MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.622
De handdoeken zijn geland in NL :banana: , uiterlijk maandag staan ze op de site.

We gaan ze aanbieden voor €4,95 (kostprijs) , het zijn dikke witten handdoeken met een borduring (geen bedrukking) erop zoals op de t-shirt staat. Rood XXL met daaronder Nutrition en Bigger is Better!

In de winkel koop je geen handdoek van deze kwaliteit voor €4,95, ik vind het een leuke toevoeging.

Ik moet plek gaan maken in het magazijn want het is nogal veel :)

Damn... dan de volgende keer maar een handdoek...

renee laat me weten wanneer de samples binnen zijn doe ik meteen een bestelling

• #12.627
renee laat me weten wanneer de samples binnen zijn doe ik meteen een bestelling

ik heb nog wel wat samples liggen, komt goed... alleen van de whey delcious hebben ze me tekort samples geleverd en heb er net genoeg om de samplepacks te vullen die we straks gaan aanbieden met alle 11 smaken er in.. altijd wat haha

volgende week krijg ik wel wat whey delicious samples (als het goed is).

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

Past niet op zo'n klein meisje... ;)

haha... :D

ik heb gister 5kg whey delicous bestelt
besteller order nr: 39231
ik wou graag iets van boosters, had erbij gezet unleashv2/crack maar die zijn er nog niet, of crack wel? njah

maak er maar iets leuks van:D

---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

binnekort weer EAS bestellen
die gaat me toch altijd snel op, wanneer komen er grotere potten:roflol:

• #12.629
ik wou graag iets van boosters, had erbij gezet unleashv2/crack maar die zijn er nog niet, of crack wel? njah

---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

ik kijk wat we hebben.. grotere potten niet. er komt wel een lemonsmaak bij..
heb die net besteld

Whey delicious is Verslavend.. Vooral icm een shake van brinta/haver/kwark/melk.. Eigen WG! :)

Whey delicious is Verslavend.. Vooral icm een shake van brinta/haver/kwark/melk.. Eigen WG! :)
eens proberen!
wat is jou fav. smaak
mijne tot nu toe aardbei-banaan
heb cappucino,perzik-mango al gehad..
ik wil bosvruchten,banaan,aardbei en appel nog proberen, ben ik nog wel even bezig na die 5kg!

yum lemon, ik vond de Punch zowiezo al lekker, vooral na de training met dextro.

eens proberen!
wat is jou fav. smaak
mijne tot nu toe aardbei-banaan
heb cappucino,perzik-mango al gehad..
ik wil bosvruchten,banaan,aardbei en appel nog proberen, ben ik nog wel even bezig na die 5kg!

yum lemon, ik vond de Punch zowiezo al lekker, vooral na de training met dextro.

OOOEEW, die bosvruchten is zeer goed.. Mijn favo smaak is cocos en cappuccino!

Rene

Al wat over de sixpack bags gehoord want het word bijna kerst dus hopelijk komen ze rond die tijd.

Het is al laat voor TNT Post, is bestel order nr. : 39231 al onderweg
normaal arriveren ze tegen half 10 al
hopelijk zijn ze er voor me training:)

• #12.637
Rene....., komen deze ook bij jou vandaan?;)

ahaa die spin heeft MegaGrow gedronken!

Het is al laat voor TNT Post, is bestel order nr. : 39231 al onderweg
normaal arriveren ze tegen half 10 al
hopelijk zijn ze er voor me training:)

ja is verzonden gisteren 100%

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

Al wat over de sixpack bags gehoord want het word bijna kerst dus hopelijk komen ze rond die tijd.

nee. ik mail weer... :zucht:

Pakketje al binnen! :D
Leuk tijdschrift ook, deze houd ik wel lekker zelf...

Straks iig weer trainen in nieuwe & schone handschoentjes (die andere stinken naar betonblokken etc. uit de tuin), misschien met een schepje unleash... eens kijken wat dat spul doet!

Straks iig weer trainen in nieuwe & schone handschoentjes (die andere stinken naar betonblokken etc. uit de tuin), misschien met een schepje unleash... eens kijken wat dat spul doet!

Die handschoentjes van mij ruiken alsof ik ze 6x door de plee heb getrokken :rolleyes:

• #12.640

We hebben de samples UNLEASH! v2 binnen maar normaal verdeel ik ze nog niet omdat we volgende week een flyer krijgen die ik erbij wil geven. Anders weten veel klanten niet wat het is. Op de achterkant komt dan informatie over de whey delicious met foto's van alle 11 potten:D

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

Die handschoentjes van mij ruiken alsof ik ze 6x door de plee heb getrokken :rolleyes:

Als je de handschoentjes een dag in de vriezer stopt dan is er een grote kans dat de geur daarna weg is.. bacterieen gaan dan dood voor een groot deel die veroorzaken die geur :cool:

Terug
Naar boven