Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

hoe raad je aan de leucine te gebruiken? PWO neem ik EAS+dextro, eventueel 30min daarna nog een wheyshake en dan weer uurtje later een maaltijd. Wanneer de leucine pakken?
En heeft het toegevoegde waarde ook nog smorgen's te nemen?

Heb net mijn Whey protein gold standard binnen, maar er zit geen maatschep bij :O
Iemand idee hoe ik hoeveelheid poeder per shake kan meten?
:)

okee bedankt heb hem gevonden :D

wie zoekt , die vind !:D

OMGGGGGGG
de cappucino whey delicious icm met melk is echt SUPERFOKKIN lekker... niet normaal

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.311
Perzik-mango van Whey delicious besteld, eerste keer dat ik een whey sup ga gebruiken.

Ook een shirtje besteld, ben benieuwd wanneer ik daar uitgroei :p

(Wacht af tot de postbode komt)

ff een vraagje over Unleash! v2, is het verstandig dit in de cut te gebruiken?

Laatst bewerkt:
ff een vraagje over Unleash! v2, is het verstandig dit in de cut te gebruiken?

pfff ik ga er goed van zweten dus volgens mij wel ....

@ Rene net weer besteld en nou moest ik dus 3 potten dextro hebben pfffff kan ik er maar 2 tegelijk bestellen dus heb ik maar 1 extra besteld moeilijk moeilijk moeilijk whahahaha oja Unleash werkt lekker is een toppertje wat mij betreft nu nog afwachten of de werking verminderd als je die echt een tijdje gebruikt of er geen gewenning optreed .......

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.318

Ik heb contact gehad ;) en ik hoor later meer. ze zijn nog niet in productie

• Large and Small Bag Options
• Wholesale Availability
• Private Labeling :banana:

pfff ik ga er goed van zweten dus volgens mij wel ....

@ Rene net weer besteld en nou moest ik dus 3 potten dextro hebben pfffff kan ik er maar 2 tegelijk bestellen dus heb ik maar 1 extra besteld moeilijk moeilijk moeilijk whahahaha oja Unleash werkt lekker is een toppertje wat mij betreft nu nog afwachten of de werking verminderd als je die echt een tijdje gebruikt of er geen gewenning optreed .......

:p

Laatst bewerkt:
yes yes

ik heb je karma gegeven en nu maar afwachten of ze terugmailen.

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Ik heb contact gehad ;) en ik hoor later meer. ze zijn nog niet in productie

• Large and Small Bag Options
• Wholesale Availability
• Private Labeling :banana:

:p

Please 6-pack bags send Rene from XXL nutrition a mail bag and give his company a hell of a sellboost

oehh hellemaal vergeten dalijk komen ze me weer een bestelling leveren yum

''pakketje in the pocket''

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven