MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Diet shake is fantastisch spul!
Gisteren avondje de hort op (nachtfotografie met de vereniging) en dan is zo'n shake wel handig tussendoor (bak rijst paste niet in cameratas), maarre: WTF?! Heb je ook chocosmaak?! (staat ook op de pot)

Die whey delicious choco is trouwens érg lekker! Je had gelijk... :D
Nou ben ik benieuwd naar de NightProtein choco, maar die maak ik pas open als ik de banaan op heb...
Straks maar eens wat reviews op je site zetten!

Dinsdag voor het eerst een bestelling geplaatst.
Megagrow New en EAS.
Woensdag was het in huis! Zoals beloofd dus.:D

Superservice....maandag beginnen met HST (deze week deconditionering)
Wel alvast beetje geproefd...smaakt best! (Kersen!):lick:

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.203
Diet shake is fantastisch spul!
Gisteren avondje de hort op (nachtfotografie met de vereniging) en dan is zo'n shake wel handig tussendoor (bak rijst paste niet in cameratas), maarre: WTF?! Heb je ook chocosmaak?! (staat ook op de pot)

Die whey delicious choco is trouwens érg lekker! Je had gelijk... :D
Nou ben ik benieuwd naar de NightProtein choco, maar die maak ik pas open als ik de banaan op heb...
Straks maar eens wat reviews op je site zetten!

CHocolade hebben we alvast op de pot gezet zodat die mogelijkheid open is. Vanille kon ik niet echt lekker krijgen dus staat ook niet op de pot. Chocolade komt dus mss wel maar niet binnen 2 maanden.

Whey delicious choco vind ik ook geslaagd.. alleen de kleur van het label vind ik teveel op cappuccino lijken, We maken de labels op en dan wordt het meer donker bruin ;)

Dinsdag voor het eerst een bestelling geplaatst. Megagrow New en EAS.
Woensdag was het in huis! Zoals beloofd dus.:D

Superservice....maandag beginnen met HST (deze week deconditionering)
Wel alvast beetje geproefd...smaakt best! (Kersen!):lick:

thx! en succes!

CHocolade hebben we alvast op de pot gezet zodat die mogelijkheid open is. Vanille kon ik niet echt lekker krijgen dus staat ook niet op de pot. Chocolade komt dus mss wel maar niet binnen 2 maanden.

Ah... nou vooruit dan maar... ;)
Ik weet niet of ik zoveel diet shake ga gebruiken dat ik over 2 maanden al nodig heb... Ben wel vergeten omega-3 caps te bestellen :(

Die limoen/citroen is echt lekker zeg,vooral met goed koud water!Smaak is niet overdreven zoet maar juist perfect!Deze wordt samen met de coco's mijn vaste whey denk ik
De aardbei/banaan vond ik iets minder.Ik moet er ook wel bijzeggen dat aardbei of banaan sowieso al mijn ding niet is,maar wou hem toch eens proberen.

• #12.206
Die limoen/citroen is echt lekker zeg,vooral met goed koud water!Smaak is niet overdreven zoet maar juist perfect!Deze wordt samen met de coco's mijn vaste whey denk ik
De aardbei/banaan vond ik iets minder.Ik moet er ook wel bijzeggen dat aardbei of banaan sowieso al mijn ding niet is,maar wou hem toch eens proberen.

hahaha als je zowel aardbei en banaan niet lekker vind was aardbei&banaan ook geen handige keuze ;). We komen overigens ook met los aardbei en banaan, dat kan toch niet ontbreken.

Limoen&Citroen wilde de producent niet aan eigenlijk.. ze vonden het een kansloze smaak. Maar ze hebben die toch voor me moeten maken ;), is weer eens iets anders.

zijn er nog andere smaken renee van eas?

heb het voor het eerst genomen en de smaak is erg.... maar ja no pain no gain

Is de gym waar je traint geïnteresseerd in XXL Nutrition? Stuur me dan een PM !
Komt daar een samenwerking uit dan geven we een supplementen pakket als beloning.

Hehe ff kijken of ik die pikkies kan overtuigen dat XXL de bom is.. want ik mag geen supps kopen van m'n ouders maarja winnen is wat anders :D

zijn er nog andere smaken renee van eas?

heb het voor het eerst genomen en de smaak is erg.... maar ja no pain no gain
ik vond het ook echt smerig de 1e x, nu is het net siroop
zit nu aan me 2e pot, zeer tevreden erover, gwn een kwestie van wennen

Die punch-smaak is juist briljant lekker!

He Rene, Ik heb aardbei&banaan delicious ontvangen en die is gewoon dodelijk lekker. Lekkerste shake die ik ooit heb gedronken en bij elke slok controleer ik toch of het wel een whey shake is:D

• #12.214
He Rene, Ik heb aardbei&banaan delicious ontvangen en die is gewoon dodelijk lekker. Lekkerste shake die ik ooit heb gedronken en bij elke slok controleer ik toch of het wel een whey shake is:D

:thumbs: Niet iedereen vind de smaak lekker maar daarom hebben we straks 11 smaken.. Zit er voor iedereen wel wat tussen.

Service is echt TOP TOP TOP TOPPP!!!!
besteld gister en om 9:15 binnen vandaag :|

trouwens rene, ik gebruik nu nos ether het is bijna op (1 weekje nog ofzo) maar heb vanochtend creapump binnen gekregen(goede prijs). Nu is mijn vraag: is het aan te raden om creapump gelijk te gebruiken na Nos Ether?

of is een week of 2 er tussen beter? of valt het nog samen te gebruiken?

Nice magazine ook zaten een stuk of 3 bij me bestelling (heb liever samples :P )

• #12.216
Service is echt TOP TOP TOP TOPPP!!!!
besteld gister en om 9:15 binnen vandaag :|

trouwens rene, ik gebruik nu nos ether het is bijna op (1 weekje nog ofzo) maar heb vanochtend creapump binnen gekregen(goede prijs). Nu is mijn vraag: is het aan te raden om creapump gelijk te gebruiken na Nos Ether?

of is een week of 2 er tussen beter? of valt het nog samen te gebruiken?

Nice magazine ook zaten een stuk of 3 bij me bestelling (heb liever samples :P )

Samples komen er weer aan ;)

Je kan gewoon overstappen op de creapump hoor... geen probleem.

Hopelijk komt mijn pakje morgen aan! 22/9 overgeschreven via internet banking :)

• #12.218
hoi rene,
zonet een bestelling geplaats
order nummer:37738
mischien kun je er wat samples in doen :):) aangezien ik wat andere sups ook wil gaan testen.:)

• #12.220
Terug
Naar boven