Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vandaag whey instant and night protein besteld. Eerste keer dat ik bij XXL bestel, ben benieuwd! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.183
is er een probleem met de levering ??

Zondag bestelling geplaatst en betaald met internetbankieren.
Normaal gezien heb ik het dan dinsdag of ten laatste woensdag morgen bij mij thuis. ('s middags komt hij NOOIT)

Nu niks gezien. Ik weet uit ervaring dat de chauffeur van dpd op donderdag en vrijdag niet bij mij langs komt...ligt zogezegd niet op zijn route.

Word dus volgende week....is niet meer prettig ....DPD !!!!!!!!!

XXL Nutrition, XXL Training Stack 1 stack (Orange), aantal:1, prijs: 89.95
XXL Nutrition, DextroJuice Pro 2000 gram (Orange), aantal:1, prijs: 15.95

Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 105.90

Uw bestelnummer is: 37362

Ik heb het even doorgemaild naar kantoor... ze kijken het even na. Als we met TNT verzenden naar Belgie geven hun het ook weer aan DPD . dus dat lost niets op helaas.

Welke smaken dat dan? of is het nog een verrassing, ben wel benieuwd

- aardbei
- banaan
- Appel met een vleugje peer ;)

• #12.185
ook al bekend wanneer ze worden uitgebracht?
ben erg benieuwd na die banaan, moet bosvruchten trouwens ook nog proberen

Ik denk met een week of 2-3 dat die er zijn.

Ik ben ook bezig met een sample pack met van alle 11 smaken een zakje van 30gram daarin... maar dat duurt nog iets langer. (4-5weken ca)

Alles netjes binnen gekregen Rene... maar waar zijn de ****ing samples... ofzo? :D

:D pakketje binnen :D
Buurvrouw had het aangenomen, en vertilde zich bijna ;)
Dusse: drive doet niet zoveel bij vrouwen? Wellicht kan ik een geïnteresseerde vent er blij mee kan maken (ofzo)...

Die pot diet shake is echt HUGE!

Dusse: drive doet niet zoveel bij vrouwen? Wellicht kan ik een geïnteresseerde vent er blij mee kan maken (ofzo)...

je kan die pillen misschien door de koffie van je man mixen ofzo, krijg je met een beetje geluk een hoop cardio voor terug:)

Ik denk met een week of 2-3 dat die er zijn.

Ok,dan weet ik weer wat bestellen(peer) want tegen die tijd zal men whey wel op zijn die vandaag is toegekomen.
Die pro80 tropical is belange niet slecht, had al bang dat ik een slechte keuze had gemaakt want 2,5kg is niet zo vlug op.Ik vind dat hij aardig goed smaakt en ben er vrij zeker van dat ik hem niet vlug beu zal worden ;)

Laatst bewerkt:
even snel een vraagje: kan ik dextrojuice tijdens mijn workout nemen als vervanging van een banaan? of dien ik dit alleen na training te nemen?

• #12.197
Alles netjes binnen gekregen Rene... maar waar zijn de ****ing samples... ofzo? :D

het is erg schaars met de samples... wachten is op onze eigen samples.. denk volgende week.

Mooie pot toch ;)

Ok,dan weet ik weer wat bestellen(peer) want tegen die tijd zal men whey wel op zijn die vandaag is toegekomen.
Die pro80 tropical is belange niet slecht, had al bang dat ik een slechte keuze had gemaakt want 2,5kg is niet zo vlug op.Ik vind dat hij aardig goed smaakt en ben er vrij zeker van dat ik hem niet vlug beu zal worden ;)

Ok mooi.. het is best een gewaagde smaak.. maar weer eens iets anders.

even snel een vraagje: kan ik dextrojuice tijdens mijn workout nemen als vervanging van een banaan? of dien ik dit alleen na training te nemen?

tjaa een banaantje is ook wel lekker :meal: maar dextro tijdens je trainen kan prima

Thanks voor de snelle service, zoals gewend.
Wat een schatjes zijn jullie toch ook.

Terug
Naar boven