AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

wat een gezeik steeds over de samples als rene ze heeft stuurt die heus wel

jezus man

als ik spul nodig heb ga ik echt niet wachten op samplen :roflol:

vind het ook wat belachelijk om altijd maar iedereen te horen smeken om een sample ... als je shit op is gaje toch niet wachten tot je 1 foking zakja crack erbij krijgt ofzo ... zet gewoon bij opmerkingen graag sample aub , als er zijn zul je er heus wel 1 krijgen hoef je echt dbb niet mee te spammen!
dit topic is trouwens om info te vragen over de sups van xxl en info te krijgen die Rene hier zelf opzet . Het heet niet xxl. samples and shit

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

renee enig idee wanneer er weer samples komen? dan plaats ik nog een bestelling :)

gr

wachten op de paashaas beste vriend

pffff, dit typeert toch weer hoe hollanders in elkaar zitten:rolleyes:. doe alsjeblieft niet zo zielig om een paar samples of pas een bestelling plaatsen als je er een sample bij krijgt. de t*ring zeg!

voor de sneue figuren hier: als je nog een crack sample wilt, mag je hem van mij hebben. ik gebruik het toch niet.

wat een stel stakkers zeg:rolleyes:

Net voor het eerst besteld....
hopen dat het goed aankomt :D

Samples samples!!!

Idd wat een gezeik elke keer om die samples.
Mijn god zeg, betaal een pot ipv dat gezeik om wat GRATIS zakjes!!!

Gierige Hollanders, ik schaam me dood elke keer als ik dit lees.

hey René,

Ik ben voor het eerst met caffeine caps begonnen. Neem het nu een week of 2. Drink trouwens nooit koffie of iets dergelijks.

Hier komt mn vraag: ik voel me echt moe en futloos als ik die caps niet neem. En zelfs als ik ze neem voel ik me weer vrij moe, een paar uur na inname. Kan dit door de caffeine caps komen? Neem max 2 capsules op een dag.

hey René,

Ik ben voor het eerst met caffeine caps begonnen. Neem het nu een week of 2. Drink trouwens nooit koffie of iets dergelijks.

Hier komt mn vraag: ik voel me echt moe en futloos als ik die caps niet neem. En zelfs als ik ze neem voel ik me weer vrij moe, een paar uur na inname. Kan dit door de caffeine caps komen? Neem max 2 capsules op een dag.

moe of down?ik ging me downvoelen wanneer ik ze niet nam :P

Beste seizoen om te trainen is de winter ja! Goed fris in de garage en daarbovenop kan ik gaan snowboarden in januari! haha

Zó - die NightProtein met chocosmaak is gruwelijk lekker zeg!
Bij vanille en banaan stond de structuur de smaak in de weg, maar dat is bij choco absoluut niet het geval!
Lekker! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.259
ahaa zelfs levering op zaterdag.. TOP!!

Heb een leuke lekkere sample gekregen.. voor na een training.. Ben benieuwd..

2 potten whey delicious.. Even iene miene mutten voor welke open te maken.. Miss wel allebei (a)

Top Rene!

2x dextrojuice en 3x visolie binnen, supersnel weer. bedankt!

:thumbs:

ik had maandag NO explode/WTF alri gebruikt (van ieder 1 scoop) lekker getraind.
dinsdag had ik nox pump gebruikt ook lekker getraind
donderdag voor het eerst unleash, ongeveer 15/20 minuten na inname op weg naar de sportschool leek het wel of ik wakker geschud werd/ of ik een emmer ijskoud water over me heen kreeg, een ontiegelijke drive zat er ineens, wow dacht ik dit werkt echt!
echte knaltraining gehad met nieuwe PR op triceps!
heb 6 knalsets triceps gedaan en 6 knalsets schouders, ik mocht van me zelf niet meer doen anders was ik door blijven gaan.

Hoeveel had je genomen dan?

Wat is feitelijk de voedingswaarde van de normale smaken van whey delicious? Zoals banaan,aardbei en choco

Dezelfde als de bosvruchten?

Alle vruchten en vanille smaken hebben dezelfde voedingswaarden... de andere wijken iets af vanwege toevoegingen (stukjes koffie, stukjes cocos en cacao poeder.

renee enig idee wanneer er weer samples komen? dan plaats ik nog een bestelling :)

gr

ik waag me er niet meer aan.. ik zie ze vanzelf wel verschijnen. Leveranciers zijn iig niet scheutig met samples.

hey René,

Poeh.. geen idee. mss maar even tijdje nie nemen?

Wat is dat dan? even filmpje kijken..... oo haha die neem je dan mee als je met je vriendin een middag de stad ingaat.

Zó - die NightProtein met chocosmaak is gruwelijk lekker zeg! Bij vanille en banaan stond de structuur de smaak in de weg, maar dat is bij choco absoluut niet het geval!
Lekker! :thumb:

Ik vind de smaak vanille de minst geslaagde smaak.. dan proef je echt de stuctuur van de proteine. Mooi dat de choco je bevalt!

Terug
Naar boven