MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Supps zijn binnen! :meal:
Thx voor al het extra's ook Rene! :aai:

Ik had wel samples dus zal laten weten hoe ze bevielen :flipoff: :booty: :evil2:

Was wel nieuwsgierig naar de whey delicious dus die moet ik dan maar eens bestellen.
Wacht wel even tot er zo'n mix uitkomt dan.

Maar nu toegeven aan me whey verslaving. :rocker:

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.082
Supps zijn binnen! :meal:
Thx voor al het extra's ook Rene! :aai:

Ik had wel samples dus zal laten weten hoe ze bevielen :flipoff: :booty: :evil2:

Was wel nieuwsgierig naar de whey delicious dus die moet ik dan maar eens bestellen.
Wacht wel even tot er zo'n mix uitkomt dan.

Maar nu toegeven aan me whey verslaving. :rocker:

een pak met alle smaken whey delicious gaat nog wel even duren.. maar ik zal er eens mee gaan beginnen.. doosje ontwerpen enzo.

succes met je supps!

XXL Omega 3 + Mammoth bars besteld. oehoehoehoe! :wl:

Die Mammoth bars zien er best nice uit (qua specs). Heb ooit ook eens zo'n bar bij een bestelling gekregen (Best Body was het dacht ik). Erg lekker! :meal:

Jammer dat ze vrij prijzig zijn (meeste van die repen zijn meer dan 2 euro per stuk). :(

Ik neem meestal gewoon mijn shakebaker mee in m'n tas met 1 of 2 doseringen (afhankelijk van hoe lang ik weg ben). Maar zo'n reep is natuurlijk een uitstekend alternatief. :)

he rene
ik heb een vraag ik heb maandag jp8 en nos esther besteld en vandaag binnen gekrege(bedankt voor de snelle levering)
ma nu lees ik in xxl magezine dat de verzend koste voor een product 4 euro zijn en voor twee gratis.
terwijl ik wel 4 euro verzend koste heb betaald.
mij bestel nr is 37021
bedankt

Ja maar dan wil ik wel alle smaken al hebben ;-)

Welke smaken komen er nog?

Zijn er nog steeds plannen voor een "klantenkaartsysteem" op je site? Dat je dan punten verdient naargelang je veel besteld en eventueel kortingen krijgt? ik blijf dat een supersysteem vinden...

heb me sups vandaag binne gekregen (Y)
en dus ook unleash v2 ben benieuwd :)

Zijn er nog steeds plannen voor een "klantenkaartsysteem" op je site? Dat je dan punten verdient naargelang je veel besteld en eventueel kortingen krijgt? ik blijf dat een supersysteem vinden...
Nou dat lijkt mij wel wat! Een punt per 10 euro ofzo en dan bij een volle kaart een gratis kg whey! :D

Ik stem voor. :D

• #12.090
he rene
ik heb een vraag ik heb maandag jp8 en nos esther besteld en vandaag binnen gekrege(bedankt voor de snelle levering)
ma nu lees ik in xxl magezine dat de verzend koste voor een product 4 euro zijn en voor twee gratis.
terwijl ik wel 4 euro verzend koste heb betaald.
mij bestel nr is 37021
bedankt

je hebt een stack gekocht en dat telt weer als 1 product.. nog even en we gaan over naar boven 50euro gratis verzenden. is duidelijker.

Appel-peer komt nog,. en mss nog wel wat.. cookies@cream..

Ja zo'n systeem wil ik wel... maar de site is nu in groot onderhoud.. Die jongen heeft daar nu eindelijk weer tijd voor. Er gaat van alles veranderen op de achtergrond en dit soort dingen worden dan mogelijk. Hoe het precies wordt weet ik nog niet maar ik wil wel zoiets.. zal nog wel een maand of 2-3 duren voor dat het er is.

Oeeeehhhh perensmaak! :meal:

• #12.092

We hadden appel voor ogen en zijn de labels ook voor gemaakt.. maar het is appel met een vleugje peer geworden... moet even bekijken wat ik me de labels doe (staat appel op en daarbij ook een groene appel afgebeeld ;) ).. Het is lekker fris en fruitig maar toch romig.

Ik denk dat ik de potten gewoon als appel ga labellen... de smaak gaat het meest die kant op. met een vleugje peer dan haha.. zal dat op de site er goed bij vermelden.

ik gebruik er niets van

Aardbei en banaan zijn binnenkort ook als losse smaken verkrijgbaar.. ;)

Hey Rene,

Bedankt, heb men spulletjes binnen..

maar ik vroeg me af over megagrow, moet je perse wachten tot de bcaa opgelost is?
Want keb em net gewoon achterover geslagen.. ik moest naar men werk..

ik hoor het wel,

groeten!

Hey Rene,

Bedankt, heb men spulletjes binnen..

maar ik vroeg me af over megagrow, moet je perse wachten tot de bcaa opgelost is?
Want keb em net gewoon achterover geslagen.. ik moest naar men werk..

ik hoor het wel,

groeten!

zover ik weet is het geen probleem (zelfde als met EAS).

zover ik weet is het geen probleem (zelfde als met EAS).

Ow okee;) bedankt voor je snelle antwoord..

Nog een vraag,

De oplaadfase, duurd 5dagen.. als ik nou geen trainings dag heb, moet ik dan 1keer na het ontwaken, en de andere? wanneer moet ik die nemen?

Mvg,

• #12.099
Ow okee;) bedankt voor je snelle antwoord..

Nog een vraag,

De oplaadfase, duurd 5dagen.. als ik nou geen trainings dag heb, moet ik dan 1keer na het ontwaken, en de andere? wanneer moet ik die nemen?

Mvg,

Oplaadfase is geen must... je kan ook gewoon 1 dosering per dag nemen.

je hoeft niet te wachten tot de BCAA's opgelost zijn.. doe ik ook niet.

Terug
Naar boven