Falstyr
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
XXL is het normaal dat Krea Alkalyn op de eerste dag al meteen zorgt dat ik opeens veel meer doe dan voorheen? o.O voorbeeld. DB Incline 10kg verzuurde me schouders altijd en had geen kracht meer, nu had ik met 16kg er pas beetje last mee met het geval dat 18kg ook nog wel zou lukken.
Dit is wel erg extreem... Krea Alkalyn krijgen we veel positieve respons op. Je kracht moet er zeker door toenemen maar dat gaat meestal geleidelijk gedurende de weken. Heb er niet echt een goede verklaring voor.. maar ga zo door zou ik zeggen! Het zou kunnen dat je gewoon heel goed en snel reageert op Krea Alkalyn.

Dit is wel erg extreem... Krea Alkalyn krijgen we veel positieve respons op. Je kracht moet er zeker door toenemen maar dat gaat meestal geleidelijk gedurende de weken. Heb er niet echt een goede verklaring voor.. maar ga zo door zou ik zeggen! Het zou kunnen dat je gewoon heel goed en snel reageert op Krea Alkalyn.

BTW kunnen we van protein 80 ook een bananenvariant verwachten net als bij de whey?
Dorment powers have awakened *evil laugh*
Meeste spul zijn de effecten vrij subtiel en niet echt het geld waard, maar als ik de komende weken op deze manier door blijf knallen...dan kun je volgende maand weer een bestelling verwachten
Voor mijn gevoel ook een betere pomp. Denk dat dit de benaming "wondermiddel" verdiend dan hehe. Laat het over een weekje of 2 nog wel eens horen of het zo blijft.
Whey Proteine vind ik de aardbei minder. Chocola is wel lekker. Volgende keer Choco/Vanille bestellen. Heeft iemand ervaring met banaan? Klinkt ook lekker. Was er trouwens ook een Kers smaak of was dat bij een ander produkt?

XXL is het normaal dat Krea Alkalyn op de eerste dag al meteen zorgt dat ik opeens veel meer doe dan voorheen? o.O voorbeeld. DB Incline 10kg verzuurde me schouders altijd en had geen kracht meer, nu had ik met 16kg er pas beetje last mee met het geval dat 18kg ook nog wel zou lukken.

Ja dat zit er wel in ... we zijn op dit moment druk bezig met assortiment. Zo komen er een aantal nieuwe supplementen. Onlangs is de weigtgainer al helemaal vernieuwd en nu zit die dan ook in emmers. Tevens komen er nieuwe labels die zijn bijna klaar.
De protein80 zat eerst in zakken en die smaakte totaal anders.

net mn mega grow besteld, ben benieuwdga ik een monster worden René?

Heeft de NitroCrea geen "oplaad" dosering nodig?
Het is toch wel gewoon creatine (met stikstof erbij dan), en ik dacht dat creatine altijd een oplaad dosering nodig heeft.

Heeft de NitroCrea geen "oplaad" dosering nodig?
Het is toch wel gewoon creatine (met stikstof erbij dan), en ik dacht dat creatine altijd een oplaad dosering nodig heeft.
net mn mega grow besteld, ben benieuwdga ik een monster worden René?