Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.941
Bedankt Rooobin, maar dit heb ik al allemaal geprobeerd... Hij lekt bij de schroef, vind het enorm irritant, had dat probleem bij het vorige systeem niet. Het zal wel aan mij liggen, maar goed.

raar.. ik vond die andere ook veel makkelijker.. maar die zijn er niet meer :(

mm nice Amino stack in prijs verlaagd. Is er positieve feedback over leucine van primaforce? volgens onderzoeken moet het wel aardige anabole shit zijn:D

• #12.943
mm nice Amino stack in prijs verlaagd. Is er positieve feedback over leucine van primaforce? volgens onderzoeken moet het wel aardige anabole shit zijn:D

ik hoor er niet zoveel over... maar op papier moet het een goed supplement zijn. Ik ben net bezig met het label voor een leucine in de xxl lijn. probleem is wel dat het spul vrijwel niet oplost . maar daar heeft elk merk last van . Het wordt een versie zonder smaak. Je mengt het normaal met je whey of bv carbloader. Verwacht het over 3 weken dan ongeveer.

ik hoor er niet zoveel over... maar op papier moet het een goed supplement zijn. Ik ben net bezig met het label voor een leucine in de xxl lijn. probleem is wel dat het spul vrijwel niet oplost . maar daar heeft elk merk last van . Het wordt een versie zonder smaak. Je mengt het normaal met je whey of bv carbloader. Verwacht het over 3 weken dan ongeveer.

Ok nice, heb je al enig idee wat voor prijs het wordt? Sommige studies beweren wel dat de combinatie met glucose de werking afneemt.

• #12.945
Hoi Rene,

Moet je Nos esther ook voor trainen nemen als je Nox pump ook neemt?
In dat geval alleen na trainen toch.
Staat wel bij dat je ook voor trainen moet nemen namelijk.

mvg

onder de 20 euro voor 500gr leucine is een scherpe prijs rene!
denk dat het wel wil lopen, laatste tijd es er best veel onderzoek/ discussie rondom.

Mooie prijs dan.

Neem nu altijd de leuchine van Primaforce. Ik maak er altijd capsules van en neem daarvan een zooitje in voor elke shake.

Vind het moeilijk om te zeggen of ik er profijn van heb. Kan niet inschatten of ik meer of minder gegroeid zou zijn zonder leuchine.

Net binnen gekregen bedankt voor de RPM samples die ging lekker de vorige keer jammer genoeg wel 1 capsule kapot maar dat mag niet baten ik neem er toch maar 4 :)

Volgende week maandag knallen met de stack je krijgt daar nog een review over aan het eind ;)

En de whey ziet er goed uit alleen ff in een andere bak doen want ik kan niet goed met men handen door de opening gelukkig heb ik nog een 2,5kg bak van de ouwe instant staan

Prettig weekend allemaal ;)

Net binnen gekregen bedankt voor de RPM samples die ging lekker de vorige keer jammer genoeg wel 1 capsule kapot maar dat mag niet baten ik neem er toch maar 4 :)

Volgende week maandag knallen met de stack je krijgt daar nog een review over aan het eind ;)

En de whey ziet er goed uit alleen ff in een andere bak doen want ik kan niet goed met men handen door de opening gelukkig heb ik nog een 2,5kg bak van de ouwe instant staan

Same problem here.. vond die emmers toch makkelijker.

• #12.954
Hoi Rene,

Moet je Nos esther ook voor trainen nemen als je Nox pump ook neemt?
In dat geval alleen na trainen toch.
Staat wel bij dat je ook voor trainen moet nemen namelijk.

mvg

Ja klopt voor het trainen niet nodig dan.

De emmers waren ook makkelijker... maar toch hebben onze potten niet echt een kleine opening. De emmer hadden een nadeel dat we zelf de labels moesten plakken en ook de uitstraling was een stuk minder.

omdat isolaat bv niet zo geschikt is om te nemen overdag om je eiwit behoefte aan te vullen.. eigenlijk alleen rondom de training en voor het ontbijt. daarbij is de smaak wat flauwer en de shake dunner.

dat is wel jammer om te horen... neem alleen maar isolaat van jullie... kan ik dan bijvoorbeeld er een schep night protein bijdoen om zo tussen maaltijden extra eiwitten binnen te krijgen?

:thumbs: we hebben nog samples UNLEASH! v2... ik heb ook weer nieuwe besteld en volgende week komen er ook weer wat Whey Delicious samples binnen.

In volle glorie kwam de postbode vanmorgen m'n bestelling brengen, netjes op tijd overigens, maar helaas zonder Unleash sampletje :sad:

Gelukkig had ik nog een lege bak van 2,5kg daar heb ik het in gedumpt

rene trouwens Whey delicious banaan is echt suuuuper echt een aanrader als je van banane milkshake houd 10x beter dan de instant:thumbs:

de schep dingen liggen soms wel erg ver op de bodem dat is vervelend en dan moet je met je handen erin en dan stuift dat zo en dan raak je aardig wat kwijt :S

Misschien een tip om de schepjes er apart bij te doen

rene trouwens Whey delicious banaan is echt suuuuper echt een aanrader als je van banane milkshake houd 10x beter dan de instant:thumbs:

de schep dingen liggen soms wel erg ver op de bodem dat is vervelend en dan moet je met je handen erin en dan stuift dat zo en dan raak je aardig wat kwijt :S

Ah, ik vroeg me al af waar het schepje was.. Zal zo maar ff gaan graven dan :D

Met je handen erin :S Gast doe gewoon met een mes wroeten of een ander lang object en je hebt hem zo. Krijg je er ook geen vuil in, lekker zweet handjes in je whey :P

rené, ik heb laatst de glutamine peptide van german american technologies bij jullie besteld (19 x sterker dan de gewone!) waarom is jullie huismerk (gewone glutamine) beter?

Terug
Naar boven