Falstyr
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mail van XXL eindigd altijd in de spambox dus had al gekeken. Zal even PM sturen![]()

1> Op een lege maag is optimaal maar geen must, voor je eten is prima.
2> Ja bij je shake kan.. maar wordt mss je shake wel erg zuur .. mss beter even appart.
Succes met je NitroCrea!
René
vond het niet eens zo vies en uiteindelijk gewoon aan gewend. De vruchtensap is niet meer wat het geweest is!! 
ik nam de nitrocrea altijd met een vruchtensap, nu de pot op is ben ik overgegaan op xxl mono maar mis toch echt het zure smaakjevond het niet eens zo vies en uiteindelijk gewoon aan gewend. De vruchtensap is niet meer wat het geweest is!!
![]()

heb je mn betaling binnengekregen?
ik vrees dat ik mijn bestelling ten vroegste maandag heb![]()

Betaling vandaag ontvangen. Vandaag gaat je bestelling de deur uit. Binnenkort hebben we een Belgisch rekeningnummer, dan gaat het allemaal wat sneller..![]()

Binnenkort hebben we een Belgisch rekeningnummer, dan gaat het allemaal wat sneller..![]()

neee.. dat niet..neee.. dat niet..
Ik ben naar de Fortys bank geweest en heb een rekening geopend gisteren, nummer is er dus al. Alleen om gebruik te maken van internetbankieren heb ik een betaalpasje nodig en die kan ik de 22e ophalen. Daarna moeten we even de bevestigingsmails voor de Belgische klanten aanpassen en that's it.
Dan worden de bestellingen naar Belgie in het vervolg ook lekker snel afgeleverd net als in Nederland.
René

Jammer, mijn broer heeft een eigen bedrijf in Belgie je had ook zijn rekeningnummer op kunnen geven dan sluis ik het wel door![]()

Jammer, mijn broer heeft een eigen bedrijf in Belgie je had ook zijn rekeningnummer op kunnen geven dan sluis ik het wel door![]()
heb welles creatabs gebruikt, om op te kauwen.
zit dextrose bij in. je moet geloof ik een stuk of tien per dag, over de dag verdeeld opeten --> erg slecht voor je tanden.
Verder voor zover ik weet niks dan goeds over xxl-nutrition.
.
.