Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Lol :p ben zowiezo meer voor vanille dan choco, maar als het goed meevalt probeer ik de andere smaken ook wel.

:d

Heb pakketje trouwens ontvangen. Snelle levering weer:) Recovery formula smaakt best oke!

Hey Rene!Mijn pakket Whey Delicious (10 kg,JAMMIE...!!) en andere supps weer ontvangen ,kan weer vooruit n tijdje...
En bedankt voor de sample Unleash,zal hem morgen eens testen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.886
Hey Rene!Mijn pakket Whey Delicious (10 kg,JAMMIE...!!) en andere supps weer ontvangen ,kan weer vooruit n tijdje...
En bedankt voor de sample Unleash,zal hem morgen eens testen!

welke smaken had je? laat eens weten wat je er van vind..

we zijn al bezig met 3 nieuwe smaken voor volgend jaar.. :meal:

Ik heb perzik-mango, cappucino, aardbei-banaan en appel...
Maar ik maak eerst mijn whey protein instant op,nog een halve emmer,want anders hoef ik die strax niet meer he;)

• #12.888
Maar ik maak eerst mijn whey protein instant op,nog een halve emmer,want anders hoef ik die strax niet meer he;)

haha ja dat zou best kunnen.. ik ben vooral benieuwd wat je van de appel smaak vind...

Ik heb m'n 10kg whey instant en XXL hempje weer ontvangen met een Unleash V2 sample! Bedankt weer voor de snelle service Rene!

Even een vraagje betreft whey delicious...is deze net zo goed als whey protein instant of lever je iets in doordat er meer aan de smaak is gewerkt?

Rene,

Ik heb gisteren die MegaGrow ontvangen, ben erg benieuwd ernaar - vooral omdat ik normaal al keihard ga op normale crea mono. nu ben ik 7 weken geleden gestopt met creatine, na een periode van 10 weken nonstop crea.

is het wijs om nog even drie weken te wachten met megagrow alvorens ik ermee begin?

Thx! tjaa we konden geen tabletten vinden dus maar capsuleren.. wat vind je daar minder aan?

ik ken het product niet maar ken wel de afzonderlijke stoffen, ik slaap zelf zeer goed op :

- Tryptofaan
- Samengestelde GH stack van NOW

in principe slaap je goed op elke GH booster.. daar is ook het principe op gebaseerd dieper slaap meer GH afgifte.

Maar ik ga er even naar kijken die shut eye lijkt me wel een leuk supplement.

Edit.. ik heb even mijn USA contact gemaild met de vraag wat daar het beste supplement is voor een betere slaap.

al meer nieuws? :)

Hey

Rene, om het leed een beetje te verzachten heb ik maar 5kg complex carb gainer besteld bij je.

Mocht het mogelijk zijn om er een shakebeker bij te doen graag , zo niet dan koop ik dat volgende keer wel bij je ben van plan in december een zooitje shirts bij je te bestellen beetje reclame maken is nooit verkeerd toch.:cool:

Ik heb m'n 10kg whey instant en XXL hempje weer ontvangen met een Unleash V2 sample! Bedankt weer voor de snelle service Rene!

Even een vraagje betreft whey delicious...is deze net zo goed als whey protein instant of lever je iets in doordat er meer aan de smaak is gewerkt?

Whey Delicious:
Samenstelling Vanille en vruchten smaken per 100gram:
Eiwitten 81 gr

Samenstelling Cappuccino, Chocolade en Cocos per 100gram:
Eiwitten 78 gr

Whey Instant:

Samenstelling per 100 g:
Eiwit: 80 g (84g op de droge stof)

Whey Isolaat:
Samenstelling per 100gram(neutraal):
Eiwit 93 g (90,5 g bij smaken)

Laatst bewerkt:
René,

ik wil gaan cutten, met 2 maal KT en 3 maal cardio in de week.
Kan ik Megagrow/EAS blijven gebruiken of beter Recovery Formula bestellen.
Lijkt me in de cut zo zonde om Megagrow er doorheen te jagen terwijl je toch geen massa kan aanzetten.

Je advies?

Rene,

Ik heb gisteren die MegaGrow ontvangen, ben erg benieuwd ernaar - vooral omdat ik normaal al keihard ga op normale crea mono. nu ben ik 7 weken geleden gestopt met creatine, na een periode van 10 weken nonstop crea.

is het wijs om nog even drie weken te wachten met megagrow alvorens ik ermee begin?

Kzou gewoon beginnen, de stoptijd van crea is iig allang achterhaald

Neem er zo elke dag eentje mee naar het werk. Echt een goede smaak.
Ben overtuigd geraakt door een sample een hele tijd terug.

Rene heel erg bedankt, heb het net binnen.
Straks gaan we traien als een gek hahaha, ook nog bedankt voor dat andere, best handig! Me handen liggen altijd open hehe!!

XXL for president!!!

:D

Straks gaan we traien als een gek hahaha, ook nog bedankt voor dat andere, best handig! Me handen liggen altijd open hehe!!

XXL for president!!!

Ook net levering binnengekregen ( + sample ) , super content over de werking van xxl !!

Nieuwe tevreden klant erbij ;) , en nu knallen in de gym :D

• #12.900

er zitten iets meer carbs in de whey delicious maar dat is minimaal en per shake te verwaarlozen. de smaak is echt super.

Waarom is de uitvinding van het jaar nog steeds niet in Nederland en die Amerikanen laten niets van hun horen: Basterds!!!

http://www.youtube.com/watch?v=XtZET3RMw80

ik hoor ook niets meer.. rare gasten

Rene,

gewoon knallen! pauzeren is een beetje achterhaald..

ik heb comatose van alri besteld..

Rene, om het leed een beetje te verzachten heb ik maar 5kg complex carb gainer besteld bij je.

Mocht het mogelijk zijn om er een shakebeker bij te doen graag , zo niet dan koop ik dat volgende keer wel bij je ben van plan in december een zooitje shirts bij je te bestellen beetje reclame maken is nooit verkeerd toch.:cool:

heb je iets vermeldt bij de opmerkingen? ..

René,

ik wil gaan cutten, met 2 maal KT en 3 maal cardio in de week.
Kan ik Megagrow/EAS blijven gebruiken of beter Recovery Formula bestellen.
Lijkt me in de cut zo zonde om Megagrow er doorheen te jagen terwijl je toch geen massa kan aanzetten.

Je advies?

recovery met nitrocrea zou ik doen dan heb je toch wat kracht en een lekker pomp die vaak uitblijft in de cut.

XXL for president!!!

Ook net levering binnengekregen ( + sample ) , super content over de werking van xxl !!

Nieuwe tevreden klant erbij ;) , en nu knallen in de gym :D

:thumbs:

Terug
Naar boven