ongeveer 200-250 gram per week (afgerond naar boven), dus kan rustig 8-10 weken met een pot doen. :D

Terug
Naar boven