baksteen123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 289
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb net mijn Whey protein gold standard binnen, maar er zit geen maatschep bij :O
Iemand idee hoe ik hoeveelheid poeder per shake kan meten?
![]()
Heb net mijn Whey protein gold standard binnen, maar er zit geen maatschep bij :O
Iemand idee hoe ik hoeveelheid poeder per shake kan meten?
![]()
Dat, of gewoon het etiket aanhouden: daarop staat hoeveel gram je dient te nemen... toch?even graven in de pot.. die schep zit vast ergens op de bodem.
Dat, of gewoon het etiket aanhouden: daarop staat hoeveel gram je dient te nemen... toch?

OMGGGGGGG
de cappucino whey delicious icm met melk is echt SUPERFOKKIN lekker... niet normaal

OMGGGGGGG
de cappucino whey delicious icm met melk is echt SUPERFOKKIN lekker... niet normaal
Told you so
Nu is het te laat: je bent verslaafd, net als ik![]()

hey rene
Misschien wat voor jullie assortiment:
http://www.youtube.com/watch?v=XtZET3RMw80&feature=related

ff een vraagje over Unleash! v2, is het verstandig dit in de cut te gebruiken?

en ik hoor later meer. ze zijn nog niet in productie
pfff ik ga er goed van zweten dus volgens mij wel ....
@ Rene net weer besteld en nou moest ik dus 3 potten dextro hebben pfffff kan ik er maar 2 tegelijk bestellen dus heb ik maar 1 extra besteld moeilijk moeilijk moeilijk whahahaha oja Unleash werkt lekker is een toppertje wat mij betreft nu nog afwachten of de werking verminderd als je die echt een tijdje gebruikt of er geen gewenning optreed .......

Ik heb contact gehaden ik hoor later meer. ze zijn nog niet in productie
• Large and Small Bag Options
• Wholesale Availability
• Private Labeling
![]()