Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

hmm...Had verwacht maandag pas me spul binnen te krijgen.
XXL...denk dat die tijdmachine stuk is, want toen ik rond 13.00 thuis kwam van boodschappen kwam de postbode aan met het pakje. Das veel te vroeg.

Of heb je hem expres zo ingesteld? :eek:
Dan is het een goede timing geweest van je apparaat :D

Heb bovenstaand pot complex carb gainer gekocht... 17€ is helemaal niet veel voor eens te proberen. Bevalt het me kan ik grotere pot kopen natuurlijk.
Iemand die dit al gebruikt heeft? Of nu gebruikt? En een mening erover heeft ??
Je kan het als vervangmaaltijd nemen mr dat ga ik dus niet doen,als extra maaltijd !
Wat is het beste? Met melk of water?? En echt 250ml ? Wanneer is het beste moment hiervoor? Voor de training? erna? En als je niet gaat een dag, neem je dat dan door of enkel de dagen dat je sport?

Thx !

ja ik heb hier 10 kilo staan..

meetserlijk spul, 1 tip.. meng het bij ontbijt niet met brinta... die chemische reactie in je maag is niet best :P

smaak is goed, maar verwacht er niet teveel van, vanille is wat flauw, beetje ondefineerbaar.. als je hard aan vanille denk dan smaakt het er wel naar ;)

maargoed die meuk heb ik niet gekocht vanwege de smaak.

ik maak het aan met 250 gram kwark en 500ml water, 4 scoops (100 gram = bijna 400kcal aan WG alleen)

ik neem deze tussen de maaltijden door om zoveel mogelijk te kunnen vreten.
Mijn kcal inname is op het moment 4500+ ( @ 1.77 m en ongeveer 77kg :o)

ik zou hem niet als maaltijd vervanger na de training nemne, liever echt voedsel.
Als je het echt als vervanger wil gebruiken, vervang dan de tussendoor maaltijden behoud in iedergeval de 3 grote maaltijden met "echt"voedsel.

ja, het is idd bedoelt als een extra maaltijd !
Met die kwark en 500ml water heb je wel een serieze hoeveelheid !! Maar is wel effecient ook denk ik en dat is de bedoeling !!!

nu, het enige nog... Hoeveel keer per dag gebruik je dit? En op de niet-trainingsdagen ook ??

Thx !

ja, het is idd bedoelt als een extra maaltijd !
Met die kwark en 500ml water heb je wel een serieze hoeveelheid !! Maar is wel effecient ook denk ik en dat is de bedoeling !!!

nu, het enige nog... Hoeveel keer per dag gebruik je dit? En op de niet-trainingsdagen ook ??

Thx !

ik doe er 2 per dag, 7 dagen per week. als je echt maaltijd wil vervangen dan moet je ook echt een dikke 700 Kcal gieten, anders heeft het geen nut, zelf ben ik geen voorstander van vloeibare maaltijden, maargoed, ik kan niet anders.

Laatst bewerkt:
Dat is het bij mij ook, het ligt moeilijk om telkens "echt" voedsel te eten tijdens de dag.
Daarom ik dit ga nemen, maar dan wel serieus !
Dus 2x /dag en elke dag !
Super!
mvg

bsl - noxplode
megagrow
whey

gaat lekker :D gebruik et nu 3 a 4 weken ofzo :D

Dat is het bij mij ook, het ligt moeilijk om telkens "echt" voedsel te eten tijdens de dag.
Daarom ik dit ga nemen, maar dan wel serieus !
Dus 2x /dag en elke dag !
Super!
mvg

Ik heb ook een paar potten staan. Ik gebruik het als maaltijdvervanger (complex carb gainer + melk) voor noodgevallen ..;) En de smaak banaan is top :thumbs:

Vanille was ik echt zat.. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.288
Waarom hebben jullie geen CellMass?

Hallo,

Wij hebben geen Cellmass omdat No-Xplode veel meer waar voor je geld bied, daarbij hebben wij zelf NitroCrea in het assortiment welke CEEM bevat. Cellmass voegt dus bij ons niets toe, wij proberen het allemaal een beetje overzichtelijk te houden en hebben dus niet alle producten van vele leveranciers.

Dat is dus de reden..

• #1.289
@ Sinlath

Wij maken de smaken juist niet te sterk omdat het dat bij een grote hoeveelheid allemaal TE wordt...

Hallo,

Wij hebben geen Cellmass omdat No-Xplode veel meer waar voor je geld bied, daarbij hebben wij zelf NitroCrea in het assortiment welke CEEM bevat. Cellmass voegt dus bij ons niets toe, wij proberen het allemaal een beetje overzichtelijk te houden en hebben dus niet alle producten van vele leveranciers.

Dat is dus de reden..

Ahh ok bedankt ;)

ik heb mn bestelling goed ontvangen :cool:

Als ik voor 16h bestel, wordt het dan in België ook de dag erachter al geleverd !? of is er voor België een langere levertermijn?

Owja, nog een vraagje;

Wat is momenteel de houdbaarheidsdatum van jullie Whey & van jullie Protein 80 !!
Schik binnenkort van elk 10 kilo aan te schaffen, vandaar !:D

• #1.296
Owja, nog een vraagje;

Wat is momenteel de houdbaarheidsdatum van jullie Whey & van jullie Protein 80 !!
Schik binnenkort van elk 10 kilo aan te schaffen, vandaar !:D

Houdbaarheid is zeker 1 jaar.. Vanaf vrijdag hebben we een Belgisch rekeningnummer dan gaan de spullen in de meeste gevallen 1 dag na betaling de deur uit. Nu gaat het met een Buitenlandse betaling en dat duurd 2-3 dagen. Als de betaling maandag bij ons binnen is heb je in de meeste gevallen dinsdag of uiterlijk woensdag je goodies.

Ik zie dat je niet met iDeal kunt betalen bij jullie.

Bij welke van de volgende opties wordt het snelst geleverd:
- Vooruitbetaling
- Eenmalige machtiging

Volgens mij is het eenmalige machtiging, maar ik wil het toch voor de zekerheid weten. Krijg ik m dan de volgende dag als ik voor 16.00 uur bestel?

Jammer dat je geen shakebeker erbij krijgt als je vanaf een bepaalde prijs aan eiwitten/poeders koopt :D

hey Rene ook al reclame op de radio ???

• #1.299
Ik zie dat je niet met iDeal kunt betalen bij jullie.

Bij welke van de volgende opties wordt het snelst geleverd:
- Vooruitbetaling
- Eenmalige machtiging

Volgens mij is het eenmalige machtiging, maar ik wil het toch voor de zekerheid weten. Krijg ik m dan de volgende dag als ik voor 16.00 uur bestel?

Jammer dat je geen shakebeker erbij krijgt als je vanaf een bepaalde prijs aan eiwitten/poeders koopt :D

Eenmalige machtiging/Rembours is het snelst, voor 16:00uur besteld de volgende dag in huis. Vooruitbetaling per bank verzenden we zodra het geld is bijgeschreven. Dit is per bank verschillend.

iDeal wordt momenteel aan gewerkt...

Terug
Naar boven