XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

hmmm toch raak ik er af en toe nog nerveus van .....

maar ja dat raak ik ook van Annuska als ze weer eens schatje zegt want dan weet ik dat het weer geld gaat kosten!!!!!!!

rene nog eens mijn complimenten over je shop! ben zeer tevreden van jullie multivit!
alleen "jammer" dat de cafeine tabs, nu cabs zijn geworden...

ook kwam ik dit via via tegen op een andere site:

Shut - Eye
Slaap en groei.
Shut Eye is een product exclusief voor bodybuilders en het enige product dat spierslaap positief beïnvloedt. Met Shut Eye voel je je helemaal opgeladen en kan je gaan knallen in de gym. Je hebt hard getraind en goed gegeten, zorg er nu voor dat je nog goed slaapt!

De momenten waarop je spieren groeien wordt 'spierslaap' genoemd. Spierslaap vindt plaats na 90 minuten slaap en duurt tien minuten, doorheen de nacht kan elke fase van spierslaap langer en langer doorgaan, tot de laatste die bijna een uur kan duren. Als je de fase van spierslaap niet meemaakt, verlies je de kans op maximale spiergroei.

Shut Eye is een uitgekiende combinatie van slaapbevorderende en rustgevende kruiden enerzijds en anderzijds aminozuren die de spiergroei en het herstel ondersteunen .

Een herstellende nachtrust verzekeren is de met het wetenschappelijk onderzochte Seditol® en Valeriaan. Seditol® is superieur aan andere slaapbevorderende kruiden en supplementen door de speciale actieve bestanddelen. Daarnaast bevat Shut Eye nog een flinke dosis Valeriaan. Valeriaan is een gekend kruid voor het ondersteunen van een betere slaap . Seditol® dan werd eerst vooral gebruikt om zijn gunstige werking bij stress, maar toen bleek dat het ook de nachtrust gunstig beïnvloedde. Seditol® is goed bij stress, een druk leven en voor het slapen .

Ornithine en Arginine voor het slapen gaan ondersteunen dan terug de afgifte van groeihormoon voor het slapen gaan .

Gebruik : neem dagelijks 4 capsules voor het slapen .

Samenstelling:

L-arginine
1000mg

L-ornithine
600mg

Jujube
243mg

Valeriaan
200mg

Magnolia
122mg

Zwarte peper
3mg

had hier nog nooit eerder van gehoord... jij rene?

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.843
rene nog eens mijn complimenten over je shop! ben zeer tevreden van jullie multivit!
alleen "jammer" dat de cafeine tabs, nu cabs zijn geworden...

ook kwam ik dit via via tegen op een andere site:

had hier nog nooit eerder van gehoord... jij rene?

Thx! tjaa we konden geen tabletten vinden dus maar capsuleren.. wat vind je daar minder aan?

ik ken het product niet maar ken wel de afzonderlijke stoffen, ik slaap zelf zeer goed op :

- Tryptofaan
- Samengestelde GH stack van NOW

in principe slaap je goed op elke GH booster.. daar is ook het principe op gebaseerd dieper slaap meer GH afgifte.

Maar ik ga er even naar kijken die shut eye lijkt me wel een leuk supplement.

Edit.. ik heb even mijn USA contact gemaild met de vraag wat daar het beste supplement is voor een betere slaap.

Laatst bewerkt:
Thx! tjaa we konden geen tabletten vinden dus maar capsuleren.. wat vind je daar minder aan?

ik ken het product niet maar ken wel de afzonderlijke stoffen, ik slaap zelf zeer goed op :

- Tryptofaan
- Samengestelde GH stack van NOW

in principe slaap je goed op elke GH booster.. daar is ook het principe op gebaseerd dieper slaap meer GH afgifte.

Maar ik ga er even naar kijken die shut eye lijkt me wel een leuk supplement.

Edit.. ik heb even mijn USA contact gemaild met de vraag wat daar het beste supplement is voor een betere slaap.

taps vond ik iets aangenamer... gewoon persoonlijke voorkeur :)

en die shut eye zegt ook de window van opname te kunnen vergroten...

Renee, bij ZMA van het huismerk staat dat je er 4 per dag moet nemen en dan staat er iets verder dat de capsules het beste 30-60min voor het slapen gaan genomen worden.Bedoelen ze daar de 4 capsules mee?Of 3 capsules door de dag versrpreiden en als belangrijkste 1 voor het slapen?Zou anders wel gemakkelijk zijn als je ze alle 4 voor het slapen kunt nemen.
Denkelijk ga ik deze samen met tribulus bestellen,kijken wat het geeft ;)

• #12.846
Renee, bij ZMA van het huismerk staat dat je er 4 per dag moet nemen en dan staat er iets verder dat de capsules het beste 30-60min voor het slapen gaan genomen worden.Bedoelen ze daar de 4 capsules mee?Of 3 capsules door de dag versrpreiden en als belangrijkste 1 voor het slapen?Zou anders wel gemakkelijk zijn als je ze alle 4 voor het slapen kunt nemen.
Denkelijk ga ik deze samen met tribulus bestellen,kijken wat het geeft ;)

alle 4 in 1x voor het slapen gaan... lekker makkelijk dus en zeer goed voor de nachtrust.

alle 4 in 1x voor het slapen gaan... lekker makkelijk dus en zeer goed voor de nachtrust.

Ook dit kan ik beamen, na zaterdagnacht 4 capsules te hebben genomen schrok ik zondagmiddag rond 13:00u wakker met een supervolle blaas..
Superspul dus, ik denk ook dat veel mensen het belang van een goede nachtrust onderschatten maar juist dan groeien de spieren!

• #12.848
Ook dit kan ik beamen, na zaterdagnacht 4 capsules te hebben genomen schrok ik zondagmiddag rond 13:00u wakker met een supervolle blaas..
Superspul dus, ik denk ook dat veel mensen het belang van een goede nachtrust onderschatten maar juist dan groeien de spieren!

haha... ik droom altijd zo erg van dat spul en heel realistisch ook.

Ok mooi..

UNLEASH! V2 heb ik proberen zo te maken at je er niet opgefokt van raakt maar je gewoon lekker voelt en meer energie hebt.. ;)

Ik hou niet van pre workouts waarbij je helemaal zenuwachtig of opgefokt van raakt
Ik heb hem derstrax getest (sample), ben er tevreden van, idd niet opgefockt gewoon krachttoename en betere conditie, de nasmaak is niet alles mja, welke pwo is er wel lekker :D

Ok,zma ga ik dus al zeker bestellen, heb daar ook wel goede ervaringen mee gehad,werd er ook geiler van.Dat zal die 2 blondienes verklaren Gert Jan ;)
Van die tribullus ben ik nog aant twijfelen, hoor daar weinig goeds over.Wat ik dan wel weer hoor is dat het je na inname tijdelijk agressiever maakt?

• #12.857
Ok,zma ga ik dus al zeker bestellen, heb daar ook wel goede ervaringen mee gehad,werd er ook geiler van.Dat zal die 2 blondienes verklaren Gert Jan ;)
Van die tribullus ben ik nog aant twijfelen, hoor daar weinig goeds over.Wat ik dan wel weer hoor is dat het je na inname tijdelijk agressiever maakt?

meningen over tribulus lopen uiteen... wel werkt het iig bloedvat verwijdend wat ook weer zo zijn voordelen heeft.. of het echt helpt aan een hoger testosteron weet ik niet maar ik krijg toch regelmatig reacties van mensen die beweren dat het merkbaar is..

Hee rene, komt die nightprotein nog een grotere potten?

Terug
Naar boven