AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.321
ik heb je karma gegeven en nu maar afwachten of ze terugmailen.

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Please 6-pack bags send Rene from XXL nutrition a mail bag and give his company a hell of a sellboost

Zodra ik meer info heb laat ik het weten.

oehh hellemaal vergeten dalijk komen ze me weer een bestelling leveren yum

''pakketje in the pocket''

:thumbs:

zou idd nice zijn zo'n tasje:) oogt professioneel:p

• #12.324
goed bezig en hopelijk verkoop je er genoeg als je ze ooit binnenkrijgt :D

Ik heb nog geen prijs gezien, hopelijk blijft dat binnen de perken. Die tassen moet nog in productie. IK verwacht er zeker geen grote omzet van het is echt een niché product in mijn ogen voor de liefhebber.

Maar ik zou er graag een aantal inkopen en als het even kan met ons logo erop dan hoeven we er ook niet echt iets op te verdienen maar is het een promotie item ook.

Ik heb nog geen prijs gezien, hopelijk blijft dat binnen de perken. Die tassen moet nog in productie. IK verwacht er zeker geen grote omzet van het is echt een niché product in mijn ogen voor de liefhebber.

Maar ik zou er graag een aantal inkopen en als het even kan met ons logo erop dan hoeven we er ook niet echt iets op te verdienen maar is het een promotie item ook.
prima, als ze er maar komen :D

• #12.328
keep the spirit alive

Ik heb ene mail teruggehad van Mark van Sixpack dat hij deze week nog de vragen beantwoord ivm ernstige drukte en vraag naar de sixpack dus komt goed :cool:

Tnx weer voor de snelle levering! (Y)

Bestaat er trouwens ook een supplement waarin zowel EAS + dextrose inzit? Dat zou ideaal zijn

• #12.333
Ik heb ene mail teruggehad van Mark van Sixpack dat hij deze week nog de vragen beantwoord ivm ernstige drukte en vraag naar de sixpack dus komt goed :cool:

Ja klopt... ik heb al contact .. volgende week meer.

Bestaat er trouwens ook een supplement waarin zowel EAS + dextrose inzit? Dat zou ideaal zijn

jij vind dat ideaal maar iemand anders vind het pas ideaal als er bv creatine inzit of wat anders ;)

het zit er voorlopig niet. In principe is Megagrow een zeer goede postworkout

Compliment voor XXL

Pakketje lekker snel binnen (Woensdag avond besteld, vrijdag in de ochtend ergens) binnen gekregen. :thumbs:

• #12.335
Reneetje, is Garlicin van Natures Way niet meer verkrijgbaar bij jullie??

@ René: enig idee hoelang de nieuwe NOX PUMP van Ultralife hier in Nederland wordt verkocht? :) En bevat deze echt dezelfde ingredienten als de oude NOX PUMP?

• #12.338
Reneetje, is Garlicin van Natures Way niet meer verkrijgbaar bij jullie??

Nee, die hebben we zelfs wegegeven aan klanten ;) .. waren bijna op de exp date. weinig (geen) vraag naar dus komt ook niet meer.

@ René: enig idee hoelang de nieuwe NOX PUMP van Ultralife hier in Nederland wordt verkocht? :) En bevat deze echt dezelfde ingredienten als de oude NOX PUMP?

Ik heb er nog geen idee van.... ik verwacht ook niet dat het precies die formule zal zijn. Aangezien er wat problemen waren.

Hoi rene komen er nog meer kleding artikelen van xxl, nu het winter wordt is een muts met xxl erop wel gewenst :p

Groeten bigboy25.

• #12.340
Hoi rene komen er nog meer kleding artikelen van xxl, nu het winter wordt is een muts met xxl erop wel gewenst :p

Groeten bigboy25.

:p ja.. dat zou op zich best leuk zijn.. maar om dat netjes te maken moet het geborduurd zijn denk ik. ik kijk er eens naar.

Handdoeken komen over 2 weken ;)

Terug
Naar boven