Gert Jan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 551
Als ik niet kan slapen door een od zoek ik je wel even op goed?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kom maar op - ben vanavond op een feestje!Als ik niet kan slapen door een od zoek ik je wel even op goed?![]()

Ik zag die nieuwe basic bulk whey... Wat is daar anders aan dan aan de whey protein instant?? Hij is iig stuk goedkoper. En komt er ook een aardbei variant van?
Complex carb gainer ( 2,5 kg banaan ) + Olie weer besteld en ook Crack.
Heb erbij gezet ''Doe er wat leuks bij haha''
Kom op Rene je kan het, als het maar geen hamster is ofso.

ben niet zo vaak meer op DBB. Bedankt voor het mailtje over de nieuwe producten!Kga wat bestellen volgende week.
Mijn bestelling is ook weer binnen, bedankt voor de sample Unleash V2 Rene!
Kan ik vanavond het hele sample zakje in één keer naar binnen gooien Rene?

^^Grappert. Daar krijg je geen od van hoor van die crack.

Hoi,
Ik ben op zoek naar whey poeder.
Nu lijken whey instant & whey delicious mij het interessantst, maar ik zie dat ze beiden ongeveer even duur zijn, terwijl whey delicous speciaal is ontwikkelt voor goede smaak. Heeft whey instant (jullie bestverkochte product) dan misschien andere voordelen boven whey delicious? Anders is mijn keuze snel gemaakt.
Die bulk whey was anders ook wel interessant, maar 5kg vind ik te veel voor 1 keer
En de complex carb gainer, is die lekker/mengt die goed?
Rene,
Ik wil binnenkort weer wat bestellen, maar vragen om wat samples doe ik dat via jullie site bij opmerkingen of moet ik dat hier doen via dbb
greatz Mark
Kom maar op - ben vanavond op een feestje!
(feest je mee?)
Het advies (op de website) om eerst een halve dosis te nemen heb ik gevolgd, en niks van het spul gemerkt...
Rene,
Ik wil binnenkort weer wat bestellen, maar vragen om wat samples doe ik dat via jullie site bij opmerkingen of moet ik dat hier doen via dbb
greatz Mark
Via de opmerkingen bij je bestelling. Zet (bij voorkeur) je nickname en het soort product neer wat je graag zou willen uitproberen. Mochten ze het hebben dan is dat de grootste kans om het te krijgen.
Hoi,
Ik ben op zoek naar whey poeder.
Nu lijken whey instant & whey delicious mij het interessantst, maar ik zie dat ze beiden ongeveer even duur zijn, terwijl whey delicous speciaal is ontwikkelt voor goede smaak. Heeft whey instant (jullie bestverkochte product) dan misschien andere voordelen boven whey delicious? Anders is mijn keuze snel gemaakt.
Die bulk whey was anders ook wel interessant, maar 5kg vind ik te veel voor 1 keer
Hangt ervan af hoe je er tegen aan kijkt, ga je snel vervelen aan een bepaalde smaak etc. neem dan de whey delicious deal.
Ben je een "mierenneuker" qua KH etc. neem whey instant of isolaat.
Of wil je graag tegen een goede prijs kopen met een goed verhouding prijs/kwaliteit verhouding neem dan bulk whey.
Allemaal zijn ze hele goeie wheys geen twijfel aan maar neem gewoon wat jou het meest aanspreekt. Trouwens ik gebruik nu nog steeds complex carb gainer het is heerlijk,drinkt snel weg,klontert niet en goeie prijs

Kleine evaluatie na gebruik van de sample Unleash! V2, drinkt makkelijk weg, weet niet of je het mag shaken maar ik heb het gewoon geroerd.
De training ging prima, geen opgefokt gevoel maar wel meer reps en iets hoger gewicht gepakt.
Bij een volgende bestelling komt er zeker een pot Unleash mee!
Kleine evaluatie na gebruik van de sample Unleash! V2, drinkt makkelijk weg, weet niet of je het mag shaken maar ik heb het gewoon geroerd. De training ging prima, geen opgefokt gevoel maar wel meer reps en iets hoger gewicht gepakt. Bij een volgende bestelling komt er zeker een pot Unleash mee!

Ok mooi..
UNLEASH! V2 heb ik proberen zo te maken at je er niet opgefokt van raakt maar je gewoon lekker voelt en meer energie hebt..
Ik hou niet van pre workouts waarbij je helemaal zenuwachtig of opgefokt van raakt