jams
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leveren jullie ook in het groothertogdom luxemburg?

leveren jullie ook in het groothertogdom luxemburg?
ja dat kan ook... maar dat moet dan even apart vermeld worden in de opmerkingen

)Ik heb contact gehaden ik hoor later meer. ze zijn nog niet in productie
• Large and Small Bag Options
• Wholesale Availability
• Private Labeling
![]()

Ik heb contact gehaden ik hoor later meer. ze zijn nog niet in productie
• Large and Small Bag Options
• Wholesale Availability
• Private Labeling
![]()

Even een vraag over Mega Grow van xxl. Na het mixen met water drijven de BCAA's bovenop zoals ook aangegeven staat op de website. Het advies is de shaker even laten staan totdat het helemaal opgelost is maar dat duurt bij mij dus minimaal 15 minuten. Is de creatine in Mega Grow na 15 minuten niet verandert in creatinine?
Enig idee hoelang dit duurt?
Wat is nou het beste om te doen, gewoon na het shaken direct drinken en lekker die BCAA's eraf slurpen?? of laten staan tot ze opgelost zijn en dan maar het risico nemen dat de creatine (geheel of deels) is omgezet in creatinine.
Even helemaal los van hiervan, ik vind zowel orange als kers echt lekker, wanneer komt aardbei op de markt?
grtz![]()
Nou Rene volgens mij word dit een hype dit tasje en graag gedaan hoor dat filmpje wat ik geplaatst had![]()
shakebeker omdraaien en vaak schudden. Binnen 2 minuten is het dan opgelostEven een vraag over Mega Grow van xxl. Na het mixen met water drijven de BCAA's bovenop
xxxx
xx

shakebeker omdraaien en vaak schudden. Binnen 2 minuten is het dan opgelost![]()

Even een vraag over Mega Grow van xxl. Na het mixen met water drijven de BCAA's bovenop zoals ook aangegeven staat op de website. Het advies is de shaker even laten staan totdat het helemaal opgelost is maar dat duurt bij mij dus minimaal 15 minuten. Is de creatine in Mega Grow na 15 minuten niet verandert in creatinine?
Enig idee hoelang dit duurt?
Wat is nou het beste om te doen, gewoon na het shaken direct drinken en lekker die BCAA's eraf slurpen?? of laten staan tot ze opgelost zijn en dan maar het risico nemen dat de creatine (geheel of deels) is omgezet in creatinine.
Even helemaal los van hiervan, ik vind zowel orange als kers echt lekker, wanneer komt aardbei op de markt?
grtz![]()
... 2 smaken vind ik voldoende nu.hangt natuurlijk wel van de prijs af denk ik, iedereen wil het wel, maar als het te duur is dan gaan er wel veel afhaken denk ik...
shakebeker omdraaien en vaak schudden. Binnen 2 minuten is het dan opgelost![]()
hahahahahahahaik heb nu al 4 lange zwarte haren gevonden in mijn whey. kan niet van mij of van iemand anders zijn, aangezien niemand zo lang haar heeft in de familie.
wel een beetje vies![]()