AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Mail van XXL eindigd altijd in de spambox dus had al gekeken. Zal even PM sturen :)

Alleen als er een DBB-korting tegenover staat heheh ;)

Betaald en wel :D

heb je mn betaling binnengekregen?

ik vrees dat ik mijn bestelling ten vroegste maandag heb :(

1> Op een lege maag is optimaal maar geen must, voor je eten is prima.
2> Ja bij je shake kan.. maar wordt mss je shake wel erg zuur .. mss beter even appart.

Succes met je NitroCrea!

René

ik nam de nitrocrea altijd met een vruchtensap, nu de pot op is ben ik overgegaan op xxl mono maar mis toch echt het zure smaakje :D vond het niet eens zo vies en uiteindelijk gewoon aan gewend. De vruchtensap is niet meer wat het geweest is!! :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.266
ik nam de nitrocrea altijd met een vruchtensap, nu de pot op is ben ik overgegaan op xxl mono maar mis toch echt het zure smaakje :D vond het niet eens zo vies en uiteindelijk gewoon aan gewend. De vruchtensap is niet meer wat het geweest is!! :(

Hahhaha.. Ja ik vind het zelf ook wel lekker eigenlijk met vruchtendsap..
Lekker even opkikkeren voor de training. :nut:

• #1.267
heb je mn betaling binnengekregen?

ik vrees dat ik mijn bestelling ten vroegste maandag heb :(

Betaling vandaag ontvangen. Vandaag gaat je bestelling de deur uit. Binnenkort hebben we een Belgisch rekeningnummer, dan gaat het allemaal wat sneller.. ;)

Betaling vandaag ontvangen. Vandaag gaat je bestelling de deur uit. Binnenkort hebben we een Belgisch rekeningnummer, dan gaat het allemaal wat sneller.. ;)

ja, op de bank zeiden ze dat het 3 a 4 dagen zou duren zo, wel spijtig maarja, komt dik inorde lees ik... ;)

• #1.270

:p neee.. dat niet..

Ik ben naar de Fortys bank geweest en heb een rekening geopend gisteren, nummer is er dus al. Alleen om gebruik te maken van internetbankieren heb ik een betaalpasje nodig en die kan ik de 22e ophalen. Daarna moeten we even de bevestigingsmails voor de Belgische klanten aanpassen en that's it.

Dan worden de bestellingen naar Belgie in het vervolg ook lekker snel afgeleverd net als in Nederland.

René

:p neee.. dat niet..

Ik ben naar de Fortys bank geweest en heb een rekening geopend gisteren, nummer is er dus al. Alleen om gebruik te maken van internetbankieren heb ik een betaalpasje nodig en die kan ik de 22e ophalen. Daarna moeten we even de bevestigingsmails voor de Belgische klanten aanpassen en that's it.

Dan worden de bestellingen naar Belgie in het vervolg ook lekker snel afgeleverd net als in Nederland.

René

Jammer, mijn broer heeft een eigen bedrijf in Belgie je had ook zijn rekeningnummer op kunnen geven dan sluis ik het wel door :D

Toch fijn dat de belgen dan ook die tijdmachine levering gaan krijgen. Erg klantvriendelijk as usual. En mensen in me omgeving afvragen waarom ik alleen bij XXL bestel :P

Zeg even als je je Belgisch banknummer hebt enzo :)

Heb bovenstaand pot complex carb gainer gekocht... 17€ is helemaal niet veel voor eens te proberen. Bevalt het me kan ik grotere pot kopen natuurlijk.
Iemand die dit al gebruikt heeft? Of nu gebruikt? En een mening erover heeft ??
Je kan het als vervangmaaltijd nemen mr dat ga ik dus niet doen,als extra maaltijd !
Wat is het beste? Met melk of water?? En echt 250ml ? Wanneer is het beste moment hiervoor? Voor de training? erna? En als je niet gaat een dag, neem je dat dan door of enkel de dagen dat je sport?

Thx !

heb welles creatabs gebruikt, om op te kauwen.
zit dextrose bij in. je moet geloof ik een stuk of tien per dag, over de dag verdeeld opeten --> erg slecht voor je tanden.

Verder voor zover ik weet niks dan goeds over xxl-nutrition.

Vind deze nergens !! Waar kan ik deze vinden ?? THX !

Super ! Héél vriendelijk bedankt ! Dit ga ik morgen eens op m'n gemak allemaal lezen !

mvg

Waarom hebben jullie geen CellMass?

Ik was aan 't kijken voor wat productjes die ik voor m'n verjaardag/kerst (valt in dezelfde maand) wilde vragen, ik word nl. 18 en vind dat ik dan wel eens wat mag geks mag proberen :).

Geïnteresseerd ben ik in:

Complex Carb Gainer
Shakebeker
BSN NO-Xplode
BSN CellMass

Ik zag dus op een andere site dat ze CellMass/NO-xplode voor 89,- verkochten, maar aangezien ik veel goede verhalen over levering/service hoor zou ik graag alle producten bij XXL bestellen, alleen gaat dit zo niet :D.

EDIT: hiero hebben ze die combi Voordeel Combi:Cellmass en NO Xplode (Combi Voordeel) || Body en Fit Shop

Terug
Naar boven