MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.141
Pffff, dat zijn idd een aantal lastige vragen!

Ok, ik heb een hele simpele voor je.....

waneer krijg ik wat samples van je?:D

jij krijgt geen samples meer.... :lol:

@Rene

Ik werk op een mac en browse met firefox en/of safari.
Het bestelproces liep vast in Firefox na mijn bankkeuze, in safari ging het 2x niet lekker bij de captcha. Miscchien even een hick-up het lijntje, maar alles deed het uiteindelijk :-)

Laat het spul maar komen, kan ik lekker gaan knallen :P

de site wordt nu helemaal geupdate... ik geef dat nog even door.. thx!

Laatst bewerkt:
Bij uitverkoop zie ik Alri N'gorge staan. Hoe komt het dat dit nog zo prijzig is voor een product in uitverkoop?

240 caps voor 24.50 euro. Per 4 caps zit er maar 2gr CEE in heb ik gelezen...

Straks ga ik een bestelling plaatsen met zink, multivit, glucosamine en gaba. Ik twijfel nog om deze creatine erbij te nemen!

• #12.143
Bij uitverkoop zie ik Alri N'gorge staan. Hoe komt het dat dit nog zo prijzig is voor een product in uitverkoop?

240 caps voor 24.50 euro. Per 4 caps zit er maar 2gr CEE in heb ik gelezen...

Straks ga ik een bestelling plaatsen met zink, multivit, glucosamine en gaba. Ik twijfel nog om deze creatine erbij te nemen!

Kijk hier even wat het ergens anders kost ;), [Link niet meer beschikbaar] , en nog zo maar 1...

;)

XXL Nutrition;4194234Risico is er niet volgens mij... maar volgens mij doet drive niet zoveel voor vrouwen.. de combi rpm en drive is wel goed voor mannen. testosteron verhogend .[/QUOTE zei:
Helder.
Morgen eens kijken hoe die RPM ook al weer was, en woensdag weer een bestelling doen (donderdag thuiswerken).

Testoboosters / testoverhogers voor vrouwen: nutteloos dus ;)

zo net weer een bestelling gedaan
bestelnummer: 37405

had de verkeerde plaatsnaam gebruikt maar heb dit in een mailtje naar info@xxl.... gestuurd met de juiste plaatsnaam, ik neem aan dat ik het alsnog morgen kan verwachten :D

Groetjes

bestelling geplaats zojuist

hoop dat het morgen aankomt

• #12.147
zo net weer een bestelling gedaan
bestelnummer: 37405

had de verkeerde plaatsnaam gebruikt maar heb dit in een mailtje naar info@xxl.... gestuurd met de juiste plaatsnaam, ik neem aan dat ik het alsnog morgen kan verwachten :D

Groetjes

Als de postcode en het huisnummer klopt komen we een heel eind ;-) en we kijken altijd even bij onduidelijkheden in de orderhistorie

bestelling geplaats zojuist

hoop dat het morgen aankomt

TNT doet er de laatste week regelmatig 2 dagen over om te bezorgen.. zal eens bellen of er wat aan de hand is.

ach 2 dage ook goed ik heb geen haast

Kijk hier even wat het ergens anders kost ;), [Link niet meer beschikbaar] , en nog zo maar 1...

;)

Ja, ik heb mijn vraag gewoon mis geformuleerd ;) Ik had al gezien dat dit vroeger een zeer duur product was ;) Maar zelfs met deze fikse korting is het nog steeds duurder dan gemiddeld.

Ik bedoel meer: Hoe komt het dat de normale prijs voor dit product zo hoog ligt? Ik kan me niet inbeelden dat dit zoveel beter is als bvb. CEE van Stacker C

grtz

René ik heb hier wat tabletten Whey Amino liggen. Klopt het dat de tabletten bestaan uit whey hydrolisaat en dat ze ongeveer in een half uur worden opgenomen?

Rene, net even complex carb gainer + mtc olie bestelt, Olie gewoon ook in de shake beker gooien toch ?

:D

Rene, ben klaar om me trainingstack te gaan gebruiken, maar wil ook cardio verspreid doen over de week, wat raad jij me aan.

Cardio is vooral bedoelt voor conditie, maar wat afvallen is wel mooi meegenomen.
Ben ook wel benieuwd naar jouw visie als grote jongen zijnde van cardio.

Dacht zelf aan 3 x per week en dan aantal uren na krachttraining of op niet trainingsdagen.

Edit: Is natuurlijk de bedoeling dat het me groei neit al te veel in de weg staat.

• #12.155
Ja, ik heb mijn vraag gewoon mis geformuleerd ;) Ik had al gezien dat dit vroeger een zeer duur product was ;) Maar zelfs met deze fikse korting is het nog steeds duurder dan gemiddeld.

Ik bedoel meer: Hoe komt het dat de normale prijs voor dit product zo hoog ligt? Ik kan me niet inbeelden dat dit zoveel beter is als bvb. CEE van Stacker C
grtz

er zit wel wat meer in dan CEE alleen... kan je niet vergelijken.

René ik heb hier wat tabletten Whey Amino liggen. Klopt het dat de tabletten bestaan uit whey hydrolisaat en dat ze ongeveer in een half uur worden opgenomen?

Ja klopt... opname is ongeveer rond die koers.

Rene, net even complex carb gainer + mtc olie bestelt, Olie gewoon ook in de shake beker gooien toch ?

:D

ja dat kan prima.

Rene, ben klaar om me trainingstack te gaan gebruiken, maar wil ook cardio verspreid doen over de week, wat raad jij me aan.

Cardio is vooral bedoelt voor conditie, maar wat afvallen is wel mooi meegenomen. Ben ook wel benieuwd naar jouw visie als grote jongen zijnde van cardio.

Dacht zelf aan 3 x per week en dan aantal uren na krachttraining of op niet trainingsdagen.

Edit: Is natuurlijk de bedoeling dat het me groei neit al te veel in de weg staat.

Cardio is nooit verkeerd (algehele conditie) als je maar je hardslag niet te hoog laat gaan en geen uren ook ;) ..

Ik zou gewoon cardio doen direct na je krachttraining.. beste is in de ochtend op nuchtere maag maar daar moet je wel gelegenheid voor hebben.

rené, al nieuws van die nieuwe nitrocrea? of is het al de nieuwe op je site?

• #12.158
rené, al nieuws van die nieuwe nitrocrea? of is het al de nieuwe op je site?

Die komt denk met een week of 2....

Er is een storing met de uitgaande bestel bevestiging email, die wordt niet verzonden.. , de orders komen wel goed bij ons binnen verder. ik kan alleen de Hosting niet bereiken nu. Mss maar eens overstappen naar een andere die 24uur/dag bereikbaar is.

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Ga je vlugger spieren verliezen bij intensieve cardio?Mijn cardio doe ik nogal redelijk intensief, kan me nooit inhouden.:D

ja daar zijn tabellen voor ;)... voor vetvebranding moet je niet te hoog gaan anders brand je ook spieren op. maar als je voor de conditie gaat dan moet je gassen haha.

Die komt denk met een week of 2....

Er is een storing met de uitgaande bestel bevestiging email, die wordt niet verzonden.. , de orders komen wel goed bij ons binnen verder. ik kan alleen de Hosting niet bereiken nu. Mss maar eens overstappen naar een andere die 24uur/dag bereikbaar is.

ok

dus als ik bestel, gwn het geld overmaken zonder een bestelnr? ga nu bestellen daarmee...

Heb vanmorge om 11:35 iig nog een bevestigingsmailtje gehad.
Kijken of de whey delicious en EAS wat is. ::lick:

Terug
Naar boven