MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.581
klopt renee het zijn 1000 gram potten

kan maar niet genoeg krijge van de aardbei-banaan smaak

aardbei-banaan heeft al die grotere opening.. kan je daar ook niet in dan?

Hey rene lost EAS beter op als je het langer laat staan?

Zoja is het een probleem als ik het bijv. 1-8 uur van te voren meng? (Voor het slapen en training)

Tnx :)

1 uur kan wel.. 8 uur zou ik zeker niet doen.. aminozuren vervallen in water langzamerhand

• #12.583
Nu Infinity Labs in de aanbieding..

Juggernaut
Phenyl core
CarnoCrea

Stuk voor stuk zeer goede supplementen maar niet zo bekend. Nu voor een flinke reductie in de prijs.

Hoelang kan ik de EAS opgelost in water bewaren buiten de koelkast? Misschien handig voor na de voetbal! Of heb je iets beters om na de wedstrijd in te nemen?

Dan zou ik eerder je poeder zonder water in de shakebeker doen en ff mengen met water indien je het nodig hebt. Anders staan je amino's mss te lang in het water

Het idee van die 4 aparte potten voor voordeel prijs is echt goed man! Ga binnekort weer bestellen want doordat die whey delicious zo lekker is heb ik men 5 kg er in een maandje er bijna door gesnoept :(.

Wanneer komt die appel-peer smaak uit? (sry als de vraag al eerder is gesteld...)

Dan zou ik eerder je poeder zonder water in de shakebeker doen en ff mengen met water indien je het nodig hebt. Anders staan je amino's mss te lang in het water

probleem is dat de amino's zeer slecht oplossen. Een kwartiertje laten staan en ze zijn wel opgelost.

• #12.588
Hoelang kan ik de EAS opgelost in water bewaren buiten de koelkast? Misschien handig voor na de voetbal! Of heb je iets beters om na de wedstrijd in te nemen?

Het idee van die 4 aparte potten voor voordeel prijs is echt goed man! Ga binnekort weer bestellen want doordat die whey delicious zo lekker is heb ik men 5 kg er in een maandje er bijna door gesnoept :(.

Wanneer komt die appel-peer smaak uit? (sry als de vraag al eerder is gesteld...)

haha.. ja dat spul is te lekker ;) ... appel peer komt maandag hoopt ik.

ja dat zou ik ook doen.

probleem is dat de amino's zeer slecht oplossen. Een kwartiertje laten staan en ze zijn wel opgelost.

ja 15min zijn ze zeker wel opgelost.

kwestie van 1minuutjes hoor. Ik mik eerst men amino's in de shakebeker, vervolgens water... 1 keer flink door elkaar schudden... ff laten rusten en vervolgens weer schudden en dan is het bij mij opgelost..

vandaag de whey/aardbeien voor het eerst gebruikt
normaal gebruik de vanille
maar ook deze smaakt goed

Heb daar eigenlijk nooit echt last van....als ik zie dat er nog wat 'schuim' aan de kanten hangt ofzo doe ik er wat water bij, ff roeren, schudden en de restanten opdrinken :D

zijn die Premium Pro Bar melkchocolade al terug binnen rené ?

nu een andere site?

• #12.596
ik heb smachtend gewacht:lick:
maar wss haal ik 2x2.5kg aarbei/banaan omdat deze bij mij en mij broer in de smaak viel

worden ze voor 3uur verwacht? zo ja dan heb ik ze woensdag

ik heb geen idee wanneer ze komen.. maar tegenwoordig worden vaak orders tot 17.00 meegenomen in de verzending..

zijn die Premium Pro Bar melkchocolade al terug binnen rené ?

ja geloof dat die binnen waren gekomen.

we zijn bezig met het online zetten van de nieuwe site.. vooral op de achtergrond is er veel anders.. optisch is er nog niet zoveel veranderd maar dat komt nog.

Kan het dat je door die megagrow enorme krampen krijgt? Zondagnacht heb ik 6x overgegeven, 15x naar toilet moeten gaan, en mijn bloeddruk is 10*7 of is het gewoon een griepje? De doktor heeft me spuit gegeven voor de buikkrampen en momenteel is mijn buikpijn wat over :)

ik kan niet meer inloggen op XXLnutrition - is dat normaal?

en ik heb eigenlijk ook een vraag voor de xxl uitbater: ik moet BCAAs hebben, om spierafbraak tegen te gaan (ben bezig met cut & dieet) - welke raad jij aan (meest effectief/prijs)

vette groeten

S

ik zie dat er nu prominent een laagste prijs garantie stikker is. De leucine van primaforce is goedkoper bij de bodyenfitshop ;)

Terug
Naar boven