XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hallo Rene,

Ben weer van plan om wat te gaan bestellen; een supplement dat me enkele kilo's ''massa'' erbij bezorgd. Nu heb ik Megagrow al een keer gehad en wil ik dus wat anders gaan proberen. Ben je te spreken over de BSN Nitrix producten of heb je iets waarvan je zegt 'dit product moet je eens proberen..'?

rené, bestelling van de week binnengekregen nog bedankt voor de vetverbrandersample:(
vraag: lijkt mij dat ik de citrulline op nuchtere maag moet innemen op niet trainingsdagen is het een probleem dat ik dit samen doe met b-alanine en creatine en eventueel er 20 gram dextrojuice bijdoe?
en dan half uur later mijn ontbijt (brinta, melk, whey)?
of weet jij iets beters?

trouwens, gisteren voor het eerst unleash gebruikt, boven verwachting! echt super!

oow jammer dat de samples op zijn, zojuist 2 whey delicious besteld..
Bosbes en cocos.. iemand ervaringen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.224
Hallo Rene,

Ben weer van plan om wat te gaan bestellen; een supplement dat me enkele kilo's ''massa'' erbij bezorgd. Nu heb ik Megagrow al een keer gehad en wil ik dus wat anders gaan proberen. Ben je te spreken over de BSN Nitrix producten of heb je iets waarvan je zegt 'dit product moet je eens proberen..'?

Nitrix ben ik niet zo kapot van. NOS ether is een aanrader of size on evt.
Kijk daar eens naar.

rené, bestelling van de week binnengekregen nog bedankt voor de vetverbrandersample:(
vraag: lijkt mij dat ik de citrulline op nuchtere maag moet innemen op niet trainingsdagen is het een probleem dat ik dit samen doe met b-alanine en creatine en eventueel er 20 gram dextrojuice bijdoe?
en dan half uur later mijn ontbijt (brinta, melk, whey)?
of weet jij iets beters?

trouwens, gisteren voor het eerst unleash gebruikt, boven verwachting! echt super!

o haha heb je een fatburner sample gekregen? :p

citrulline mengen kan prima, en zoals je voorsteld zou ik het zelf ook doen.

De UNLEASH! wordt zeer goed ontvangen overal... ben er zelf ook tevreden over. We doen echt niet onder voor de grote merknamen ;)

5 kg instant en dextro is weer goed ontvangen rene. zoals altijd is de levering weer top:)

Rene ik had een vraag over vitargo/ x-targo waxy maize
Vitargo is 2x zo duur maar is de kwaliteit ook zoveel beter?
na de training heb ik dextrose maar ik wou een van deze producten voor met andere supplementen te mengen als pre-workout en eventueel met EAS tijdens het trainen.
welke raad jij aan?

• #12.228
Rene ik had een vraag over vitargo/ x-targo waxy maize Vitargo is 2x zo duur maar is de kwaliteit ook zoveel beter?
na de training heb ik dextrose maar ik wou een van deze producten voor met andere supplementen te mengen als pre-workout en eventueel met EAS tijdens het trainen.
welke raad jij aan?

WMS is nu in de aanbieding... en vond ik best goed werken.. merkte niet echt verschil met vitargo..

overigens neem ik nu zelf dextrojuice. maar een WMS of vitargo is best een keer het proberen waard.

BTW ik had die pro80 pot eindelijk opengemaakt, neem er een shake van en begin me toch een potje te kokhalzen. De smaak staat me niet tegen, tweede shake idem. Met echt alles heb ik geen problemen smaakloze etc. Maar deze krijg ik er gewoon niet in zonder te kokken. Zelf vreet ik echt alles zonder problemen maar dit.
Terwijl mijn vriendin gewoon een slok nam en er gebeurde niks.

Meer van gehoord of ben ik de enigste?

@ rene
voor training is tog eas niet nodig om in te nemen?
want dan eet ik al een stevig goede maaltijd , enkel na training eas met dextrose en
creatine en 20 min later whey shake?

• #12.231
BTW ik had die pro80 pot eindelijk opengemaakt, neem er een shake van en begin me toch een potje te kokhalzen. De smaak staat me niet tegen, tweede shake idem. Met echt alles heb ik geen problemen smaakloze etc. Maar deze krijg ik er gewoon niet in zonder te kokken. Zelf vreet ik echt alles zonder problemen maar dit.
Terwijl mijn vriendin gewoon een slok nam en er gebeurde niks.

Meer van gehoord of ben ik de enigste?

Geen idee.. nooit gehoord.. welke smaak heb je? Misschien het smaak aroma waar je zo heftig tegen reageert. Heb je vaker shake's gehad met deze smaak van welk merk dan ook.

@ rene
voor training is tog eas niet nodig om in te nemen?
want dan eet ik al een stevig goede maaltijd , enkel na training eas met dextrose en creatine en 20 min later whey shake?

Er na is belangrijker dan ervoor.. zo kan het prima.. ook met je whey shake prima zo.

Laatst bewerkt:
ahaa zelfs levering op zaterdag.. TOP!!

Heb een leuke lekkere sample gekregen.. voor na een training.. Ben benieuwd..

2 potten whey delicious.. Even iene miene mutten voor welke open te maken.. Miss wel allebei (a)

Top Rene!

pro80 vanille, heb eigenlijk alleen maar vanille producten genomen.
Maak ik die andere emmer net open daarvan geen probleem, probeerde ik net weer die eerste weer hetzelfde.

2x dextrojuice en 3x visolie binnen, supersnel weer. bedankt!

vandaag CreaPump besteld, ben benieuwd :D

ik had maandag NO explode/WTF alri gebruikt (van ieder 1 scoop) lekker getraind.
dinsdag had ik nox pump gebruikt ook lekker getraind
donderdag voor het eerst unleash, ongeveer 15/20 minuten na inname op weg naar de sportschool leek het wel of ik wakker geschud werd/ of ik een emmer ijskoud water over me heen kreeg, een ontiegelijke drive zat er ineens, wow dacht ik dit werkt echt!
echte knaltraining gehad met nieuwe PR op triceps!
heb 6 knalsets triceps gedaan en 6 knalsets schouders, ik mocht van me zelf niet meer doen anders was ik door blijven gaan.

Wat is feitelijk de voedingswaarde van de normale smaken van whey delicious? Zoals banaan,aardbei en choco

Dezelfde als de bosvruchten?

ik las net dat SpankSta een lekker sample had gekregen, zijn er weer samples binnen gekomen?
moet morgen even een kleine bestelling plaatsen (whey delicous banaan-aardbei).
en zodra de banaan uitkomt weer bestellen :)

ik las net dat SpankSta een lekker sample had gekregen, zijn er weer samples binnen gekomen?
moet morgen even een kleine bestelling plaatsen (whey delicous banaan-aardbei).
en zodra de banaan uitkomt weer bestellen :)

Samples zijn miss 1 dag daar dus ik zou er niet op rekenen, ik bestelde en dacht dat ze er niet waren en toch was er wat binnengekomen wss die dag..

renee enig idee wanneer er weer samples komen? dan plaats ik nog een bestelling :)

gr

Terug
Naar boven