AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

René,

ik heb zojuist de Recovery Formula (2X) besteld.
Heb bij opmerkingen gevraagd of je iets van Nitrocrea of andere pre workout sample hebt.
Zoiets nog nooit geprobeerd en wil even kijken of het bevalt alvorens te bestellen.

Bestelnummer is 35008

Thanks!

Crack :heart: Rene dat spul is geniaal.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.903
Klein vraagje, Whey Isolaat is veel minder vet en bevat meer eiwitten/aminozuren. Waarom zou je Whey instant nemen ipv Isolaat?
Voor de 1 euro verschil hoef je het niet te laten..

Rene Al enig nieuws over de Whey delicous sample packs?
wil dr wat mee bestellen voor mn vrienden... (en een voor me zelf uiteraard)

• #12.908
Klein vraagje, Whey Isolaat is veel minder vet en bevat meer eiwitten/aminozuren. Waarom zou je Whey instant nemen ipv Isolaat?
Voor de 1 euro verschil hoef je het niet te laten..

omdat isolaat bv niet zo geschikt is om te nemen overdag om je eiwit behoefte aan te vullen.. eigenlijk alleen rondom de training en voor het ontbijt. daarbij is de smaak wat flauwer en de shake dunner.

Rene Al enig nieuws over de Whey delicous sample packs?
wil dr wat mee bestellen voor mn vrienden... (en een voor me zelf uiteraard)

ik denk toch nog wel 2 weken.. ontwerp doosje is klaar. moet nu gedrukt gaan worden. en ik wacht nog op de resterende 3 smaken samples.

De whey delicious cappucino met melk is echt heerlijk, vooral als je vroeg je bed uit moet en dan ff snel wat naar binnen moet krijgen!

toppertje!

Dank voor snelle reactie!
En het antwoord wat ik hoopte had net 2 potten Protein Instant besteld :D

• #12.912
De whey delicious cappucino met melk is echt heerlijk, vooral als je vroeg je bed uit moet en dan ff snel wat naar binnen moet krijgen!

toppertje!

:thumbs: de cappuccino is zeer geslaagd en ook uniek qua smaak. je hebt niet het idee dat het een supplement is

Dank voor snelle reactie!
En het antwoord wat ik hoopte had net 2 potten Protein Instant besteld :D

:D

Ok tanx voor de snelle reply!

Is whey delicous choco qwa smaak te vergelijken met pro 80?

nee whey delcious is voller van smaak en romiger.

Hej Rene!

Heb net mijn sample Unleash v2 gebruikt,check ff mijn reaktie bij de review....;)
Nogmaals bedankt!!

XXL Nutrition, XXL Training Stack 1 stack (Orange), aantal:1, prijs: 89.95
XXL Nutrition, Whey Delicious 1000 gram (Banaan), aantal:1, prijs: 23.95
Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 113.90

Uw bestelnummer is: 40423

Zoo weer even wat besteld :)
Bij opmerkingen samples aangegeven kijk maar wat je hebt

Heb net weer ff 2.5kg Whey bij je besteld + nog wat omega3 en multivit... Heb je er ook een sampletje Unleash bij? Als ie bevalt gaan we daar volgende maand mee beginnen ;)

Thnx!

• #12.917
XXL Nutrition, XXL Training Stack 1 stack (Orange), aantal:1, prijs: 89.95
XXL Nutrition, Whey Delicious 1000 gram (Banaan), aantal:1, prijs: 23.95
Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 113.90

Uw bestelnummer is: 40423

Zoo weer even wat besteld :)
Bij opmerkingen samples aangegeven kijk maar wat je hebt

Heb net weer ff 2.5kg Whey bij je besteld + nog wat omega3 en multivit... Heb je er ook een sampletje Unleash bij? Als ie bevalt gaan we daar volgende maand mee beginnen ;)

Thnx!

:thumbs: we hebben nog samples UNLEASH! v2... ik heb ook weer nieuwe besteld en volgende week komen er ook weer wat Whey Delicious samples binnen.

Hey Rene,

ik ben niet meer zo op de hoogte de laatste tijd(geld gebrek) maar hebben jullie die thick and spicey saus nog?

Btw maakte eergister Whey Protein Instant open en ik vind het wel erg jammer dat de smaak is aangepast:)

Hoi Rene,

Ik heb een vraagje, ik zie dat jij geen AAKG van NOW hebt. Is dit bewust?

gr.

Rene :),

Ik las op de xxl site bij het product Crack dat het niet voor personen onder 18 is, wat zijn de gevaren :???:

Terug
Naar boven