PatrickvH
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Supps zijn binnen!
Thx voor al het extra's ook Rene!![]()
Ik had wel samples dus zal laten weten hoe ze bevielen![]()
![]()
![]()
Was wel nieuwsgierig naar de whey delicious dus die moet ik dan maar eens bestellen.
Wacht wel even tot er zo'n mix uitkomt dan.
Maar nu toegeven aan me whey verslaving.![]()

Nou dat lijkt mij wel wat! Een punt per 10 euro ofzo en dan bij een volle kaart een gratis kg whey!Welke smaken komen er nog?
Zijn er nog steeds plannen voor een "klantenkaartsysteem" op je site? Dat je dan punten verdient naargelang je veel besteld en eventueel kortingen krijgt? ik blijf dat een supersysteem vinden...

he rene
ik heb een vraag ik heb maandag jp8 en nos esther besteld en vandaag binnen gekrege(bedankt voor de snelle levering)
ma nu lees ik in xxl magezine dat de verzend koste voor een product 4 euro zijn en voor twee gratis.
terwijl ik wel 4 euro verzend koste heb betaald.
mij bestel nr is 37021
bedankt
Welke smaken komen er nog?
Zijn er nog steeds plannen voor een "klantenkaartsysteem" op je site? Dat je dan punten verdient naargelang je veel besteld en eventueel kortingen krijgt? ik blijf dat een supersysteem vinden...
).. Het is lekker fris en fruitig maar toch romig.Aardbei en banaan zijn binnenkort ook als losse smaken verkrijgbaar..![]()

Hey Rene,
Bedankt, heb men spulletjes binnen..
maar ik vroeg me af over megagrow, moet je perse wachten tot de bcaa opgelost is?
Want keb em net gewoon achterover geslagen.. ik moest naar men werk..
ik hoor het wel,
groeten!
zover ik weet is het geen probleem (zelfde als met EAS).
bedankt voor je snelle antwoord..Ow okeebedankt voor je snelle antwoord..
Nog een vraag,
De oplaadfase, duurd 5dagen.. als ik nou geen trainings dag heb, moet ik dan 1keer na het ontwaken, en de andere? wanneer moet ik die nemen?
Mvg,
Oplaadfase is geen must... je kan ook gewoon 1 dosering per dag nemen.
je hoeft niet te wachten tot de BCAA's opgelost zijn.. doe ik ook niet.