- Waardering
- 1.339
ik zag het staan.. even kijken of we die nog hebben.. zal vast nog wel ergens een zakje liggen.
vanaf volgende week hebben we ook unleash samples
Weer net als ik besteld heb hè?!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zag het staan.. even kijken of we die nog hebben.. zal vast nog wel ergens een zakje liggen.
vanaf volgende week hebben we ook unleash samples
, uiterlijk maandag staan ze op de site.
Past niet op zo'n klein meisje...

renee laat me weten wanneer de samples binnen zijn doe ik meteen een bestelling

ik heb gister 5kg whey delicous bestelt
besteller order nr: 39231
ik wou graag iets van boosters, had erbij gezet unleashv2/crack maar die zijn er nog niet, of crack wel? njah
maak er maar iets leuks van
---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------
binnekort weer EAS bestellen
die gaat me toch altijd snel op, wanneer komen er grotere potten![]()
ik heb gister 5kg whey delicous bestelt
besteller order nr: 39231
ik wou graag iets van boosters, had erbij gezet unleashv2/crack maar die zijn er nog niet, of crack wel? njah
maak er maar iets leuks van
---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------
binnekort weer EAS bestellen
die gaat me toch altijd snel op, wanneer komen er grotere potten![]()

eens proberen!Whey delicious is Verslavend.. Vooral icm een shake van brinta/haver/kwark/melk.. Eigen WG!![]()
eens proberen!
wat is jou fav. smaak
mijne tot nu toe aardbei-banaan
heb cappucino,perzik-mango al gehad..
ik wil bosvruchten,banaan,aardbei en appel nog proberen, ben ik nog wel even bezig na die 5kg!
yum lemon, ik vond de Punch zowiezo al lekker, vooral na de training met dextro.
Het is al laat voor TNT Post, is bestel order nr. : 39231 al onderweg
normaal arriveren ze tegen half 10 al
hopelijk zijn ze er voor me training![]()
Al wat over de sixpack bags gehoord want het word bijna kerst dus hopelijk komen ze rond die tijd.

Pakketje al binnen!
Leuk tijdschrift ook, deze houd ik wel lekker zelf...
Straks iig weer trainen in nieuwe & schone handschoentjes (die andere stinken naar betonblokken etc. uit de tuin), misschien met een schepje unleash... eens kijken wat dat spul doet!

Pakketje al binnen!
Leuk tijdschrift ook, deze houd ik wel lekker zelf...
Straks iig weer trainen in nieuwe & schone handschoentjes (die andere stinken naar betonblokken etc. uit de tuin), misschien met een schepje unleash... eens kijken wat dat spul doet!

Die handschoentjes van mij ruiken alsof ik ze 6x door de plee heb getrokken![]()