Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
XXL is het normaal dat Krea Alkalyn op de eerste dag al meteen zorgt dat ik opeens veel meer doe dan voorheen? o.O voorbeeld. DB Incline 10kg verzuurde me schouders altijd en had geen kracht meer, nu had ik met 16kg er pas beetje last mee met het geval dat 18kg ook nog wel zou lukken.
Wanneer is die Belgische rekening officieel ?? Vrijdag zei je? Heb m'n bestellin al gemaakt mr moe enkel nog betalen en zou anders ff wachten en direct via die rekening dat doen...
En denk dat je tegenwoordig idd héél goed bezig bent ! Enkel mr positieve dingen !!

@The Prince
Heb die 2500 caps. Hoezo?
Voor mijn gewicht wordt aangeraden 2250mg te nemen. 2 caps is 2500mg. Overschot vult mijn lichaam te kort aan en wat daarna nog overblijft wat er uit gepist van wat ik begreep. Ik neem er 2 in de ochtend bij mijn ontbijt en neem ze dan in met whey protein om door te slikken. 30mins voor training neem ik nog maal 2 in.
Vandaag met Deadlift. Normaal moeite met 70kg. Nu deed ik die easy en de 80kg ging ook redelijk![]()
@The Prince
Heb die 2500 caps. Hoezo?
Voor mijn gewicht wordt aangeraden 2250mg te nemen. 2 caps is 2500mg. Overschot vult mijn lichaam te kort aan en wat daarna nog overblijft wat er uit gepist van wat ik begreep. Ik neem er 2 in de ochtend bij mijn ontbijt en neem ze dan in met whey protein om door te slikken. 30mins voor training neem ik nog maal 2 in.
Vandaag met Deadlift. Normaal moeite met 70kg. Nu deed ik die easy en de 80kg ging ook redelijk![]()
XFM.nl
Kies luister Live > High Stream > XFM Brabant Zuid-Oost 140kbps
Hele dag dance!
Wij komen op maandag, vrijdag en zaterdag langs![]()
is een goeie zender staat in de auto altijd aan en ik denk wat hoor ik nu ineens ...

Heb een aantal poeders van XXLnutrition (creatine whey etc), en ik vroeg me af:
Maakt het uit waarin ik ze oplosMeestal staat erbij dat je het in melk kunt doen, maar als ik alles in water oplos, is dat toch geen probleem? (misschien dat ze slechter oplossen fzo?)
Heb vanmiddag een bestelling geplaatst voor DRIVE via automatic incasso, hoe lang duurt het ong. voor ik het product heb?

We hebben de smaak Chocolate Temptation toegevoegd bij de MegaBite proteine repen![]()
een lekkere maaltijdreep voor als ik druk bezig ben ^^
alleen je had er 12 van die blauwe snoepjes bij gedaan..
wat zijn het precies.. begreep de tekst niet want die was een beetje vervaagd.