Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
renee enig idee wanneer er weer samples komen? dan plaats ik nog een bestelling
gr
. doe alsjeblieft niet zo zielig om een paar samples of pas een bestelling plaatsen als je er een sample bij krijgt. de t*ring zeg! 
samples samples!!!
Idd wat een gezeik elke keer om die samples.
Mijn god zeg, lees reviews ,trek je plan en betaal een pot ipv dat gezeik om wat gratis zakjes!!!
Gierige hollanders, ik schaam me dood elke keer als ik dit lees.
hey René,
Ik ben voor het eerst met caffeine caps begonnen. Neem het nu een week of 2. Drink trouwens nooit koffie of iets dergelijks.
Hier komt mn vraag: ik voel me echt moe en futloos als ik die caps niet neem. En zelfs als ik ze neem voel ik me weer vrij moe, een paar uur na inname. Kan dit door de caffeine caps komen? Neem max 2 capsules op een dag.

moe of down?ik ging me downvoelen wanneer ik ze niet nam![]()
haha toevallig voel ik me ook down de laatste tijd. Maar ook moe. Kan bijna niet opstaan en heb vaak slaap.
zwaar klote.
haha..haha toevallig voel ik me ook down de laatste tijd. Maar ook moe. Kan bijna niet opstaan en heb vaak slaap.
zwaar klote.

de winter staat voor de deur. heb dit ook. vroeger donker, later licht...
klote tijd![]()
Zó - die NightProtein met chocosmaak is gruwelijk lekker zeg!
Bij vanille en banaan stond de structuur de smaak in de weg, maar dat is bij choco absoluut niet het geval!
Lekker!![]()
Dikte ligt aan de hoeveelheid water die je erbij gooit. Ik zorg dat de dikte als een soort vla blijft, en lepel het naar binnen. Heerlijk!
ahaa zelfs levering op zaterdag.. TOP!!
Heb een leuke lekkere sample gekregen.. voor na een training.. Ben benieuwd..
2 potten whey delicious.. Even iene miene mutten voor welke open te maken.. Miss wel allebei (a)
Top Rene!
2x dextrojuice en 3x visolie binnen, supersnel weer. bedankt!
ik had maandag NO explode/WTF alri gebruikt (van ieder 1 scoop) lekker getraind.
dinsdag had ik nox pump gebruikt ook lekker getraind
donderdag voor het eerst unleash, ongeveer 15/20 minuten na inname op weg naar de sportschool leek het wel of ik wakker geschud werd/ of ik een emmer ijskoud water over me heen kreeg, een ontiegelijke drive zat er ineens, wow dacht ik dit werkt echt!
echte knaltraining gehad met nieuwe PR op triceps!
heb 6 knalsets triceps gedaan en 6 knalsets schouders, ik mocht van me zelf niet meer doen anders was ik door blijven gaan.
Wat is feitelijk de voedingswaarde van de normale smaken van whey delicious? Zoals banaan,aardbei en choco
Dezelfde als de bosvruchten?
renee enig idee wanneer er weer samples komen? dan plaats ik nog een bestelling
gr
hey René,
Ik ben voor het eerst met caffeine caps begonnen. Neem het nu een week of 2. Drink trouwens nooit koffie of iets dergelijks.
Hier komt mn vraag: ik voel me echt moe en futloos als ik die caps niet neem. En zelfs als ik ze neem voel ik me weer vrij moe, een paar uur na inname. Kan dit door de caffeine caps komen? Neem max 2 capsules op een dag.
hey rene
Misschien wat voor jullie assortiment:
http://www.youtube.com/watch?v=XtZET3RMw80&feature=related
Zó - die NightProtein met chocosmaak is gruwelijk lekker zeg! Bij vanille en banaan stond de structuur de smaak in de weg, maar dat is bij choco absoluut niet het geval!
Lekker!![]()
hey rene
Misschien wat voor jullie assortiment:
http://www.youtube.com/watch?v=XtZET3RMw80&feature=related