Yip
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vanille vind ik persoonlijk naar baby melk ofzo smaken.
choco vind ik heerlijk
:d
Heb pakketje trouwens ontvangen. Snelle levering weerRecovery formula smaakt best oke!
Hey Rene!Mijn pakket Whey Delicious (10 kg,JAMMIE...!!) en andere supps weer ontvangen ,kan weer vooruit n tijdje...
En bedankt voor de sample Unleash,zal hem morgen eens testen!

Ik heb perzik-mango, cappucino, aardbei-banaan en appel...
Maar ik maak eerst mijn whey protein instant op,nog een halve emmer,want anders hoef ik die strax niet meer he![]()
Thx! tjaa we konden geen tabletten vinden dus maar capsuleren.. wat vind je daar minder aan?
ik ken het product niet maar ken wel de afzonderlijke stoffen, ik slaap zelf zeer goed op :
- Tryptofaan
- Samengestelde GH stack van NOW
in principe slaap je goed op elke GH booster.. daar is ook het principe op gebaseerd dieper slaap meer GH afgifte.
Maar ik ga er even naar kijken die shut eye lijkt me wel een leuk supplement.
Edit.. ik heb even mijn USA contact gemaild met de vraag wat daar het beste supplement is voor een betere slaap.

Ik heb m'n 10kg whey instant en XXL hempje weer ontvangen met een Unleash V2 sample! Bedankt weer voor de snelle service Rene!
Even een vraagje betreft whey delicious...is deze net zo goed als whey protein instant of lever je iets in doordat er meer aan de smaak is gewerkt?
Rene,
Ik heb gisteren die MegaGrow ontvangen, ben erg benieuwd ernaar - vooral omdat ik normaal al keihard ga op normale crea mono. nu ben ik 7 weken geleden gestopt met creatine, na een periode van 10 weken nonstop crea.
is het wijs om nog even drie weken te wachten met megagrow alvorens ik ermee begin?
Ik heb perzik-mango, cappucino, aardbei-banaan en appel...
Maar ik maak eerst mijn whey protein instant op,nog een halve emmer,want anders hoef ik die strax niet meer he![]()
Rene heel erg bedankt, heb het net binnen.
Straks gaan we traien als een gek hahaha, ook nog bedankt voor dat andere, best handig! Me handen liggen altijd open hehe!!
XXL for president!!!
![]()
, en nu knallen in de gym 
Ik heb m'n 10kg whey instant en XXL hempje weer ontvangen met een Unleash V2 sample! Bedankt weer voor de snelle service Rene!
Even een vraagje betreft whey delicious...is deze net zo goed als whey protein instant of lever je iets in doordat er meer aan de smaak is gewerkt?
Waarom is de uitvinding van het jaar nog steeds niet in Nederland en die Amerikanen laten niets van hun horen: Basterds!!!
http://www.youtube.com/watch?v=XtZET3RMw80
Rene,
Ik heb gisteren die MegaGrow ontvangen, ben erg benieuwd ernaar - vooral omdat ik normaal al keihard ga op normale crea mono. nu ben ik 7 weken geleden gestopt met creatine, na een periode van 10 weken nonstop crea.
is het wijs om nog even drie weken te wachten met megagrow alvorens ik ermee begin?
Rene, om het leed een beetje te verzachten heb ik maar 5kg complex carb gainer besteld bij je.
Mocht het mogelijk zijn om er een shakebeker bij te doen graag , zo niet dan koop ik dat volgende keer wel bij je ben van plan in december een zooitje shirts bij je te bestellen beetje reclame maken is nooit verkeerd toch.![]()
René,
ik wil gaan cutten, met 2 maal KT en 3 maal cardio in de week.
Kan ik Megagrow/EAS blijven gebruiken of beter Recovery Formula bestellen.
Lijkt me in de cut zo zonde om Megagrow er doorheen te jagen terwijl je toch geen massa kan aanzetten.
Je advies?
Rene heel erg bedankt, heb het net binnen.
Straks gaan we traien als een gek hahaha, ook nog bedankt voor dat andere, best handig! Me handen liggen altijd open hehe!!
XXL for president!!!
![]()

Ook net levering binnengekregen ( + sample ) , super content over de werking van xxl !!
Nieuwe tevreden klant erbij, en nu knallen in de gym
![]()