Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.921
Hey Rene,

ik ben niet meer zo op de hoogte de laatste tijd(geld gebrek) maar hebben jullie die thick and spicey saus nog?

Btw maakte eergister Whey Protein Instant open en ik vind het wel erg jammer dat de smaak is aangepast:)

oo maar dat is allannggg geleden aangepast. mss volgende keer de whey delicious eens proberen?

de sauzen zijn eruit allemaal.. te vaak kapot tijdens verzenden ook ;)

Hoi Rene,

Ik heb een vraagje, ik zie dat jij geen AAKG van NOW hebt. Is dit bewust?

gr.

We hebben AAKG van eigen merk en van Olimp lijkt me voldoende. ;)

Rene :),

Ik las op de xxl site bij het product Crack dat het niet voor personen onder 18 is, wat zijn de gevaren :???:

ik denk een beetje een reclame achtig verhaal van oo pas op het is zo sterk ;)

René,

Verzenden jullie ook naar Duitsland?
Keuze hier is zeer teleurstellend en prijzen torenhoog..

oo maar dat is allannggg geleden aangepast. mss volgende keer de whey delicious eens proberen?

de sauzen zijn eruit allemaal.. te vaak kapot tijdens verzenden ook ;)

We hebben AAKG van eigen merk en van Olimp lijkt me voldoende. ;)

ik denk een beetje een reclame achtig verhaal van oo pas op het is zo sterk ;)

Ok, ja omdat je veel van NOW hebt vandaar, dank je voor de reply!

gr

• #12.924
hey

Rene het pakketje is bezorgd en viel me gelijk 2 dingen op:

1. waar zijn de emmertjes dat word weer schrapen vanaf de bodem

2. bedankt voor de shakebeker erbij en is het gebruikelijk dat het 1 beker is en 2 doppen.

Laatst bewerkt:
  • #12.927
Rene het pakketje is bezorgd en viel me gelijk 2 dingen op:

1. waar zijn de emmertjes dat word weer schrapen vanaf de bodem

2. bedankt voor de shakebeker erbij en is het gebruikelijk dat het 1 beker is en 2 doppen.

ja de emmers zijn weg.. 2 nadelen.. ze konden niet bij de fabrikant gelabeld worden en de uitstraling is toch wat minder.

de dop die op de shaker zit is wat zacht en je kan de dop lastig sluiten. ik heb toen nieuwe doppen gekregen die beter zijn en die geven we er bij ;)

---------- Toegevoegd om 11:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:10 ----------

Nieuw binnen [Link niet meer beschikbaar] in een frisse lemonsmaak :zuip:

Wat is precies de werking van HMB?

Ik wil binnekort 2x2500gr whey bestellen en die combo van mono met HMB, of alleen mono.

Zou je me iets meer info kunnen geven over die HMB dan dat er op de site staat.

ja de emmers zijn weg.. 2 nadelen.. ze konden niet bij de fabrikant gelabeld worden en de uitstraling is toch wat minder.

de dop die op de shaker zit is wat zacht en je kan de dop lastig sluiten. ik heb toen nieuwe doppen gekregen die beter zijn en die geven we er bij ;)

---------- Toegevoegd om 11:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:10 ----------

Nieuw binnen [Link niet meer beschikbaar] in een frisse lemonsmaak :zuip:

Hé, da's een fijn bericht.
EAS met lemonsmaak.
Begon die punch al een beetje saai te vinden!

Huidige pot leeg...ga ik zeker voor de lemonsmaak!
Goeie actie!

• #12.930
Wat is precies de werking van HMB?

Ik wil binnekort 2x2500gr whey bestellen en die combo van mono met HMB, of alleen mono.

Zou je me iets meer info kunnen geven over die HMB dan dat er op de site staat.

Ik vind het een lastig supplement.. sommige mensen vinden het niets andere zweren bij een combinatie van HMB en Creatine. Zelf zou ik je dan nitrocrea aanraden of creaforce.

mijn EAS is ook alweer op, gaat snel met die potjes:P
maar je zei afgelopen week iets dat de EAS in prijs nog zou verlagen(je had zelf ook al wat verandert aan de prijs)
gaat deze nog veranderen of blijf die zo.

mvg

• #12.932
mijn EAS is ook alweer op, gaat snel met die potjes:P
maar je zei afgelopen week iets dat de EAS in prijs nog zou verlagen(je had zelf ook al wat verandert aan de prijs)
gaat deze nog veranderen of blijf die zo.

mvg

de prijs is al lager (-2,50) .. mss dat er in de nabije toekomst nog wat afgaat want ben bezig met onderhandelingen voor de nieuwe contracten met onze producenten.

René, met de mono creatine (XXL huismerk) heb je daarbij over het algemeen echt veel vocht dat je vasthoud (daadwerkelijk goed zichtbaar?)

• #12.934
René, met de mono creatine (XXL huismerk) heb je daarbij over het algemeen echt veel vocht dat je vasthoud (daadwerkelijk goed zichtbaar?)

Niet meer of minder dan met een ander goed merk Creatine monohydraat, het verschilt van persoon tot persoon. WIl je veilig gaan kies dan voor, creaforce, nitrocrea of krea alkalyn

Als ik met die rode shakebekers schud komt er steeds wat uit (dopsel zit er goed opgeschroefd !). Iemand een tip ?

Krijg ik die nieuwe smaak van EAS in mijn pakje of krijg ik die oude nog?

Heb net mega grow en whey isolaat thuis gekregen, heb verder nog een vraag .
Mag ik de whey s'morgens innemen tijdens de oplaad fase en s'avonds ook en hoeveel tijd tussen mg en de whey.
(bedankt voor de shakebeker me vorige stonk als hel)

Als ik met die rode shakebekers schud komt er steeds wat uit (dopsel zit er goed opgeschroefd !). Iemand een tip ?
1) als je de dop erop zet moet je zorgen dat je klein klepje nog open staat
2) ff shaken en dan de lucht er uitlaten, terug shaken zou dan normaal moeten lukken zonder te druppen

• #12.939

1) als je de dop erop zet moet je zorgen dat je klein klepje nog open staat
2) ff shaken en dan de lucht er uitlaten, terug shaken zou dan normaal moeten lukken zonder te druppen

:thumbs: waar lekt hij dan precies?

Krijg ik die nieuwe smaak van EAS in mijn pakje of krijg ik die oude nog?

Oude orders krijgen automatich de Punch die smaak blijft ook gewoon, lemon is er extra bijgekomen.

Heb net mega grow en whey isolaat thuis gekregen, heb verder nog een vraag . Mag ik de whey s'morgens innemen tijdens de oplaad fase en s'avonds ook en hoeveel tijd tussen mg en de whey.
(bedankt voor de shakebeker me vorige stonk als hel)

Normaal moet er tussen de MG en whey drinken circa 10min zitten.. dan is het meeste van de MG al onderweg ;)

Bedankt Rooobin, maar dit heb ik al allemaal geprobeerd... Hij lekt bij de schroef, vind het enorm irritant, had dat probleem bij het vorige systeem niet. Het zal wel aan mij liggen, maar goed.

Terug
Naar boven